Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Er mogen er trouwens 11 door in de M1 van kring Oost, dus opzich heb ik wel kans. Ik ga gewoon hard trainen voor m'n tweede kans
Kon er namelijk niet bij zijn want moest me pony vlechten..
een keer 5e met Tom, sta nu 7e!!
Danielle14 schreef:Is er iemand bij de prijsuitreiking geweest die weet of ik prijs had(L2 paarden)?Kon er namelijk niet bij zijn want moest me pony vlechten..
Heb die avond daarvoor en die nacht alleen maar lopen overgeven en bijna niet geslapen dus voelde me echt niet lekker maar toch gaan rijden, Met Tom ging de 1e proef niet goed: toch nog 153 punten, 2e proef ging beter 159. Met Soraya (M2) 1e proef ook niet goed: 149 en de 2e proef ging ook beter maar 151 punten dus baal wel een beetje.. Maarja we hebben nog een selectie
sorry anydale schreef:Euh..![]()
Eerste proef was ik 8e met 156
Tweede proef 144 en de plaats weet ik niet.
Werd zo laag gejureerd, er reed een vrouw mee die een perfecte proef reed, echt een super mooie proef, paard was mooi verzameld en mooie oprichting, krijgt ze 157 punten en er werd een man eerste die steeds uit galop viel ed. Maarja het blijft een jurysportEr mogen er trouwens 11 door in de M1 van kring Oost, dus opzich heb ik wel kans. Ik ga gewoon hard trainen voor m'n tweede kans
) justicelover schreef:bij mij ging het wel redelijk het was me laatste M1 wedstrijd en in mijn eerste proef was ik 3e met 164 pt. en in mijn tweede proef was ik 5e? mt 159 pt. in de tweede proef had degene die eerste was 184 punten!!!!

Eusebio schreef:justicelover schreef:bij mij ging het wel redelijk het was me laatste M1 wedstrijd en in mijn eerste proef was ik 3e met 164 pt. en in mijn tweede proef was ik 5e? mt 159 pt. in de tweede proef had degene die eerste was 184 punten!!!!
Ik heb geschreven deze middag/avond bij mevrouw de Gooijer, wat een geweldige combinatie met die 184 punten.
Een Kantje's Ronaldo van 5 jaar, met onwijs veel talent.
Justicelover, je hebt netjes gereden, gefeliciteerd.
Eusebio schreef:justicelover schreef:bij mij ging het wel redelijk het was me laatste M1 wedstrijd en in mijn eerste proef was ik 3e met 164 pt. en in mijn tweede proef was ik 5e? mt 159 pt. in de tweede proef had degene die eerste was 184 punten!!!!
Ik heb geschreven deze middag/avond bij mevrouw de Gooijer, wat een geweldige combinatie met die 184 punten.
dynamiek schreef:Ik had effe de uitslagen lijst bekeken maar er is slecht gereden of slecht gepunt veel in de 130 ers en 140 ers.
Maarja het is niet voor niks selectie he!
Javelin schreef:JollyHumpy schreef:Hey,
hoe zit het met de kring indeling? Ik woon in
Driebergen, welke kring is dat in utrecht??
Is afhankelijk van je vereniging.
Ik rijd dit jaar helaasniet mee. Met de 1e wedstrijd had ik al een vervoersprobleem en als we door zouden mogen, dan heb ik die vrijdag ook geen vervoer. Wij gaan ons maar richting op het outdoorseizoen
Javelin schreef:JollyHumpy schreef:
Oke... ik zal t is vragen. Wat jammer dat je niet mee doet. Ik doe ook niet mee, ik ga net als jij t outdoorseizoen terroriseren...weet jij wanneer die selectie begint?
(pony's) Eusebio schreef:justicelover schreef:bij mij ging het wel redelijk het was me laatste M1 wedstrijd en in mijn eerste proef was ik 3e met 164 pt. en in mijn tweede proef was ik 5e? mt 159 pt. in de tweede proef had degene die eerste was 184 punten!!!!
justicelover schreef:dankje hij was een beetje moe omdat ik er iets te laat opzat!