Desire schreef:Vind echt dat er hele banketstaaf reactie bij zitten!
Het enige wat ik vroeg was jullie mening of het dekje wel of geen invloed kan hebben op de score. Ik heb het dekje gewonnen en ben er pas mee gaan rijden toen de dekjes van mijn sponsor niet meer onder mijn zadel passen (en ja daar MOET ik echt mee rijden, want het zijn ook ZIJN paarden)
Het is helemaal niet zo dat ik me eigen stoer voel met zo een dekje hoor, absoluut niet!
Jullie kunnen toch gewoon zeggen of jullie denken dat de punten hoger worden, lager worden of dat het geen enkele invloed heeft? Dat was mijn vraag hoor, maar blijkbaar mag je gewoon al niet eens meer iets vragen hier op bokt! Gelukkig zijn er ook mensen die wel gewoon normaal antwoord kunnen geven en niet gelijk mij de grond in gaan stampen om niks!
Ik zal nog eens iets vragen zeg!
Hey Desire,
Heb zelf ook een paar keer het Rabobank dekje gewonnen, heb er twee keer mee gereden op de Hippiade.. toevallig 2x reserve kampioen van Nederland in het M1 en Z1..
Of het door mijn dekje kwam?? Denk het niet.. Had bij alle jury's bijna gelijke punten. Maar nu heb ik het over een groot concours!! Met meestal zzgp juryleden.. Maar ik denk dat sommige jury leden wel degelijk naar dat soort dingen kijken. Dat vind ik bijvoorbeeld ook met een Nederlandse vlag op je jas!! En als iemand al een bekende naam heeft in de sport! Maar dat soort dingen blijf je houden in de dressuursport.
Ik vind jouw vraag helemaal niet stom!!
En sommige reacties hierop wel. Het is een goeie vraag en zeker een discussie punt waar veel mensen het over hebben. Er zijn een hoop bagger juryleden en ook al heeft een man 40 jaar ervaring wil nog niet zeggen dat hij een goed jurylid is!
Als je voor jezelf goed rijd is dat meer waard dan wat iemand anders in zo'n hokje ervan vind, anders moet je geen wedstrijden rijden. Je blijft het altijd houden.. Het is niet alleen een dekje, maar als jij een super knol onder je kont heb die ff binnenkomt draven dan kan je ook niet veel fout doen!!
Goed punt!!
Groetjes, Lynne