Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat dit toegestaan is als wedstrijdjas. Dit is imo een gewoon vrijetijdsjasje. Dan kan iedereen wel in zijn gewone jack gaan starten.
astridastrid schreef:Even een update, heb er nog eens met de KNHS over gehad, en het is toch echt toegestaan:
HH Rijjasje: De disciplinecommissie dressuur is van mening dat het huidige reglement niet volledig genoeg is om het dragen van de door u genoemde rijjas te verbieden. Er wordt binnenkort ook gesproken over andere dan de voorgeschreven kleuren van rijjassen. Als we dit soort rijjassen niet willen zullen we een duidelijkere omschrijving moeten opnemen in het reglement. Dus conclusie: het is toegestaan.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Zie ook: viewtopic.php?f=29&t=466763&p=10518321#10518321 pagina 7
astridastrid schreef:pol013 schreef:
Ik denk inderdaad dat het ook zeker een kwestie van wennen is. Hopelijk komen ze niet in modekleuren, want het zijn ook heerlijke trainingsjasjes, dus dan moet ik ze kopen![]()
.
Alina schreef:Ik vind hem echt afschuwlijk...
Ik zou er nooit mee starten, ook niet met springen...
Nee, geef mij maar gewoon mijn "normale" concoursjasjes
GeJe schreef:Wees maar gerust... volgend jaar staat er gewoon in het wedstrijdreglement hoe een rijjasjes eruit moet zien volgens de kNHS. Zal wel iets worden als:... rijjas: op een colbertjasje gelijkend jasje met 3 tot 5 knoopsluitingen in de uni kleur zwart of donkerblauw. Zie ook bijlage x voor een afbeelding...
KarinvdM schreef:Een verandering is niet altijd een verbetering...