Misschien valt het ze niet eens op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar ik heb het nu alweer een tijdje niet gehoord, dus misschien tijd om het terug te brengen 
ik rij gewoon op m'n oude kur en ik ga straks kijken of k de corriografie kan aanpassen, doei
vind het wel gescheten, ik ga toch niet door
Wat zijn die proefjes nog lekker makkelijk he 
Goh wat kan die van mij al veel
Kathleen_vW schreef:zo, m'n draf stuk is klaar, nu m'n stap en galop en binnenkomst nog en dan alles aan elkaar zien te krijgen... helup!

denk dat ik wel weer anderhalf uur bezig zal zijn om de coriografie goed te krijgen
Gelukkig kent Kendi de muziek al, anders gaat ze de eerste 3 kwartier alleen maar lopen stuiteren, dan hebben we dat ook weer gehad 
Hij is echt geweldig, ben er helemaal blij mee. Thanks Bar! Je hebt me weer eens uit de brand geholpen
Morgen lessen en heeeeeeel hard oefenen en stampen, en dan zaterdag lekker genieten

net als met het Rabobank Talentenplan
, ik ben toch niet de enige bokker die start
of start de rest allemaal in Liempde? 
Mijn vriendin had in de Z1 gestart en die was zeer tevreden (Olrike), maar ja nu wachten op de uitslagen.
Kathleen_vW schreef:Ik heb Barbara's kur van haar E-pony geleend en hij past echt preciesHij is echt geweldig, ben er helemaal blij mee. Thanks Bar! Je hebt me weer eens uit de brand geholpen
Morgen lessen en heeeeeeel hard oefenen en stampen, en dan zaterdag lekker genieten
)