Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*o/* amondi schreef:Leuk nog een bokker! Ja Ulysses maakte er een leuke proef van. Best wel het bekijken waard.
Zoro: helaas heb ik je niet bewust gezien. We hebben veel te kort ingereden, vraag me niet waarom en moesten er nog 8 toen Saskia ging proppen draaien, en toen ze erop zat liep ik naar het bord en toen waren er nog 2 voor haar waarvan er toen 1 al naar het voorterrein ging.
Plus ik was een klein beetje met Gerrie aan het kletsen en uit te kijken naar Highwaykind. Al met al een beetje stress dat je met dit jonge paard niet moet hebben.
Tenzij jij degene was met een grote vos die Gerrie en mij bij het touwtje toe riep: Pas op! ( met een wit vlekje in de vacht?
Dan heb ik jou niet gezien maar je paard wel, die was ook druk!

Kitty1 schreef:Hey, Amondi goed gedaan en Zoro volgende keer beter! Je had je haflinger gewoon moeten houden, geen kwpn kan hier tegenop! Ik heb gisteren in Sonnega gereden M2. Ben erg tevreden had 2x 152, reed een paar domme fouten en mijn zenuwachtige adonis las verkeerd. Bijna een winstpuntje!
wat moet ik in godsnaam nog met jolie ze was al Z2 en verder kun je niet en ik ga niet met een pony bij de paarden starten, je moet ook een keer nieuwe uitdagingen zoeken
komt vanzelf wel weer vorige week was ik nog eerste dus zij doet het ook goed 
mag ik je ff zo noemen?
! amondi schreef:Babsie Flash: Leuk he zo'n merens dan herkennen we je tenminste!
Waarom kom je niet op de clublessen bij Lammert? Is echt gezellig, voor vanavond staat er springconcours in het land op de schoollaan op het programma! Onze dressuurcrack gaat ook zijn best weer doen. ( is trouwens ook erg goed voor haflingers en amazone's!)
KarinvdM schreef:jammer dat de uitslagen niet op Startlijsten geplaatst worden...