Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Allegra schreef:Even een ander vraagje, ik wilde wel komen kijken, maar weet iemand hoe je er vanaf Veenendaal naar toe rijd met de scooter?:D

)
)
Bettine schreef:Allegra schreef:Even een ander vraagje, ik wilde wel komen kijken, maar weet iemand hoe je er vanaf Veenendaal naar toe rijd met de scooter?:D
Heeel makkelijk, maar nog wel een aardig eindje denk ik
Als je bij de Klomp richting Ede gaat, (die provinciale weg, langs restaurant de Kade enz.) dan is het alleen maar rechtdoor op die weg, tot je ede voorbij bent, dan kom je bij de Hei, en is het aan diezelfde weg een keer aan de rechterkant (zie je vanzelf, ligt aan de weg)

En het is niet koud, dat scheelt een heleboel 
Want we hebben er net weer wat aan veranderd, hopen dat t klopt..

!
En we zijn nu wel een beetje laat met afspreken, dus denk niet dat het hem word
)

Allegra niet hah..

Ik snap mijn punten wel, hoewel ik er niet tevreden mee ben natuurlijk. Tijd om weer beter te gaan trainen! Keertwendingen en middendraf gingen echt niet goed. Hij viel uit contra en ook mijn uitgestrekte stap kwam er niet goed uit terwijl dat vaak een van mijn beste onderdelen is... Ik had bij de eerste proef 154 - 2 en de tweede 149.. En ja dan kan ik idd geen wp verwachten he, met die foutjes
weet je nog wat die jury nog meer had gezegd of niet? 
Mjah die gingen al beter dan de vorige keer dus de volgende keer gaan ze perfect

(heb ik 8 keer op me coupons zien staan ofzo)
. De eenvoudige wissels gingen niet goed als gevolg van het heet worden van hem. Maar ja wel leuk om eens een visie er op te horen van zo'n iemand
!