Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nja zal het wel zien
Citaat:20 augustus is de laatste in Nijnsel als het goed is...
Denise82 schreef:Citaat:20 augustus is de laatste in Nijnsel als het goed is...
Klopt, voor het Z2 bij de paarden, ik heb me ook maar ingeschreven. Ik dacht ik moet er toch heen 's morgens dus dan kan ik meteen daar ook even aan mee doen. Blijkt dat ik om 10.10u voor de Brabantse moet rijden en om 15.15u voor het RTT. Dus daar zit wel erg veel tijd tussen, dat is weer minder!
heb er wel zin in maar het is mijn eerste in het Z2 in het Z1 zit ik er al bij
maar wel kei gezellig!!!
mja we zullen zien haha...
en een brief hoe en wat er allemaal gaat gebeuren want je krijgt les van topruiters en dan kijkt sjef janssen, mieke de kok en jan peeters of je talent hebt ofzo
.
stel dat mijn paardje denk van nou doe je het zelf maar dan sta je daar wel mooi voorschut
en mijn paardje in nog maar 5 dus dat kan makkelijk nog eens gebeuren, stel dat ze je gewoon niet vinden kunnen rijden wat dan?? ik vind het maar eng geworden!!
miss ben ik dan toch niet door? mja sta wel 7e en als er 24 doormogen hoor ik daar wel bij lijkt me... nja heb zaterdag de laatste wedstrijd in Nijnsel maar hij is net verkouden geworden en heeft erg last van het weer dus hij loopt niet helemaal lekker dus weet niet zeker of ik mee doe daar... 
steffie4ever schreef:het is alleen wel op een schooldag voor mij
. Gefeliciteerd iedereen die door is!
jammer dat het bij jullie wat minder ging!
Denise82 schreef:sannenn, ik weet het niet zeker, maar reed jij niet na mij? Tenminste als ik het aan de naam herken... Ik heb namelijk aan een meisje gevraagd welk startnummer ze was, was jij dat dan?
xxLisaxx schreef:ik was 3e geworden gister met 192 punten, had dat echt niet verwacht want reed verkeerd en in m'n travers schrok hij en middendraf richting tribune lukte ook niet echt maar m'n schouderbinnenwaarts en appuyementen gingen wel heel goed gelukkigjammer dat het bij jullie wat minder ging!
Ik heb jullie trouwens helemaal niet gezien
mja heb nog steeds geen brief gehad dus hoop dat ik hem nog wel krijg...