Wie gaat er 2/3 september naar Diever?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1

Re: Wie gaat er 2/3 september naar Diever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 08:59

Hey, Amondi goed gedaan en Zoro volgende keer beter! Je had je haflinger gewoon moeten houden, geen kwpn kan hier tegenop! Ik heb gisteren in Sonnega gereden M2. Ben erg tevreden had 2x 152, reed een paar domme fouten en mijn zenuwachtige adonis las verkeerd. Bijna een winstpuntje!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 09:19

Kitty1 Dit nieuws zal Gerrie goed doen! Je bent gisteren nog besproken tijdens de meeting. Harstikke goed die 152!
Maar naar wat ik vernomen heb, is fout lezen niet het enige probleem geweest van je Adonis gisteren!
Ik bedoel, ik ben best wel eens de weg kwijt, maar in mijn eigen weiland
*o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 09:22

amondi schreef:
Leuk nog een bokker! Ja Ulysses maakte er een leuke proef van. Best wel het bekijken waard.
Zoro: helaas heb ik je niet bewust gezien. We hebben veel te kort ingereden, vraag me niet waarom en moesten er nog 8 toen Saskia ging proppen draaien, en toen ze erop zat liep ik naar het bord en toen waren er nog 2 voor haar waarvan er toen 1 al naar het voorterrein ging.
Plus ik was een klein beetje met Gerrie aan het kletsen en uit te kijken naar Highwaykind. Al met al een beetje stress dat je met dit jonge paard niet moet hebben.

Tenzij jij degene was met een grote vos die Gerrie en mij bij het touwtje toe riep: Pas op! ( met een wit vlekje in de vacht?
Dan heb ik jou niet gezien maar je paard wel, die was ook druk!

Ik heb jullie allemaal niet gezien.... Ik was om half 11 weer terug, toen zou ik iemand voor moeten lezen, maar hoefde niet maar. Anders was de planning dat ik later zou komen en dan had ik wel ff gekeken. Highwaykind had ik wel herkend, die heeft vorig jaar hele mooie foto's van mij gemaakt!!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 09:33

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 09:47

Thanks!! even kopje koffie bij en dan lekker kijken!

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 07:33

Waarom hebben jullie mij dan besproken op de meeting Amondi? Ben een beetje nieuwsgierig...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 07:51

Ik Pb

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:05

Hier ben ik dan met mijn uitslag: in de L1 had ik 153 en 156 punten! Net in de L1 begonnen met mijn Merens en nu al een winstpunt!
Leuk trouwens dat er mensen op mij afkwamen met de vraag of ik Babsie van bokt was! Tja, een Merens herken je wel tussen de paarden
Leuk hoor! Op naar de volgende wedstrijd! Hebben jullie nog een idee voor een volgende wedstrijd?? Ik hoop dat ik met Blankenham 18 september mee kan doen!

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 15:03

Hey Babsie Flash, gefeliciteerd!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:15

Yip, Blankenham op de 18e, dan zijn wij er ook weer bij, nog maar 2 puntjes voor de L! Met deze dwaas gaat het voor het eerst harder met de punten dan met de training! Saskia durft de L nog niet zo goed aan maar dat komt wel!

Babsie Flash: Leuk he zo'n merens dan herkennen we je tenminste!
Waarom kom je niet op de clublessen bij Lammert? Is echt gezellig, voor vanavond staat er springconcours in het land op de schoollaan op het programma! Onze dressuurcrack gaat ook zijn best weer doen. ( is trouwens ook erg goed voor haflingers en amazone's!)

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:02

Ahum, ikke en springen... zie je het al voor je? Je zoekt zeker een clip voor Funniest Homevideos, Amondi! HAAAAAHHAAAAAAAA

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:04

10.000 euro's?!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:07

fotograaf meldt zich *lol* !!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:41

Kitty1 schreef:
Hey, Amondi goed gedaan en Zoro volgende keer beter! Je had je haflinger gewoon moeten houden, geen kwpn kan hier tegenop! Ik heb gisteren in Sonnega gereden M2. Ben erg tevreden had 2x 152, reed een paar domme fouten en mijn zenuwachtige adonis las verkeerd. Bijna een winstpuntje!

Whaha nou dat dacht ik niet kitty! wat moet ik in godsnaam nog met jolie ze was al Z2 en verder kun je niet en ik ga niet met een pony bij de paarden starten, je moet ook een keer nieuwe uitdagingen zoeken komt vanzelf wel weer vorige week was ik nog eerste dus zij doet het ook goed

Wat jammer dat je mij niet hebt gezien amondi en highwaykid!

Babsie mag ik je ff zo noemen?
Ik heb jouw nog succes gewenst ik had een gestreepte trui aan van Kyra k. net voordat je de ring in ging.

Amodi bedoelde jij mij? mijn paard heeft ook een witte vlek op haar linkerbil, en was ook behoorlijk heet maar ik heb geloof ik niemand geroepen

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:53

Ik heb wél iemand met een streepjestrui gezien geloof ik ( op losrijterrein vlakbij het bord waar de deelnemers opstonden, toen ik nog hard aan het zoeken was naar amondi..)
ik had iets knalroods aan trouwens(truitje met ingebouwde blouse, witte kraag en stukjes mouw ), misschien heb je mij wel gezien ( maar mijn PB was vast pas toen je al weg was die ochtend ?) ..volgende keer beter.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:40

Ik maakte maar een grapje hoor Zoro, vind jouw nieuwe paardje erg mooi maar vind het ook gewoon jammer dat je getalenteerde haf verkocht is. En daarnaast bestaat er ook nog iets als zz-licht, vanaf 2006 toegestaan voor paardjes vanaf 1.48 cm...

Miona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 00:20

Hoi Highwaykind, waarom was je er zaterdagmiddag niet? Even een oude klasgenoot opzoeken... Was wel leuk geweest. De adsl heeft het hier een weekje niet gedaan, dus lees nu pas dit topic. Anders had ik eerder wat van me laten horen.
Was trouwens prima concours! Alleen jammer dat het erg uitliep in de L2 zaterdagmiddag (plaspauze jury en daarna had ik een bellend jurylid toen ik eindelijk aan de beurt was).

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 08:01

Hé, ik wist helemaal niet dat jij ook moest starten ! Jammer !
Wat is Miona wit geworden zeg !

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:00

amondi schreef:
Babsie Flash: Leuk he zo'n merens dan herkennen we je tenminste!
Waarom kom je niet op de clublessen bij Lammert? Is echt gezellig, voor vanavond staat er springconcours in het land op de schoollaan op het programma! Onze dressuurcrack gaat ook zijn best weer doen. ( is trouwens ook erg goed voor haflingers en amazone's!)

Zelf heb ik privéles van Marjo C. enneh.. ik met mijn Merens springen tussen al de grote paarden? Hmm.. dan mag ik eerst eens gaan oefenen
Ik hoop 18 sept. ook bij Blankenham te kunnen starten, misschien sta ik op de wachtlijst.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 23:42

jammer dat de uitslagen niet op Startlijsten geplaatst worden...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 06:17

KarinvdM schreef:
jammer dat de uitslagen niet op Startlijsten geplaatst worden...

Uit het hart gegrepen, dat is altijd zo fijn als je later gewoon even kan kijken hoe de rest heeft gepunt! Maar Luxwoude stond er ook pas na een week op dus ik houd moed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:27

Volgens mij stond diever er vorig jaar ook niet op.... Ik was ook wel benieuwd.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:27

ik deed toen ook mee in diever met mijn pony in het M2 :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:56

Topic van ruim 4 jaar oud.