Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Lau smsteme net:
Heb heel fijn gereden, Oll was alleen in de stap wat gespannen. Hij heeft gepiaffeerd en gepassageerd als nooit tervoren. Ben benieuwd wat Edward gaat doen. Toch wel erg spannend hoor zo'n EK bij de senioren, echt heel anders dan bij de jeugd. Ik hou je weer op de hoogte. XX L
Needje schreef:Had dus niet alles gelezen. Hij is schijnbaar al in love. Ben benieuwd wie de gelukkige is. Maar dat zal B vast ook wel niet vertellen, aangezien dat prive is....
Kuiken schreef:Al heel lang niet meer!!
Needje schreef:Was ik niet van plan. Ik vind t nl erg triest dat je een vriendschap met iemand die "bekend" is misbruikt om andere "jaloers" te maken. Als ik "Lau" was, zou ik hier niet zo blij mee zijn!
Kuiken schreef:maar zit stiekem nog wel even te wachten op een reactie van Barbara_m......
Needje schreef:Is ook nergens voor nodig. Als je een echte vriendschap hebt, doe je niet zo wijs. Als t mij betrof, had ik zo'n "vriendin" al lang aan de kant geschoven!
Kuiken schreef:ik wil ook een pm!!
Jazzie schreef:[
Denk dat hier mensen zijn die Laurens veel beter kennen en er niet meer te koop lopen hahaha
[/quote]
noellie schreef:Jazzie schreef:[
Denk dat hier mensen zijn die Laurens veel beter kennen en er niet meer te koop lopen hahaha
[/quote]
btw........leuk paardje
![]()
noellie schreef:yep