En in de L2 om 11.48 (startnr. 22)
Zondag moet ik in de M1 om 11.08 (Startnr 17)
En in de L2 om 9.24 (Startnr 4)
Wordt nog druk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rupsje schreef:Mijn pc zegt dat er nog geen startlijst bekend is ? :S
remsy schreef:@ Rieta ik moet vlak voor jou starten 11sept zondag om 10:12![]()
Wordt remezida´s eerste wedstrijd dus ben benieuwd wat ze er van zal vinden![]()
En ik ben gewapend met een videograaf, tevens is hij bereid om ook andere proeven vast te leggen op video(uiteraard tegen vergoeding) wie hier belangstelling voor heeft stuur mij maar een pbtje![]()
groetjes bren
rhapsody schreef:Ik zag ook op de site dat xandro de officiele fotograaf van het concours wordt..
GeJe schreef:rhapsody schreef:Ik zag ook op de site dat xandro de officiele fotograaf van het concours wordt..
Ben ik dan de officiële ruitersportzaak van dit concours....
rhapsody schreef:Ik zag ook op de site dat xandro de officiele fotograaf van het concours wordt..
Rieta schreef:remsy schreef:@ Rieta ik moet vlak voor jou starten 11sept zondag om 10:12![]()
Wordt remezida´s eerste wedstrijd dus ben benieuwd wat ze er van zal vinden![]()
En ik ben gewapend met een videograaf, tevens is hij bereid om ook andere proeven vast te leggen op video(uiteraard tegen vergoeding) wie hier belangstelling voor heeft stuur mij maar een pbtje![]()
groetjes bren
oh wat spannend jahoe kan ik je herkennen
![]()
![]()
ik heb een bonte
![]()
![]()
dit wordt mijn laatste wedstrijd in de B dus ik hoop dat ik die een beetje goed afsluit