Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Civic schreef:Wat leuk ik start ook in de B.. ring 3 en 4! En jij?
dat weet ik dus nog niet,wat zijn jou tijden??
Ddartel schreef:obelix ik heb ook een groninger een schimmel ik denk dat je hem wel kent. Is die van jou de Lodewijk waar Kim mee gereden heeft?
Wij komen waarsch.gronisch ruimte tekort
Vind het niet erg om tussendoor even een proefje voor te lezen en tijdens het L is het nog niet zo druk
(en moest toch al iemand in het B voor lezen en die moet iets van 8.54 en 9.24 dus dat komt mooi uit
)
ben niet zenuwachtig hoor
val alleen al bijna van me stoel
Dat word gezellie
_manon_ schreef:Ik start ook zondagochtend, B dressuur pony's.
F3MMI3 zal ook met mijn pony gaan oefenspringen.
Ik heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.
Vorige zondag deed ik ook mee.
_manon_ schreef:EIk heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.
Jij en Soraya92 rijden toch ook B/ cat. E? dan moet ik tegen jullie
hij was toen echt heeel verveelend
ginniej schreef:_manon_ schreef:EIk heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.
haha,,:D precies het verkeerde momenthij was toen echt heeel verveelend
![]()
![]()
reed jij toen ook mee ?? (vorige week ? )
, was het inmiddels bijna half 1 dus ik toch maar vragen: "Wanneer moet ik nou m'n eerste proefje doen?". Bleek dus dat ik al "geweest" was.
( foutje
) Ondertussen kwam er iemand het veld oprennen dat ik NU m'n 2de proefje moest doen. Dus snel daarnaar toe gegaan, en heel slordig gereden ( 138 pt.
) En daarna mocht ik gelukkig nog m'n 1e proefje doen. 150 punten.
Maar we hebben er van geleerd
Ik heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.
hij was toen echt heeel verveelend
, was het inmiddels bijna half 1 dus ik toch maar vragen: "Wanneer moet ik nou m'n eerste proefje doen?". Bleek dus dat ik al "geweest" was.
( foutje
) Ondertussen kwam er iemand het veld oprennen dat ik NU m'n 2de proefje moest doen. Dus snel daarnaar toe gegaan, en heel slordig gereden ( 138 pt.
) En daarna mocht ik gelukkig nog m'n 1e proefje doen. 150 punten.
Maar we hebben er van geleerd
[/quote]
ik hoop voor je zondag beter
_manon_ schreef:EIk heb jou ook wel vaker zien rijden volgens mij op Poelenburgh.

)Citaat:jammer,,ik hoop voor je zondag beter
.Soraya92 schreef:Soraya : L/E , oefencross , relaisspringen .dressuur red ik waarschijnlijk echt niet , das wel balen !!
saffier schreef:hey, ik doe ook niet meer mee...... mijn paard is weer naar de hengst.... ik kom zondag zeker kijken, en voor morgen moet ik nog ff vervoer zoeken........ ik wil de kur zo graag zien...
xxx Jessy
Kwam dus een beetje boel storing van. Ik mocht uiteindelijk toch op nr 24 starten, mijn paard was er ook klaar voor.(waar een instructeur al niet goed voor is
)
reddytobias schreef:en ik weet wat je bedoelt, ik draai soms ook wel eens een dagje mee als secretariaat, en ik moet zeggen, zijn altijd de dressuurmutsen die lopen te zeuren(....hoop dat ik niemand beledig nu)