Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb er super veel zin in.

Spekky schreef:Hahaha...... ze zeiden op de radio dat er vandaag in Oenkerk een wedstrijd was
Geweldig
Ben zelfs al een beetje zenuwachtig.
....
... Bij't inspringen sprong ze echt alles en toen moest ze de ring in, meteen bij de eerste hindernis weigeren
... Heb maar 2 hindernissen gesprongen....
Spekky schreef:Aaaa..... oooh, ik heb je wel gezien Peerke... Ik vond jou paardje echt súpermooi en je hoofdstel....
We zien er iig goed uit.
Waarom heb je nix gezegd? Ik wist niet wie jij was. Wat voor pony heb je? Goed gedaan met de dressuur.
Het was net alsof ik op de automatische piloot reed. Haha heb jij dat ook gehad de eerste keren?
.... Anders had ik wel wat gezegd hoor 

...

...
Volgens mij waren wij ongeveer tegelijk in de manege aan het opzadelen enzo of niet? Jij was daar met je moeder?
Die vond t allemaal nogal lang duren. Denk wel dat dat Miranda was ja. Ze heeft lang blond haar.
Doe je ook échte wedstrijden?
En ik was er niet met mn moeder
.... We hadden een hele fanclub mee... We waren steeds wat met z'n 5en.... 
....
Het viel me idd op dat je vrij groot was voor die pony.
Leuk dat je een paard krijgt. Dan komen we elkaar vast vaker tegen.
annepanne schreef:Tja spekky jammer dat het zo slecht ging (stond in het team achter je!!) maar dressuur ging echt super geloof ik (168!). Heb je niet zien rijden, was aan het schrijven in een andere baan.
.... Maar dressuur ging inderdaad super, 1 puntje te weinig voor een 3e prijs
... Springen minder
Volgens mij heeft Karriebarrie mij dan nog wel over een hindernis gejaagd
Leuk! Ze heeft alleen foto's van mij genomen voor zover ik weet. In mijn onderschrift staat de link naar mijn topic. Op een ander forum.