bij de 4jarige startnummer 77

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pascha schreef:Haha, Mireille1970, dat is een clubgenoot van mij. Maar ik ga er vandaag niet heen.........
Pascha schreef:Ja, ik weet welke schimmel je bedoeld. Leuk paard is dat.
Mireille1970 schreef:Zijn er nog springliefhebbers die vandaag foto's willen maken van een 4 jarige bij het jonge paarden springen???????
Het gaat om start nummer 73, ID nummer 224. Unexpected L. Schimmel. Onze Fons x Darwin. Ruiter: Wim Dekkers. Eigenaar: G.B. Schieven...
Iedereen succes!
Mireille1970 schreef:Zijn er nog springliefhebbers die vandaag foto's willen maken van een 4 jarige bij het jonge paarden springen???????
Het gaat om start nummer 73, ID nummer 224. Unexpected L. Schimmel. Onze Fons x Darwin. Ruiter: Wim Dekkers. Eigenaar: G.B. Schieven...
Iedereen succes!
ladyenpippi schreef:shanna mag ik dan ook terug kicken![]()
alsjeblieft
meiske16 schreef:Mireille1970 schreef:Zijn er nog springliefhebbers die vandaag foto's willen maken van een 4 jarige bij het jonge paarden springen???????
Iedereen succes!
als je het nou iets eerder had gezegt'
ik heb de schimmel nl zien springen want me moeder was startnummer 78 dus