Wat ik wel eens doe, is me alsnog aanmelden voor een bepaalde wedstrijd als ik zie dat er een jury zit die dikke punten geeft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Ik heb gemerkt dat bepaalde bekenden van mij wel degelijk afzeggen als ze mijn naam op de startlijst zien staan.
Anya schreef:Waarom denken mensen dat je niet komt omdat je bang bent geen winst te rijden? Als ik de reacties hierboven zo lees zijn er andere redenen om niet bij (vaak maar één) bepaalde juryleden te starten.
Remember schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb gemerkt dat bepaalde bekenden van mij wel degelijk afzeggen als ze mijn naam op de startlijst zien staan.
Bij jou kom ik graag starten, heb je in Groot-Ammers als jury gehad en dat beviel me goed!
Suzanne F. schreef:
O haha, had je niet herkent en wist niet eens dat je op bokt zat! Die donkere Careful?? Ik sprak je nog na de wedstrijd?
sphinxie schreef:Als het iemand is, waar ik geen denderende punten van krijg, dan zal ik gewoon zo goed moeten rijden dat de jury niet anders kan .
laborah schreef:Zouden er ook juryleden zijn die zich afmelden als ze startlijst zien?
Dat ze weer die zelfde ruiters in de ring krijgen die denken dat ze Anky zijn maar het nivo manegeruiter met 10 lessen nog niet ontstegen zijn.
Als je kritisch jureert voldoet gemiddeld per ring slechts 20% aan het gewenste niveau, dus winstpuntwaardig. Voor die overige 80% doe je het dan als jury in het algemeen niet goed en ben je die zeldzame zijkerd die zo kritisch is.
Ga maar kijken op een willekeurige wedstrijd of zelfs een kampioenschap. In alle klassen springen de tranen in je broek. Wees blij dat jurleden niet zo denken als ruiters en af gaan zeggen als ze de deelnemerslijst zien. Blijven er weinig wedstrijden over!
ps: wil niet zeggen dat je inderdaad een aantal juryleden hebt die niet geremd zijn door enig kennis van zaken, maar dat is al heel oud nieuws en zijn al genoeg items op Bokt aan besteed!
laborah schreef:
Zouden er ook juryleden zijn die zich afmelden als ze startlijst zien?
laborah schreef:
ps: wil niet zeggen dat je inderdaad een aantal juryleden hebt die niet geremd zijn door enig kennis van zaken, maar dat is al heel oud nieuws en zijn al genoeg items op Bokt aan besteed!
maverick schreef:w............( toen ik vroeg waar nou het verschil in zat, kreeg ik als antwoord: Ik houd nu eenaal niet van die gewoone kleine beestjes. .........)