11/12 maart dressuur Roden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rosalie123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:30

Ja ook iedereen succes!
Ik ga nu trouwens wel ringmeesteren op zondagochtend, diegene die ringmeester was had afgezegd.

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:46

hahah ja ik zei al tegen mama mischien wil rosalie wel

Wollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:43

Waar ligt de manege in Roden ongeveer. Ga misschien zondag bij een vriendin van me kijken die daar moet starten, maar ben er nog nooit geweest.... Herkenningspunten in het dorp??

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 09:47

weet niet van welke kant je komt?? Als je vanaf Roden komt moet je langs de brink en dan rechtdoor en dan bij het voetbalveld aan de linkerkant moet je rechtsaf end an is het in het midden van die weg.

Als je vanaf zevenhuizen komt moet je bij de chinees rechtsaf en dan de 5e weg volgens mij linksaf na het bos. En dan de weg volgen en dan zie je het vanzelf aan de linkerkant

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 09:52

ilse(ladyzwien) belde net en ze had 166 punten dus een super afsluiter!!!! volgende week gaat ze ook L2

TequilaRos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 10:10

Zat er dus toch ontspannen op Ilse gefeliciteerd en de rest succes vandaag

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:15

hahah ja idd ik ga me nu omkleden en dan gaan we die kant op jullie horen van me

bobomelo

Re: 11/12 maart dressuur Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:37

ben ook terug..............147puntjes..........

vond het eigenlijks wel goed gaan, mijn voorleester vond het netjes, greetje roona vond het netjes gaan, dochter vna mijn instructrice gaf me 160punten........hihi maar helaas

ikzelf heb eigenlijks heerlijk gereden, ze liep lekker, alles netjes op de bordjes, aanspringen in galop ging super, middendraf kwam er netjes uit, alleen met stilstaan en groeten bleef ze niet lekker staan, en wijken ging niet goed, maar oke, voor de rest heerlijk, heb het idee dat er wel zwaar gejureerd werd, ik was als 11e aan de beurt, en de punten voor mij waren ook niet erg hoog, behalve van ilse dan super hoor ilse

ik zeg niet dat ik een vette winstpunt had hoor, maar rond de 156, of net eronder kwam denk ik eerder in de buurt, bij 147 stel ik me een heel ander proefje voor........dat er veel mis gaat enz....

maar goed, jammer, ik hoop dat de rest het beter doet,

succes voor iedereeen die nog moet

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 16:31

Mindy was beetje gespannen vandaag. Daardoor heb ik niet echt lekker gereden. Want tja ze vond ineens de zonnevlekken op de bakrand eng en die ton die daar al weken aan de andere kant van de bakrand staat was ook ineens eng. En maakte een foutje door niet bij de goede letter in stap te gaan. Hoorde het op de één of andere manier niet. Dus eigen schuld. Ikzelf vond dat het wel beter kon. Maar iedereen die ik sprak zei dat het er netjes uit zag. Had 153 punten. Ach vond het niet zo erg want had voor mijn gevoel ook niet echt super gereden. Alleen wel jammer als je hoort dat het eigenlijk voor de kijkers wel netjes ging, en de meesten wel een winstpunt hadden verwacht.
Maar ik gah gewoon in het buiten seizoen met frisse moed van start . Dat ligt haar veel beter. Kan ze het veld goed overzien en zijn minder enge dingen .

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:19

ik was 1ste!! ja was echt dik tevreden mooie afsluiting van de l1, volgende week l2 spannend :d

dat is jammer van je 147, alles was erg laag er waren 4 met een winstpunt ofzo. ik was echt er dik boven want de 2de had 159

ja het ging netjes corien tenminste zo zag het eruit jammer van je punten.

Liesjuhh_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:05

Rosalie123 schreef:
Ik ga nu trouwens wel ringmeesteren op zondagochtend, diegene die ringmeester was had afgezegd.

hehe jah dat was anne! die kon op het laatst moment nie meer! hij vond het ook niet leuk! mja!

jolandaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:24

ik had vandaag 159 punten in de M1. Helaas net geen prijs. Er waren 4 prijzen en ik was................... ja hoor!!! 5e :(

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:39

Gefeliciteerd iedereen met winstpunten en/of prijzen !!

Ladyzwien, goed man, zo te horen met kop en schouders er boven uit dus, mooie afsluiter !

Ik ben morgenochtend aan de beurt, in de tweede Z1 groep, als startnummer 6. Heb er zin in !

Rosalie123, dan ben je waarschijnlijk ook ringmeester bij mijn groep, of niet ?

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:43

Ik was eerste in L1!!! met 164 punten.
Hij was wel helemaal op ( had hem vanochtend nog gelongeerd) en heel hangerig.
Maar zoals Rieta zei vanmiddag: als je rustig zit zien ze er niets van! en inderdaad het was weer een geslaagde dag.

Volgende week Annen en dan geloof ik weer veel bokkers!

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:47

Nou snap ik hem even niet, Ilse was toch eerste met 166
Hoe heb jij gereden rieta?

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:17

Ik had 159 punten dus ik ben nu officieel L2 hahaah ze liep heel hard maarja dat is normaal bij de bonte he was net buiten de prijzen nummer 5 had 160 punten. Maar super heb een winstpunt daar ging het om
Er waren 2 groepen in de L1

Volgende week in Annen even zien of we dan weer een winstpunt halen

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:32

Gefeliciteerd Rieta, dat is weer een mooi debuut !

Ik had vandaag ook m'n debuut, zie onderschrift !
Nu de kop eraf is, hoop ik dat ik morgen wat relaxter door de proef heen kan rijden in Roden, hihi.

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:36

ja idd, er waren 2 groepen l1, ik moest smorgens daar zaten 23 in , en smiddags was er nog een groep van 8.

dank jullie wel

en grandeur succes morgen, ik ben er niet zo vroeg, misschien smiddags even.

tango40, heb je nog gezien ik was dat meisje die bij rieta stond op de trap toen rieta vertelde wat je punten waren. en dat je 1ste was

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:53

ladyzwien schreef:

Ik hoef pas rond een uur of 12 hoor... !

TequilaRos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:58

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten en prijzen. Ik ga kijken wat ik er morgen van kan bakken Ik hoef pas om half 6, dus lekker rustig aan

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:01

Zo, ben er ook weer. Zoals verwacht niet echt hoge punten, we gaan wel weer los in het buitenseizoen, de wedstrijddip is aangebroken hier... Ach, laatste L2 wedstrijd, nu ga 'k mooi M1 starten.
Ze was behoorlijk fris, wat resulteerde in wat bokpartijen met losrijden, en 1 in de proef (met aangaloperen). Naja ach kan gebeuren. Verder veel slordigheidjes, jammer als je weet dat het beter kan/hoort te gaan magoed... niet om over wakker te liggen Uiteindelijk had ik 151 punten.

Verder iedereen gefeliciteerd met z'n winstpunten en prijzen!! En succes voor de mensen van morgen

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:10

Tango40 schreef:
Maar zoals Rieta zei vanmiddag: als je rustig zit zien ze er niets van! en inderdaad het was weer een geslaagde dag.

hey reed jij niet als laatste in de L1 vanmiddag?
dan heb ik je zien rijden,zag er echt heel goed uit hoor,mijn complimenten.ik was met mijn vriendin mee,zij had de tweede plaats vanmiddag in de L1

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:41

He Anneloes, jammer hoor, maar een troost je mag al M1 starten
Gaaf hoor, wanneer ???

ik heb volgende week nog siegerwoude en dan pas 14 mei weer, in april zijn ja haast geen wedtrijden

waar gaan jullie allemaal nog starten???

Tango40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:25

ladyzwien schreef:
ja idd, er waren 2 groepen l1, ik moest smorgens daar zaten 23 in , en smiddags was er nog een groep van 8.

dank jullie wel

tango40, heb je nog gezien ik was dat meisje die bij rieta stond op de trap toen rieta vertelde wat je punten waren. en dat je 1ste was

Ja ik heb je gezien, nu kan ik ook een gezicht bij jou plaatsen de volgende keer. Ook jij nog gefeliciteerd he!!

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:26

lorelei schreef:
Tango40 schreef:

hey reed jij niet als laatste in de L1 vanmiddag?
dan heb ik je zien rijden,zag er echt heel goed uit hoor,mijn complimenten.ik was met mijn vriendin mee,zij had de tweede plaats vanmiddag in de L1

Ja klopt ik moest inderdaad als laatste. Dank je voor je compliment