En in de L2 om 11.48 (startnr. 22)
Zondag moet ik in de M1 om 11.08 (Startnr 17)
En in de L2 om 9.24 (Startnr 4)
Wordt nog druk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Midie zou ik zaterdag rijden(L1), maar ze loopt nog steeds onregelmatig nadat ze in paniek met haar voorbeen over de stang van de trailer is gesprongen
. Dus haar heb ik al afgemeld

Dat ga ik opcker ook echt wel doen:D

Rupsje schreef:Mijn pc zegt dat er nog geen startlijst bekend is ? :S

remsy schreef:@ Rieta ik moet vlak voor jou starten 11sept zondag om 10:12![]()
Wordt remezida´s eerste wedstrijd dus ben benieuwd wat ze er van zal vinden![]()
En ik ben gewapend met een videograaf, tevens is hij bereid om ook andere proeven vast te leggen op video(uiteraard tegen vergoeding) wie hier belangstelling voor heeft stuur mij maar een pbtje![]()
groetjes bren
hoe kan ik je herkennen
ik heb een bonte
dit wordt mijn laatste wedstrijd in de B dus ik hoop dat ik die een beetje goed afsluit
rhapsody schreef:Ik zag ook op de site dat xandro de officiele fotograaf van het concours wordt..
Ben ik dan de officiële ruitersportzaak van dit concours.... GeJe schreef:rhapsody schreef:Ik zag ook op de site dat xandro de officiele fotograaf van het concours wordt..
Ben ik dan de officiële ruitersportzaak van dit concours....
rhapsody schreef:Ik zag ook op de site dat xandro de officiele fotograaf van het concours wordt..
Ben ik dan de officiële ruitersportzaak van dit concours....

maar ik heb het al op de site vd brinkruiters gezien.. ja 'jij' bent de/een officiele ruitersportzaak
én daarbij officiele sponsor.. cewl
Rijd je ook mee?!Rieta schreef:remsy schreef:@ Rieta ik moet vlak voor jou starten 11sept zondag om 10:12![]()
Wordt remezida´s eerste wedstrijd dus ben benieuwd wat ze er van zal vinden![]()
En ik ben gewapend met een videograaf, tevens is hij bereid om ook andere proeven vast te leggen op video(uiteraard tegen vergoeding) wie hier belangstelling voor heeft stuur mij maar een pbtje![]()
groetjes bren
oh wat spannend jahoe kan ik je herkennen
![]()
![]()
ik heb een bonte
![]()
![]()
dit wordt mijn laatste wedstrijd in de B dus ik hoop dat ik die een beetje goed afsluit
) En dressuur om ongeveer half 5. 

dat is wel grappig