Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zit hier met kramp in mijn kaken van het lachen en al mijn collega's trekken de meest vreemde en vragende gezichten...
Ik heb ze beloofd het meest leuke verhaal te vertellen, maar ik kan niet kiezen en bovendien zal oplezen ook niet lukken omdat ik dan weer dubbel lig!
Had gelukkig een aardige jury en mocht dus weer verder rijden, weet het resultaat van die wedstrijd niet meer maar was wel kringkampioen!
Jij moet hiet toch ook rijden, er mochten er 3 ofzo door en zij was 2de. Dacht ze dat de D-ers zaterdag waren en de B-ers (de klasse waar wij in reden) zondag. Ze mocht namelijk met 2 pony's starten, helaas haalde ze het niet meer naar huis te rijden om hun B-er te halen, ze had de D-er op de trailer staan!!!
Blijft die lieve pony van mij nog staan ook!! Zelfde wedstrijd met springen, alles ging goed (voor de eerste keer) vergeet ik dat mijn pony dubbelsprongen niet leuk vind, dus, laatste hindernis gaat ie erlangs!!
, werd ik 1ste!!
Eyes schreef:Bij Mw. Turksma nog wel![]()
) in galop afgelegd terwijl het Bzonder galop was
. Wat was dat een afgang
. Maar die sporen waren iiig NIET nodig.
) in galop afgelegd terwijl het Bzonder galop was
. Wat was dat een afgang
. Maar die sporen waren iiig NIET nodig.
.
daarom dat het dus o.a. mijn lieveling was,ik wist dus al niet dat ik in uniform moest zijn(oeps,snel een gewone witte broek met wit hemd aangedaan) en dan zeiden ze allemaal dat ik mijn proef vanbuiten moest leren.ik maar leren, snapte er niks van,ze hadden dan gezegt dat het gewoon in groep was, maar dat was het dus niet
was dus niet de enigste die het er zo slecht van had afgebracht...
Bleek ik eerste te zijn geworden, omdat het nieuwe proeven waren waar in stond Lichtrijden, tenzij doorzitten word gevraagd. Was ik de enige die was gaan lichtrijden. Wat was ik blij met mijn racemonstertje

we wilden voor de 1e keer allebei op Dindjer rijden met de springwedstrijd.
Bij ons op de manege is het mogelijk om met zijn 2en op dezelfde pony te zitten
hadden we de instructrice zo ver gekregen. had Dindjer een pechdag -hij was kreupel- zaten wij, fleur op Moops en Myke op King 2 super slome paarden. fleur viel er zelfs af. hoe ze dat voor mekaar kreeg weten wij ook niet maarja. We hebben wel een super melige dag gehad!!!
) en de hindernis stond veel hoger dan nodig
,komt de jury zelfs nog even uit de auto stappen om mij te vertellen dat ik verkeerd reed (goh dat had ik niet in de gaten hoor!
)

Eyes schreef::D Lijkt me een hééééél leuk onderwerp![]()
Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
Ze stonden in de gang bij de andere spullen en zijn daar netjes blijven staan
Gelukkig heb ik een gangbare maat en ben ik gewend aan rubberen laarzen en kon ik dus laarzen van iemand lenen...Werd zelfs nog eerste met springen 
Verder wel foutloos gereden alleen het water kreeg ik hem zelfs niet meer omheen zonder een paar weigeringen...