Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

volgende week gaat ze ook L2
Ilse gefeliciteerd en de rest succes vandaag

ik ga me nu omkleden en dan gaan we die kant op jullie horen van me
super hoor ilse
. Dat ligt haar veel beter. Kan ze het veld goed overzien en zijn minder enge dingen
.
ja was echt dik tevreden mooie afsluiting van de l1, volgende week l2 spannend :d Rosalie123 schreef:Ik ga nu trouwens wel ringmeesteren op zondagochtend, diegene die ringmeester was had afgezegd.
:(
!!
en inderdaad het was weer een geslaagde dag.

ze liep heel hard maarja dat is normaal bij de bonte he
was net buiten de prijzen nummer 5 had 160 punten. Maar super heb een winstpunt daar ging het om 

!ladyzwien schreef:
en grandeur succes morgen, ik ben er niet zo vroeg, misschien smiddags even.
!
Ik hoef pas om half 6, dus lekker rustig aan
Uiteindelijk had ik 151 punten.
Tango40 schreef:Ik was eerste in L1!!! met 164 punten.
Hij was wel helemaal op ( had hem vanochtend nog gelongeerd) en heel hangerig.
Maar zoals Rieta zei vanmiddag: als je rustig zit zien ze er niets van!en inderdaad het was weer een geslaagde dag.
Volgende week Annen en dan geloof ik weer veel bokkers!
je mag al M1 starten
ladyzwien schreef:ja idd, er waren 2 groepen l1, ik moest smorgens daar zaten 23 in , en smiddags was er nog een groep van 8.
dank jullie wel
en grandeur succes morgen, ik ben er niet zo vroeg, misschien smiddags even.
tango40, heb je nog gezien ik was dat meisje die bij rieta stond op de trap toen rieta vertelde wat je punten waren. en dat je 1ste was
lorelei schreef:Tango40 schreef:Ik was eerste in L1!!! met 164 punten.
Hij was wel helemaal op ( had hem vanochtend nog gelongeerd) en heel hangerig.
Maar zoals Rieta zei vanmiddag: als je rustig zit zien ze er niets van!en inderdaad het was weer een geslaagde dag.
Volgende week Annen en dan geloof ik weer veel bokkers!
hey reed jij niet als laatste in de L1 vanmiddag?
dan heb ik je zien rijden,zag er echt heel goed uit hoor,mijn complimenten.ik was met mijn vriendin mee,zij had de tweede plaats vanmiddag in de L1