, maar wél met S&T
. Handicap klasse, onderlinge wedstrijd op mijn stal. Ben ik nu een bikkel of een dierenmishandelaar
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar wél met S&T
. Handicap klasse, onderlinge wedstrijd op mijn stal. Ben ik nu een bikkel of een dierenmishandelaar
?
.
) en ik rijd ook prima op mijn trens. Alleen verplicht zonder S&T rijden in het Z, nee daar ben ik niet voor. Er zullen altijd mensen zijn die "paardonvriendelijk" rijden, maar dat zullen ze dan ook doen op de trens, daar hebben ze de stang niet voor nodig. Anoukie schreef:Ik reed natuurlijk vol op mn stang, anders bleef ik niet zitten. Die elastieken is een goede tip Yokie, dat doe ik de volgende keer.
Nee zonder gekheid, ik vind S&T echt heel prettig rijden, maar ik meen het ook serieus dat ik graag 2 teugels in mn handen heb.
Helft van de tijd hangt ie los te klapperen, de andere helft gebruik ik hem tegelijk met mijn trensteugel en dat is nou ook niet bepaald de bedoeling
Pff...met trens rijden was toch een stukkie minder gedoe voor mij
(sterker nog, ik ben het absoluut niet met je eens
, daar wordt paardrijdend Nederland echt niet beter van hoor
). pol013 schreef:
Over die horizontale stangen die iedereen schijnt te zien, dat is toch ook een beetje afhankelijk van hoe strak je je kinketting hebt? Hoe losser hoe makkelijker je stang kantelt? wil alleen niet perse zeggen dat het paard dan ook zoveel mee kracht in zijn mond voelt.
Joki schreef:Alleen moeten ze echt afleren al hun kuren met Peter en de wolf muziek te rijden!
. Joki schreef:Anoukie wil jij nog een kur op die muziek? wow die van Anky zijn toch qua muziek iig altijd ene stuk spectaculairder
. Joki schreef:Suepergirl en dan vinden ze mij sarcastisch:P!