Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mag schreef:Het is nu voor de jury ook moeilijker te zien wanneer de proef echt begint. Je rijd vaak eerst nog een paar rondjes. En eigenlijk kun je na het eerste figuur pas zien van ooo ze is dus nu begonnen, of als je hoort dat de voorlezer begonnen is met leze, (maar in een auto op druk wedstrijdterrein is dit niet altijd goed te horen.
Ik heb al moeten schrijven bij een (nieuwe) L1 proef. En af en toe moesten we echt kijken van ooo ja ze is begonnen .
amondi schreef:Nou op de lijst staan er diverse met een verliespunt. En verder valt het wel erg op dat sommige jury's de hele baan wel erg dicht bijelkaar hebben liggen( baan 11 en 12) Dat kan volgens mij bijna niet met het nieuwe systeem.

Lielle schreef:ik maak het even een sticky, aangezien er voorlopig nog wel discussie over zal volgen.
Sammie schreef:__Kadette__ schreef:ik had 183 punten en was 7e, ik vond ze makkelijker
Officieel of onderling?
amsolusa schreef:Sammie schreef:
Officieel of onderling?
denk er wle aan dat je nu pas een winstpunt hebt bij 180 punten omdat er meer onderdelen zijn.
Als je het bericht er onder had gelezen had je gezien dat ik dat ook deed 
Lielle schreef:Goede tip!Ik kreeg als tip om te zorgen dat je dus op de andere hand rijdt bij de ring verkennen. Pas als je gaat beginnen, ga je op de juiste hand.
LadyLuna schreef:Ik moet ook echt even wennen aan de nieuwe (winst)puntentelling poehpoeh! :Y
MissPromiss schreef:Ik heb vrijdag dus wedstrijd, nou je raad het al: de bak is zwembad.. t zit er dus niet in om te oefenen :S