Moet je paard nageven?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

waterval123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:34

_Marinke_ schreef:
@ Elise; Maar nageven is iets anders dan aan de teugel. *en de FAQ*

Wat is dan precie shet verschil..?

(k kom van een manege af daar seggen se gewoon aan de teugelrijden)

Frantic

Re: Moet je paard nageven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:17

sorrie, heb je het topic wel gelezen? Daarbij zou je instructeur deze vraag zo kunnen uitleggen, want als ze echt vragen om ze aan de teugel te rijden, bedoelen ze aan het been! Teugels hebben er weinig mee te maken, eerder los kunnen laten van de teugels....

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:58

Je paard moet nageeflijk lopen in de B, het is de bedoeling dat een paard ontspant, en een paard loopt pas echt ontspannen als hij of zij nageeflijk loopt.

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:50

Wat kan er af en toe toch vervelend en kinderachtig gereageerd worden op bokt.

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:22

Smystique ik heb zo'n vermoeden dat je niet jessbub bedoelt. hoewel ik haar wel de enige vind die kinderachtig reageert en ook nog in verboden msn taal. Misschien in het vervolg iets duidelijker aangeven op wie je reageert. Zo is je opmerking nogal onduidelijk en dus volkomen nutteloos.

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:30

Het was een algemene opmerking en met name gericht op amondi.

vind dat er flauw gereageerd wordt. Iemand vraagt iets uit nieuwschierigheid/onwetendheid en wordt gewoon afgeblaft.
Niet iedereen is een topruiter, niet iederee beschikt over geweldige capaciteiten en sportprestaties. Niet iedereen rijdt voor punten.

Ze vroeg antwoord op haar vraag, die werd beantwoord, er onstaat discussie (leuk) waarop vervolgens verder ge-emmerd wordt. Jammer.

En deze reply is ook nutteloos ik weet het Lachen

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:07

In de B leer je kennis te maken met de KNHS wedstrijden, is dus een soort oefening(begin) van je echte wedstrijden.
In de B, hoeft niet alles echt goed en perfect te gaan, maar je paardje moet ontspannen lopen, en dan leert hij ook om steeds hoger te gaan naar de L enzovoort.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 06:30

Smystique schreef:
Het was een algemene opmerking en met name gericht op amondi.

vind dat er flauw gereageerd wordt. Iemand vraagt iets uit nieuwschierigheid/onwetendheid en wordt gewoon afgeblaft.
Niet iedereen is een topruiter, niet iederee beschikt over geweldige capaciteiten en sportprestaties. Niet iedereen rijdt voor punten.

Ze vroeg antwoord op haar vraag, die werd beantwoord, er onstaat discussie (leuk) waarop vervolgens verder ge-emmerd wordt. Jammer.

En deze reply is ook nutteloos ik weet het Lachen

Zo zo , en jouw reacties op mijn post was wel buitengewoon vriendelijk.... idd vond ik de msm taal en de vraag opzich verdacht, ik vraag haar dan ook of ze het topic wel gelezen heeft... en verwijs haar naar haar instructeur EN geef ook nog aan waar w.s. het verschil ligt.

En nou jij, wat heb jij toegevoegd aan dat meisje haar vraag? niks!! je wilde alleen even roomser zijn dan de paus en mij afkatten..... goed gedaan hoor, zo maak je vrienden!

ik mag geen scherpe vraag stellen aan de poster, maar jij mag wel een wildvraamde, die antwoord geeft op haar vraag, afkatten.... ik weet genoeg!

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:37

hahaha, laat jij jezelf even kennen zeg Lachen

Ik zeg al, "deze reply is ook nutteloos"

Dus kom dan niet met het scherpe antwoord, wat voeg jij dan toe.

En dan ook nog zeggen "je maakt geen vrienden"

Chapeau hoor.

Scherp zijn is in mijn ogen anders, wat jij doet is jezelf boven een ander verhevelen en hoog van de toren blazen. Het siert je niet iig.
En nee, deze reply voegt wederom niets toe, als je verder wilt bekvechten doe je dat maar via PB.

Ajuu

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:51

en ik gooi deze op slot, reden lijkt me duidelijk.