Wat een poedersuiker jury!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

knightloekie

Re: Wat een poedersuiker jury!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 11:02

maverick schreef:
euhm, mensen sinds waneer moet je het paspoort aan de jury laten zien???? Is dat iets nieuws?

Je moet ten alle tijden je paspoort kunnen tonen aan de jury !! Dit is altijd zo geweest !! Ik vind dat de jury's maar eens vaker op paspoort moeten controleren

En ook ik ga met de rest mee, dat het met enten te maken heeft Ik neem niet aan dat je 3 dagen te laat bent met de bandages af te doen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 11:50

dan wordt je ook uitgesloten hoor, als je drie dagen na concours je bandages afdoet
ze zetten het alleen niet in je paspoort

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 11:59

Wacht even, het hoeft geen enten te zijn.
Wie weet was ze gewoon 3 dagen te laat! is TS daarom weer naar huis gegaan.

Maar nogmaals, iedereen is wel eens te laat met zijn enting. Alleen is de rest wat slimmer dan jij, die hebben een DA die het paspoort aanpast, of ze vragen erom.

Dat is het voordeel van altijd je paspoort moeten laten zien, dan vergeet je zo'n regel niet.
Maar niet getreurd, vorig jaar op de indoor hippiade is er ook een amazone naar huis gestuurd, zelfde probleem. Oei die was ook witheet! maar helaas, eigen schuld.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:00

áls het dus idd over enten gaat zit jij ( zoals je mss inmiddels zelf ook al bedacht had) helemaal fout. Je MOET tijdig enten, en als iedereen zomaar wat doet...... Denk eens aan het 'gevaar' dat je andere aan doet om niet te enten. Andersom zou jij ook woest worden als iemand zich niet aan de regels zou houden !!

(mijn DA stuurt ook geen kaartje hoor, ik heb een lijstje voor entingen ontwormingen en hoefsmid in mijn kast hangen, dat zie ik iedere dag dus, en kan het zo dus niet snel vergeten !!)

@ amondi:

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:02

amondi schreef:
Wacht even, het hoeft geen enten te zijn.
Wie weet was ze gewoon 3 dagen te laat! is TS daarom weer naar huis gegaan..

wel fijn dat de jury er dan nog steeds zat

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:06

Die miste er 1 in de baan en dan moet je wachten.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:09

amondi schreef:

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:14

amondi schreef:

jaaaa hehe !! zeg dat dan meteen !!!!!!!!!!!! Dan hadden we ons ook 4 pagina's kunnen besparen

edit: wat een jury zeg, dat ze speciaal bleef wachten om te zeggen dat je 3 dagen te laat bent komen opdagen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:21

amondi schreef:

oke, ik wil mijn jurydiploma NIET meer halen... zit je daar bij een jaarlijks concours tot het jaar erop te wachten in je auto

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:22

uitgeloot urielle?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:49

nee, niet eens opgegeven
Ik rijd pas M2 en vind me nog niet in de positie dan om te jureren, daarmee wil ik niemand aanvallen hoor

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 13:09

Ik denk dat ik even ga TeM-men... Vind dit onderhand een nutteloze discussie. TS reageert neit en we weten nu na 4 pagina's dat t dom is om niet op tijd te enten!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 13:41

Dan rijd je Z2 en ken je nog de regelementen niet . Heel dapper ook dat je een klacht durft in te dienen over een fout die aan jouw kant ligt... denk niet dat de KNHS je serieus neemt.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 14:34

love_sodera schreef:
Ik denk dat ik even ga TeM-men... Vind dit onderhand een nutteloze discussie. TS reageert neit en we weten nu na 4 pagina's dat t dom is om niet op tijd te enten!

k lees nog steeds mee hoor..

maar ondertussen is alles weer op orde..m'n pony (en de rest) heeft weer zijn jaarlijkse entingen gehad(t ging dus om enting)
dus je hoeft niet meer bang te zijn op concour dat je mij tegen komt en je paardje ziek word.

Misser schreef:
Dan rijd je Z2 en ken je nog de regelementen niet .

nee..ik ken niet alle regels(maar dat kent haast niemand). maar je kunt toch een keer iets vergeten?

trouwens krijg ik ook geen brief thuis als m'n pony weer ge-ent moet worden.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 14:41

ik ben het met jullie eens dat de fout bij mij ligt. maar als ik daar al een uur heb rondgereden met m'n pony(ze is niet in contact gekomen met andere pony's) vind ik het wel stom dat die 7 minuten wat uitmaken.
en klacht indienen..daar ben ik al lang overheen omdat de jury totaal in zijn recht staat..(jaa ik begin het met jullie eens te worden)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 15:04

heidehofs schreef:
ik ben het met jullie eens dat de fout bij mij ligt. maar als ik daar al een uur heb rondgereden met m'n pony(ze is niet in contact gekomen met andere pony's) vind ik het wel stom dat die 7 minuten wat uitmaken.
en klacht indienen..daar ben ik al lang overheen omdat de jury totaal in zijn recht staat..(jaa ik begin het met jullie eens te worden)

goedzo fijn dat je je al wat bedenkt

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 15:41

heidehofs schreef:
maar ondertussen is alles weer op orde..m'n pony (en de rest) heeft weer zijn jaarlijkse entingen gehad(t ging dus om enting)

Als alles zo snel weer op orde is dan heeft je veearts dus willens en wetens valsheid in geschrifte gepleegd.
Klacht indienen bij de KNHS? Haha geintje hoor (alhoewel?)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 16:13

Kom kom, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!
En ik ban absoluut niet bijbelvast!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 18:29

Shanna16 schreef:
Ik vind het helemaal geen poedersuiker jury!
Als jij te laat bent (ik gok dat het enten is) dan is het je eigen schuld. Regels zijn regels, en je kan het ook anders bekijken: een jury die zich eraan houdt!

Want ik heb dat ook al eens anders meegemaakt.
Voor jou natuurlijk balen, maar een goede les voor de volgende keer.

Helemaal mee eens

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 19:44

heidehofs schreef:

daarom vind ik het nog steeds zo raar dat de controle van entingen pas bij de jury plaatsvind. Voordat je het terrein op komt met je trailer zou een stuk logischer zijn. Mocht er besmettingsgevaar zijn dan is het leed toch allang geleden voordat je bij de jury weggestuurd wordt.

Heidehofs, als je twee keer per jaar inent (zoals bij ons met alle wedstrijdpaarden gebeurd) dan heb je nooit kans om 3 dagen te laat te zijn. Maar goed, je hebt je les wel geleerd nu denk ik
suc6 verder!

(vergeet trouwens niet dat je na de enting 7 dagen niet mag starten!)

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 20:30

En dat als de Da nu de werkelijke datum van enting plaatsen neer heeft gezet, je dus een gat hebt wat betreft de datums, en dat je dan niet pas over een jaar weer moet enten, maar over een week of 6 weer en dan pas na een jaar weer.

Ik weet wel, dat als ze nu om het halve jaar enten verplicht gaan stellen, ik het er niet mee eens ben.
Enten heeft nl naast de voordelen ook nadelen, maar daar kijkt bijna iedereen overheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 21:10

Die enting van een jaar is zoiezo waardeloos, want de entstof is maar 9 maanden werkzaam... Ik ent dus iedere 9 maanden!!

pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:09

Idd triest zeg ...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:18

Sydney2005 schreef:
Die enting van een jaar is zoiezo waardeloos, want de entstof is maar 9 maanden werkzaam... Ik ent dus iedere 9 maanden!!

zooooooooo.........

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:21

Ragne schreef:
(vergeet trouwens niet dat je na de enting 7 dagen niet mag starten!)

10 dagen