Ik zou gaan groomen op zaterdag én zondag. "Mijn" combinatie van zaterdag mist nog op de startlijsten, terwijl ze zich ruim vantevoren opgegeven hadden, foutje waarschijnlijk dus. En "mijn" combinatie van zondag moet om 11.50 in ring 1 en 12.05 in ring 2.
Van een aantal van jullie heb ik al een mail gehad. Wie nog meer verzekerd wil zijn van foto's. Graag mij een mail sturen met daarin je naam, naam van het paard/pony, discipline, ringen, starttijden en natuurlijk of je op zaterdag of zondag start. Mijn e-mail is info@paard-in-portret.nl Oh ja ook handig als jullie je forumnaam erbij zetten. Ik ben te herkennen aan een rode bodywarmer met op de rug de naam van mijn site (www.paard-in-portret.nl). Tot komend weekend allemaal!!!
Ik moet zondag dressuur rond half 11, springen om 11 uur. Ik hoop dat ik de dressuur nog wat kan verzetten. Het wordt anders een beetje krapjes, want ik moet ook nog martingaal omdoen enzo. Nou ja we zien wel.
haha dankje Gaat vast wel goed, ging in Westerbork ook wel aardig maar k had twee weigeringen maar ze was wel lekker te rijden enzo. Het gaat elke keer beter, dus ik heb goede hoop voor Zuidlaren
hmm ik ben laat deze keer ik doe dus ook weer mee in de l1 en l2 paarden en als het even mee zit ook springen maar ik denk dat we dat niet redden omdat we heen en weer gaan rijden met de trailer