liza van loon schreef:Whaha okay we hebben al een winnaar.
Nou, dat zien we allemaal nog wel , haha...vandaag ging het weer 'ietsje minder

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liza van loon schreef:Whaha okay we hebben al een winnaar.
Kylan schreef:Jammer dat er geen tribune ofzo is, die van mij mag wel wat hebben, dan weet ie tenminste dat het er echt om gaat
Ik ken de concurrentie van mij eigenlijk niet... Eentje uit onze kring gaat ook, die heeft de pony ook keurig voor elkaar. Ik vind het wel leuk dat er in de Z1niet echt mensen met al behoorlijk wat naam tussen rijden. Vorig jaar in de M2 deed er een EK-ganger (eventing) mee met een goedgekeurde hengst, dan weet je van tevoren al dat die gaat winnen.
Weten de Z1/Z2'ers hier trouwens al dat we een jury krijgen die vorige week zaterdag B dressuur paarden op de kampioenschappen gepunt heeft en zondag de Lichte Tour in Emmeloord? In ieder geval iemand die veel ervaring heeft dus en meer dan Z mag punten.
Easterlover schreef:Kylan schreef:Jammer dat er geen tribune ofzo is, die van mij mag wel wat hebben, dan weet ie tenminste dat het er echt om gaat
Ik ken de concurrentie van mij eigenlijk niet... Eentje uit onze kring gaat ook, die heeft de pony ook keurig voor elkaar. Ik vind het wel leuk dat er in de Z1niet echt mensen met al behoorlijk wat naam tussen rijden. Vorig jaar in de M2 deed er een EK-ganger (eventing) mee met een goedgekeurde hengst, dan weet je van tevoren al dat die gaat winnen.
Weten de Z1/Z2'ers hier trouwens al dat we een jury krijgen die vorige week zaterdag B dressuur paarden op de kampioenschappen gepunt heeft en zondag de Lichte Tour in Emmeloord? In ieder geval iemand die veel ervaring heeft dus en meer dan Z mag punten.
Bart Hartman is oud stalgenootje van mij!
Ik heb nu een hengst van hem over genomen die hij eerst altijd reed..
Ik ben naar hem wezen kijken op de Gelderse in de M2, het losrijden was niet echt serieus of wat dan ook.. maar de proef was toch wel echt de beste vond ik, hij heeft netjes gereden daar!
margareth schreef:zijn jullie er al klaar voor ?
ik moet nog ff ties trainen.....
ik ga na school
gr
margareth schreef:ik heb nog 2 dagen om te trainen....
vandaag ff lessen en we zien wel......
veel suc6
xx
liza van loon schreef:Okay ik wordt nu al zenuwachtig.
Rijden ging gisteren gelukkig al stukke beter.
liza van loon schreef:Zo Pride staat schoon en ingevlochten in zn stal, hopelijk ziet ie er morgen nog zo uit..(Anders vermoord ik hem
)
Andere combinaties ook veel succes!