Gaan we dat proberen!! Bedankt.. . Tis altijd beetje moeilijk plannen hier..tijd voor zelf een rijbewijs . Wie zijn er morgen nog meer? Ook mensen met een fototoestel?
Ik rijd waarschijnlijk alleen de les mee, de oefencross zelf laat ik schieten. Eerst 2 uur les en daarna nog eens het hele parcours over wordt een beetje te veel van het goede voor mijn (bejaarde) pony. Daarnaast wil de chauffeur van de veewagen waarmee ik kom liever niet de hele dag daar staan te wachten. Maargoed, alleen die instructie meerijden vind ik ook al heel leuk!
Jij doet morgen mee? Hoe laat moet je en in welke groep? Ik bene r ook morgen. Hoop op droog weer, wie niet.. Vanaaf eerst nog wedstrijd, helaas is het altijd rotweer als onze club een wedstrijd organiseert :S
Ik doe ook mee aan de oefencross, op zaterdag in groep 7. Ik doe voor de eerste keer mee, en ik ben erg benieuwd wat we er van gaan bakken. Iemand nog tips van spullen die ik mee moet nemen, extra reserve onderdelen?
Altijd handig Het is wel de vraag of we in de waterbak kunnen komen. 2 maanden geleden ben ik al wezen kijken in wieringenwerf, maar de waterbak is erg spannend. Kijken of het morgen gaat lukken
Ik ben gebeld door mijn instructrice, die is weer gebeld door iemand van de cross zelf. Verder staat het ook op www.startlijsten.nl bij de lijst van de cross
Ik ben door 2 mensen gebeld..de een om het te zeggen en nummer 2 zou het ook zeggen maar ik wist het dus al. 20 aug. komt mij ook rot uit, dan hebben we familiefeest. Als ik dan in de les van 9 uur zit en de cross niet rijdt kan het misschien net..hoop het maar.
Ik had mijn karretje ook al vol geladen, en lees zojuist een email dat het niet door gaat. Jammer hoor, ik had er wel zin. Dan maar genieten van een vrij weekend!
ik kan ook niet 20 aug. maar ze vroeg ook zzirect op ik me dan wou opgeven voor de officiele cross.
Ik zou wel mee willen doen maar ik heb geen iedee hoe het daar is en het paard waar ik mee mee wil doen heeft naar de hindernissen in Ermelo hele maar geen ervaring. Heeft iemand misschen foto's van de cross van vorig jaar ofzo in W'werf?