Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Civic schreef:Wat leuk ik start ook in de B.. ring 3 en 4! En jij?
Ddartel schreef:obelix ik heb ook een groninger een schimmel ik denk dat je hem wel kent. Is die van jou de Lodewijk waar Kim mee gereden heeft?
_manon_ schreef:Ik start ook zondagochtend, B dressuur pony's.
F3MMI3 zal ook met mijn pony gaan oefenspringen.
_manon_ schreef:EIk heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.
Vorige zondag deed ik ook mee.
Jij en Soraya92 rijden toch ook B/ cat. E? dan moet ik tegen jullie
ginniej schreef:_manon_ schreef:EIk heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.
haha,,:D precies het verkeerde momenthij was toen echt heeel verveelend
![]()
![]()
reed jij toen ook mee ?? (vorige week ? )
_manon_ schreef:EIk heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.
Citaat:jammer,,ik hoop voor je zondag beter
Soraya92 schreef:Soraya : L/E , oefencross , relaisspringen .dressuur red ik waarschijnlijk echt niet , das wel balen !!
saffier schreef:hey, ik doe ook niet meer mee...... mijn paard is weer naar de hengst.... ik kom zondag zeker kijken, en voor morgen moet ik nog ff vervoer zoeken........ ik wil de kur zo graag zien...
xxx Jessy
reddytobias schreef:en ik weet wat je bedoelt, ik draai soms ook wel eens een dagje mee als secretariaat, en ik moet zeggen, zijn altijd de dressuurmutsen die lopen te zeuren(....hoop dat ik niemand beledig nu)