maar ik heb geen idee, Heb hem nog niet gezien!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ik heb geen idee, Heb hem nog niet gezien!!
ga nu maar even niks beloven heb t een btje druk...het komt er zeker deze week nog op te staan. Morgen maak ik alvast een begin...maar heb nu ongeveer 2uur film die ik dus over moet filmen met m'n fotocamera. Das meer werk dan ik verwacht had. Kan t niet zelf overzetten op dvd...en kan de camera niet op de computer aansluiten
zet ik ook wel gelijk een poll bij de kur van Edward. vond t zelf wel leuk, is een keer iets anders, maar idd bij de Z2 hadden ze ook stukken trance er tussen dus zo nieuw is het niet. 
Klopte kleine stukjes niet, maar je moet toch in je achterhoofd houden dat een paard een beest is en blijft... Dieuwke1989 schreef:Volgens mij vond iedereen het al een zwaar minpunt dat hij hem niet met Lingh reed..maar ik heb geen idee, Heb hem nog niet gezien!!
![]()
Gerrie schreef:Dieuwke1989 schreef:Volgens mij vond iedereen het al een zwaar minpunt dat hij hem niet met Lingh reed..maar ik heb geen idee, Heb hem nog niet gezien!!
![]()
Volgens info is Lingh ziek en staat met koorts op stal![]()
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld hiero...
Niet beloven wat je (nog) niet waar kunt maken
Citaat:ja klopt.. lingh is ziek en heeft koorts.. heb het in de krant zien staan
Komt vanzelf voor elkaar