Sjappie schreef:En dan gooi je Edward en Lingh in het B-kaderhaha
Nee, ik ga er vanuit dat die combinatie dan niet meer bestaat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjappie schreef:En dan gooi je Edward en Lingh in het B-kaderhaha
Aimee schreef:Sjappie schreef:En dan gooi je Edward en Lingh in het B-kaderhaha
conny14 schreef:hou zelf ff op, ik heb lingh in het echt gezien in indoor brabant, en toen was hij zeker wel goed!! Hij kan toch ook weleens zijn dag niet hebben, rijd jij dan altijd de sterren van de hemel. ook niet denk he!!
Zelf rijd je geen grand prix, en je komt er denk ik ook nooit als je Lingh niet goed vind!
Deze uitspraak vind ik echt nergens op slaan van jou hoor!
Lingh is zeker wel goed en super met Edward erop. Waarom staat hij in Las Vegas dan 2e en ook in Indoor Brabant, en was iedereen het erover eens dat hij in Indoor Brabant moest winnen.
Dus ik denk dat je ongelijk hebt en Lingh zeker wel goed is!! dat hij 2 keer minder presteerd hoeft nog niet te zeggen dat hij slecht is!!
vossie schreef:Ik heb toch liever een wisselvalig jazz dan barclay. Barclay is bijna altijd het streepresultaat, dan maar Jazz, gaat ie goed dan loopt 70% of meer, gaat ie slecht dan is hij het streepresultaat, maar dat was bij barclay ook vast het geval geweest! Beetje risico nemen is ook wel eens goed ipv op save gaan!
vossie schreef:Ik heb toch liever een wisselvalig jazz dan barclay. Barclay is bijna altijd het streepresultaat, dan maar Jazz, gaat ie goed dan loopt 70% of meer, gaat ie slecht dan is hij het streepresultaat, maar dat was bij barclay ook vast het geval geweest! Beetje risico nemen is ook wel eens goed ipv op save gaan!
vossie schreef:Sorry hoor ik houd ermee op, volgens mij is iedereen hier vrij om zijn mening te geven!! Maar goed, jij gaat voor barclay ik niet, klaar, allemaal blij!
Barcaly betrouwbaar, ja dat hebben we vrijdag gezien tijdens zijn piaffe die ie niet toonde.......!
vossie schreef:Barcaly betrouwbaar, ja dat hebben we vrijdag gezien tijdens zijn piaffe die ie niet toonde.......!
Kaja schreef:Juist... Barclay is geen paard wat winnen zal, maar wel een met een rotsvast karakter... betrouwbaar, je kunt er altijd van op aan!!
Het is een goed paard, geen uitschieter, maar hij kan het wel...
Een paard om trots op te wezen...
Ik vind het echt bullshit wat hier verkondigd word door sommige...!!
Pffff.... Jazz, Jarwo (dat is nog de meest stuitende!!) of Sunrise....
Maak je nu een grapje of.....
Ik ook met jou Sjappie...
Aimee schreef:
Aimee schreef:Wouter, ik zie die drie paarden niet als opvolger van Lingh.
Sjappie schreef:andrea16 schreef:Zelf rijd je geen grand prix, en je komt er denk ik ook nooit als je Lingh niet goed vind!