Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Ik ben inmiddels ook al een YR enne Lisa Olaf heeft net een nieuwe kur voor me gemaakt, dus als je me heel erg graag wilt zien...... Het komt binnenkort op de site.
Ik heb wel onwijs zin in Weert, dat is een van de mooiste concoursen in Ned!!!
sannenn schreef:jah ik ga het gewoon doen ik zie wel of ik goed of slecht rij!![]()
ik heb nog niet zon mooie foto maar dit is in ieder geval iets(ik moet nog een keer goeie foto's van hem maken deze komen van me mobiel af)
kadir4ever schreef:haha idd....
word wel een grote groep dan!:)
heb je foto van jou en je paardje?
ik moet nog effe make als ik er een heb zet ik hem erop..
Loesvb schreef:Hej wanneer is dit concours in weert? en zijn er nog meer van dergelijke YR wedstrijden??
chalotje schreef:Ik ga denk ik ook wel naar SchaijkHeb alleen geen idee hoe ik jullie allemaal moet herkennen.....
En over oud gesproken, ik was al 17 toen ik mn eerste Juniorenproef reed en ben nu 18In ieder geval, dit zijn wij:
Margo schreef:@ anoukie: Ik heb inderdaad een nieuw paard maar dat is een 3-jarige dus voordat die klaar is voor dit niveau ben ik waarschijnlijk te oud.. Maar dat geeft niet ga nu lekker met haar aan de slag!