VSN-Trofee voor 3-jarige paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:57

Jij reed toch tegelijk met die grote vos van Karen Galema?
Qua gangwerk verbleekte je knappe zwarte daarbij wel een beetje

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 01:00

hey nog mensen die morgen naar Luttenberg gaan?

daantjuhhh

Re: VSN-Trofee voor 3-jarige paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 01:04

CGJ12 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik vind het hele VSN gebeuren trouwens wel een blamage, het is een ongeorganiseerd chaotisch zooitje. Niks gaat op tijd of op nummer, het is "wie het eerst komt wie het eerst maalt". Er wordt heel weinig informatie verstrekt, zo was het bijv. bij het losrijden zo dat als je de losrijring binnenkwam je meteen aangemeld was en dus na de 2 in de ring al meteen de ring in moest, dat was in mijn geval dus 2 minuten...heel fijn.

Welkom in de wereld dat VSN heet.

IBOB is niet anders..
pfff.. wat een zooitje vorige week

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:58

daantjuhhh schreef:
hey nog mensen die morgen naar Luttenberg gaan?

Ja, mijn merrie gaat er naar toe.
Ze wordt gereden door Dennis Schippers en ze heet Veraine (Gribaldi*Zalmeco)

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 12:06

Nou ik ben helemaal trots om mijn kleine meid.

Ze heeft zich super gedragen... (waar ik een beetje bang voor was) en bleef gewoon onverstoorbaar door kachelen terwijl het andere paard in de ring even een rondje op zijn achterbenen draaide...

Had niet zulke hele hoge punten maar wel alles goed voldoende en ik ben er tevreden mee. Ze is nog echt een klein guppie vergeleken met al het geweld waar daar rondloopt!

Had niet verwacht dat het zo erg was!! Meer dan de helft van de paarden die daar lopen zou je absoluut geen 3 jaar geven. Nou mij niet gezien! Wij modderen nog even lekker aan...

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:29

Als je zelf maar tevreden bent toch ?
Trudy: veel succes vandaag !

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:14

Margreet schreef:
Jij reed toch tegelijk met die grote vos van Karen Galema?
Qua gangwerk verbleekte je knappe zwarte daarbij wel een beetje

Ja hihi maar mijn knappe zwarte kan beter bewegen als dat ze liet zien. Zorg dat ik in de finale wel een kwartiertje kan losrijden.

Die vos kon goed bwegen maar is totaal niet mijn type paard.

Showjumper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:16

Iemand vandaag Vladiminka en Van Itran gezien (v. No Limit)?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:30

En Trudy? en en en en en en???

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:03

Ik ben net thuis. Heel de dag op stap geweest, voor waarschijnlijk geen finale.
Voor haar exterieur heeft ze een 7,8 gekregen, wat dus te weinig is.
Totaal had ze ook maar 29,4 punten, dus nee, niet echt om over daken te schreeuwen.
Ze reed ook niet echt lekker. Ze was heel erg kijkerig, want er hingen allemaal rare vlaggen daar in de bak en dat vond ze dus maar niets.

Omdat het vandaag echt drama was op de weg, hebben we er 3,5 uur over gedaan om er te komen en waren we dus aan de late kant. We kwamen iets over 2 uur het terrein op rijden. Ja, het begon om half 2. Toen snel naar het exterieurbeoordelen, terug om op te zadelen, toen losrijden. Nog geen 10 minuten (wat zeg ik een goede 5 minuten) werd ze er al vandaan geplukt, ze stonden op haar te wachten........
Ja, we waren dus laat en ze was één van de laatste combinaties. Erg jammer dus.

Maar goed, we zijn weer een ervaring rijker en ik heb haar nu ook een keertje op wedstrijd gezien. Blijft toch wel leuk hoor, om je eigen gefokte merrie zo te zien rijden.

Wat betreft de opmerking van Margo, daar kan ik mij ook in vinden. Echt heel veel paarden zien er niet uit als 3-jarige. Maar goed, wie weet komt het bij Veraine nog.
We gaan vrolijk verder, al moet ik wel eerlijk toegeven, het had wel eens leuk geweest om óók eens in de finale te staan, niet dan??

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:03

Jeetje mag ik zeggen dat ik dat jammer vind en een beetje vind tegenvallen?

Ten eerst voor Veraine want een 8 op exterieur had ze mogen hebben vind ik. Maar ook voor jou, Veraine zit er elke keer NET naast. 3 de C.K, net niet Ermelo, 7 de prinsenstad, net niet finale. En nu weet ik zeker dat het ook kantje boord is want 29,4 is niet slecht maar ik denk idd weer NET niet genoeg.

Jammer maar een ervaring rijker. Enne ik heb nog steeds plek voor dr hoor...
En het was idd chaos op de weg vandaag. En ook maar zo kort losrijden...was ze wel braaf. Vot was heel bang en gespannnen maar wel braaf gelukkig.

Heb je foto´s?

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:30

Ja, dat mag je wel vinden hoor, want dat vind ik namelijk ook!

Foto's (hihi) ik had de camera bij mij, tot mn vriend hem aanzette, zat er geen geheugenkaartje in............

Ik heb wel gefilmd, maar geen idee hoe ik dat hier op het forum moet zetten, dus helaas.

Het is wel balen ja.........

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:35

Had ook wel graag met mijn drie jarige Gribaldi x Belisar x Uniform gewild maar zij is net 4 weekjes onder het zadel. Het is echt een plaatje maar wel een lastig dametje hoor?!

Als ik al die verhalen zo hoor ben ik blij dat ik me niet ingeschreven heb. Al die indrukken en vreemde paarden en dan nog niet eens de tijd om je paardje te laten wennen en op zijn gemak te stellen?!?
Nee, ik denk dat het behoorlijk fout was gegaan als ik daar met mijn heethoofdje had rondgereden..

Veel succes allemaal!!!

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:31

Wat een rot dag vandaag.
Zit ik toch nog in spanning, al weet ik bijna zeker (95%) dat ze niet door zal zijn. Maarja, je blijft hopen op iets.

Maarja, 16 november duurt heel de dag.........

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:41

trudydejong schreef:
Wat een rot dag vandaag.
Zit ik toch nog in spanning, al weet ik bijna zeker (95%) dat ze niet door zal zijn. Maarja, je blijft hopen op iets.

Maarja, 16 november duurt heel de dag.........

Liever nét niet door naar de finale met een 7,8 op exterieur dan wél door en in die finale laatste worden...............

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:03

Nouuuuuuu, ik weet het niet hoor........

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:21

trudydejong schreef:
Nouuuuuuu, ik weet het niet hoor........

Ach tis allebei niet echt leuk maar Vot was op de NMK ook ergens in de middenmoot maar tis toch tof als jouw zelfgefokte merrie daar mag lopen! En ze werd ook "laatste" in de finale van Prinsenstad als 6de, tja tis maar net hoe je het bekijkt.

En al wordt ze laatste in Ermelo in de finale, so what? Weet je hoeveel paarden er niet mochten?

CG klinkt beetje jaloers eerlijk gezegd...

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:26

Ja Suzanne, ik ben het met je eens hoor. Ze liep er wel op de NMK. En de mensen zien je naam ook weer even staan.
De mensen weten in een finale alleen wie er nummer 1 is geworden en echt niet of je nu 2,3,4,5 of 6 bent hoor.

Inderdaad, het zou toch een eer zijn als ze bij de eerste 30 zou horen. Echt hoor!

Ach ja, jaloers. Jammer.

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:33

trudydejong schreef:
Ach ja, jaloers. Jammer.

Denk je dat ik nooit jaloers ben? Op bijv. die wereldse merries die daar finale NMK liepen? Wat een gave paarden, keek mn ogen uit.

Maar je moet wel tevreden met je eigen beestje, Votje was daar wel en jouw Veraine werd wel 3de v Z-H en 7 de vd 75 paarden op prinsenstad.

Kijk naar wat je hebt en niet naar wat je niet hebt. (goh en dat zeg ik? jee.. )

Margo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 10:44

Trudy,
Ik kan begrijpen hoe je je voelt (ben al zo vaak net buiten de boot gevallen.. ) Maar onthoud dat je paardje nog maar 3 is en dat ze nog een hele carriere voor zich heeft!
Ze is nog jong een heeft talent (anders had je die resultaten die je nu al behaald heb ook niet behaald...) Dus als je niet door mag lekker verder gaan! Er komen nog zat leuke wedstrijden!!

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:05

Op naar de PAVO cup volgend jaar ???

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:17

Suzanne F. schreef:
trudydejong schreef:
Ach ja, jaloers. Jammer.

Denk je dat ik nooit jaloers ben? Op bijv. die wereldse merries die daar finale NMK liepen? Wat een gave paarden, keek mn ogen uit.

Kijk naar wat je hebt en niet naar wat je niet hebt. (goh en dat zeg ik? jee.. )

Tuurlijk ben ik trots op mijn merrie. Maar je hoopt wel eens op een finale en ik denk ook wel dat jullie dat kunnen begrijpen. Telkens net niet, is best wel jammer.

En ja, het jaloers zijn op de manier van Suzanne vind ik ook wel anders. Want je hebt een hart voor paarden en dan vindt je die merrie's zo mooi. En het liefst fok je die merrie's zelf, maar inderdaad, je kan niet alles hebben.

Ik weet ook dat er nog genoeg andere wedstrijden komen. Ze is nog jong en doet het inderdaad goed. Het is nu de kunst om haar heel te houden.

Er zijn al mensen geweest die haar hebben willen kopen, maar voorlopig is ze nog steeds van ons. Ik hoop ook dat het nog even zo blijft. Maarja, we hebben haar wel gefokt voor de verkoop.

zamzam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:57

de uitslagen van de finalisten staat nu op het internet

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:06

Ja, ik zie het inderdaad ook.

Helaas we zitten er niet bij.
Ik had het eerlijk gezegt ook niet meer verwacht, maar wel gehoopt natuurlijk.

Suzanne, jij in ieder geval veel succes 3 december!!!

Franske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:35

Ik zit er wel bij , Volumia.
Nu nog zorgen dat ie het springen onder het zadel ook eens begint te snappen