Gerrie schreef:Heb je iets van een pakkende tekst op de site gezet om al die mensen die er al jaren met plezier gebruik van maken op deze
'trap'
van de KNHS te attenderen??
Typisch gevalletje van "paardenkus" ..........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gerrie schreef:Heb je iets van een pakkende tekst op de site gezet om al die mensen die er al jaren met plezier gebruik van maken op deze
'trap'
van de KNHS te attenderen??
Elaine schreef:pardon?
hoe durf je!
De meeste organisaties en verenigingen bestaan uit hardwerkende vrijwillegers en jij boort ze even de grond is als zijn josti-band.
Wat is daar mis mee? Meeste leden van de josti-band hebben denk ik meer niveau en zeker meer klasse en respect dan jij
je zou je moeten schamen!

, maar dan heb je het niveau van fietsbel.
Gerrie schreef:Heb je iets van een pakkende tekst op de site gezet om al die mensen die er al jaren met plezier gebruik van maken op deze 'trap' van de KNHS te attenderen??
Gerrie schreef:Zou ik zeker wel eens over gaan denken Kitty!
Je weet dat bij de meerderheid van de wedstrijdrijdende ruiters geen idee heeft hoe de KNHS te werk gaan kan...
Dat hebben we toch wel gemerkt tijdens de actie voor het behoud van de dressuurhoed?!!
Dus slapende honden wakker maken
CGJ12 schreef:Ik moet er toch niet aan denken dat ik op ZZ-wedstrijden weer te maken ga krijgen met organisaties van het niveau Josti-band, met bijbehorende ringmeesters, terreinen, startlijsten en uitslagverwerkingen.........

I missed all the fun! (voor het kabinet dan he...)

) hebben helaas geen mogelijkheden tot het organiseren van dergelijke wedstrijden, indoor. Outdoor zou het kunnen maar ik vraag mij af of dat na vorig jaar ooit nog georganiseerd zal worden, een complete wedstrijd in je eentje doen is NIET leuk namelijk...
Bovendien is het terrein daar alleen goed als het droog is en die garantie heb je hier in Nederland nou eenmaal niet.
Dus ik kan me de zorgen van CGJ wel voorstellen, zij het vanuit een ander oogpunt... Maar, in Oosterwolde ging het toch wel redelijk met de organisatie of was dat in de categorie schijn bedriegt? CGJ12 schreef:Ik ben benieuwd of ik mij per 1 januari ook tot 10 dagen voor het concours kan opgeven
CGJ12 schreef:en dat er speciale site met programma's en uitslagen wordt bijgehouden, welke elke wedstrijdavond vóór 24.00h is bijgewerkt met de laatste uitslagen.....
CGJ12 schreef:en waar de programma's zowat dagelijks up-to-date worden gehouden met versienummers....
Gitta1977 schreef:CGJ12 schreef:en dat er speciale site met programma's en uitslagen wordt bijgehouden, welke elke wedstrijdavond vóór 24.00h is bijgewerkt met de laatste uitslagen.....
www.startlijsten.nl (als het internet het op de manege tenminste doet...)
Ik vrees met CGJ12 mee. Gitta1977 schreef:... Maar, in Oosterwolde ging het toch wel redelijk met de organisatie of was dat in de categorie schijn bedriegt?

Yokie schreef:Startlijsten? De nu nog onafhankelijke en dus werkende organisatie, die wellicht ook per 1 januari 2007 vijandig wordt overgenomen door de KNHS?