Ja idd, je ziet nog weleens ruiters die perse op de letter terug willen rijden ofzo en als het paard dan niet gaat zie je de ruiters echt met pijn en moeite dat paard proberen in draf te krijgen, dan is dit beter, gaat het iig van vriendelijker en ziet het er beter uit wat alleen maar ten goede kan komen van de punten.
Ben wel benieuwd of er nog L1 en L2 blijft? Ik bedoel dan hoef je dus pas verplicht door te zitten vanaf de M1? En met zweepje en sporen rijden enzo blijft verder hetzelfde?
Nee voor mij niet en zeker niet in combie dat hij indoor erg gespannen is enzo..... Dus tja...werkt dan niet zo goed allemaal he! Gewoon rondjes doorzitten is al erg genoeg.
wp grens gaat niet omhoog (blijft denk ik 60 alleen de aantallen Ik kom nog uit de tijd dat je bij 120 punten een wp had, ik ben nog steeds niet gewend. Ik vraag me idd wel of er nu weer L komt of dat het L1/L2 blijft. Voor de jongeren onder ons , dat is er veel langer geweest dan alleen het L Ik begon in 1984 met wedstrijden (toen hadden ze dus L1/L2) en dat is pas in 1995 veranderd naar L om het in 2001 weer L1/L2 te maken
die telling kan me niet interesseren, dat blijft gewoon 60 %. Ik ben wel benieuwd of ze weer naar het L gaan, dat vond ik nl helemaal geen succes en wat mij betreft houden ze het bij L1/L2.
Kunnen we niet doorzitten invoeren in de B ???? Mijn jong paard vond het vaak maar wat spannend op de eerste wedstrijden, in de ring was er ontzettend veel te zien. Ik had het veel makkelijker gevonden als ik mag doorzitten, dan kun je hem ergens net iets makkelijker langs rijden. En geen fouten doordat het paard zelfstandig gaat handelen ("O, jij gaat doorzitten, dan moeten we gallopperen"). Op naar de L(1) !!