Oefenwedstrijd in Oenkerk (Friesland) 16 juli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Spekky

Re: Oefenwedstrijd in Oenkerk (Friesland) 16 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:46

Ik denk ook wel dat't wat meevalt... Of heb jij ook altijd gewoon proppen in als je traint?... Dan zou ik het wel doen...

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:25

Ik ben voor de zekerheid nog ff wezen kijken en t is idd niet nodig. De grond is gewoon los en niet hard oid. Dat moet blootsvoets wel lukken. Ik heb er super veel zin in.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:30

Jaaa ik ook!! Moet zeggen dat we het echt heel leuk voor elkaar hebben! Het terrein ligt er super bij (hebben we heel hard aan gewerkt) en alles klopt!!

Nou slaap lekker en tot morgen!!

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:34

leuk terrein daarzo... ik kom daar elk jaar voor praktijkschool altijd errug leuk!!!!!

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 09:53

Hahaha...... ze zeiden op de radio dat er vandaag in Oenkerk een wedstrijd was

Geweldig

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 10:27

Spekky schreef:
Hahaha...... ze zeiden op de radio dat er vandaag in Oenkerk een wedstrijd was

Geweldig

Hihi net echt allemaal! Ben zelfs al een beetje zenuwachtig.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 17:18

Was een geslaagde dag

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:14

Inderdaad Miranda dat vond ik ook. Heel erg bedankt voor t nemen van de foto's.

Het springen ging verder wel goed. Nog wel wat slingerig enzo maar dat komt ook wel goed denk ik. Nog maar ff oefenen voor t echte werk. We hadden 1 balkje. Leuk parcoursje was het om mee te beginnen.

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:39

Aaaa..... oooh, ik heb je wel gezien Peerke... Ik vond jou paardje echt súpermooi en je hoofdstel ....

Ghehe... mijn springen ging echt té slecht ... Bij't inspringen sprong ze echt alles en toen moest ze de ring in, meteen bij de eerste hindernis weigeren ... Heb maar 2 hindernissen gesprongen....
Dressuur ging wel goed, had 168 punten... Net 1 puntje te weinig voor een 3e plaats...

Verder vond ik het echt een súpergeslaagde dag... Goed georganiseerd en de banen lagen er mooi bij... Parcours was ook leuk, maar ik kwam niet verder dan de 3e hindernis

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 20:39

Spekky schreef:
Aaaa..... oooh, ik heb je wel gezien Peerke... Ik vond jou paardje echt súpermooi en je hoofdstel ....

Thanx! We zien er iig goed uit. Waarom heb je nix gezegd? Ik wist niet wie jij was. Wat voor pony heb je? Goed gedaan met de dressuur. Jammer dat je net geen prijs had. Volgende keer beter met springen toch?

Dit was ons allereerste parcours ooit. Vind t toch wel goed gedaan van ons. Alleen jammer dat ik zo'n kluns ben met springen. Het was net alsof ik op de automatische piloot reed. Haha heb jij dat ook gehad de eerste keren?

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 21:53

Haha... ik zag net in je profiel en toen kwam ik er pas achter dat jij het was .... Anders had ik wel wat gezegd hoor

Ik reed op Harola... C/D pony'tje... Vosje... Wacht, foto:

Afbeelding

Maar echt súper dat dit nog maar je eerste parcoursje was en dan meteen al zo goed!.... Ik vond bij het inspringen al dat je paard wel leuk sprong en jullie zijn echt een mooie combi... Jullie vielen me meteen al op

Maar eigenlijk rijd ik nooit op deze pony, altijd op haar dochter.... Die springt over elke hindernis heen... Heel wat anders dus... ...

Haha... best stom dat we niet van elkaar wisten wie we waren

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 21:54

Oh... was dat jou vader die zei: 'Ik gjin de auto nog even woskjen..'?

Haha.. vond ik wel een geinige reactie

Ghehe... en dan heb ik Miranda denk ik ook wel gezien... stond naast haar toen ze foto's maakte en ik moest wachten toen ik de ring in ging ...

Ofniet?...

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 00:26

Die pony komt we wel bekend voor. Ben jij dat ook op die foto? Of ben je daar jonger? Heb jou profiel ook ff getjekt. Volgens mij waren wij ongeveer tegelijk in de manege aan het opzadelen enzo of niet? Jij was daar met je moeder?

Haha dat was idd mijn vader. Die vond t allemaal nogal lang duren. Denk wel dat dat Miranda was ja. Ze heeft lang blond haar. Doe je ook échte wedstrijden?

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:25

Nee.... Dat meisje van de foto reed alleen dressuur gister.... Ik ben te groot voor de pony.... En ik was er niet met mn moeder .... We hadden een hele fanclub mee... We waren steeds wat met z'n 5en....

Afbeelding
Hier rijd ik wel op haar...

Maar volgens mij was dat dan inderdaad Miranda... Dat kan bijna niet anders want die zat de hele tijd fotos van jou te maken ....

En ik rijd geen échte wedstrijden.... Over een tijdje krijg ik een paard en mn rijbewijs dus misschien ga ik dan wedstrijden rijden...

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:43

Ik weet nu wel wie jij bent. Het viel me idd op dat je vrij groot was voor die pony. Leuk dat je een paard krijgt. Dan komen we elkaar vast vaker tegen.

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:47

Haha jaha.... Dat zou wel leuk zijn....

Ik weet dan in ieder geval wie je bent

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 14:48

Hee, even een reactie van de "organisatie" zelf! Wij vonden het met z'n allen ook een geslaagde dag, we waren heel blij met de reacties op het veld, en nu natuurlijk ook op Bokt! Ben blij dat we zoveel mensen blij hebben kunnen maken met een oefenwedstrijd, en we zagen inderdaad bij veel mensen dat er toch wel "echte" wedstrijdspanning was! Eigenlijk is er weinig mis gegaan, behalve dat er blijkbaar een A/B ponietje mee deed in de B dressuur, en die hebben andere proeven. Dus in alle haast nog even de proeven vor dat meisje uitgetypt hahaha...

En er was een vrouw die vond dat het "onprofessioneel" stond dat er bij de dressuur 4 mensen die bijna moesten starten mochten inrijden voor de ringen. Want daar hadden de ponies in de ringen misschein wel last van, en het zag er niet netjes uit. Dus ik eerst heel netjes aan haar uitleggen dat dat ibij echte wedstijden vaak ook zo is, en dat het beter is vor de doorstroming enzo. Ging ze nog lopen doorzeuren ook! En toen werd ik er een beetje zat van. Dus ten zei ik dat ew het er ook niet om deden dat het er netjes uit moest zien enzo. En dat de ponies in ed ringen er blijkbaar weinig last van hadden want ze liepen allemaal netjes! Dus. Maar die vrouw bleek later wel een bekende te zijn, die deed dit soort dingen vaker zeg maar. Maar in ieder geval bedankt dat jullie onze wedstrijd met zn allen tot een succes hebben gemaakt!!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:50

Hoi hoi!! Hier nog een organisatie lid! Vond het ook super geslaagd, ach en zeurpieten hou je altijd! Tja spekky jammer dat het zo slecht ging (stond in het team achter je!!) maar dressuur ging echt super geloof ik (168!). Heb je niet zien rijden, was aan het schrijven in een andere baan.

En peerke jou heb ik al gesproken! Super leuk paardje!

Heeft Miranda alleen fofo's van jou gemaakt? Of nog meer? Want dan wil ik ze wel ff zien natuurlijk!!

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 16:08

Ja, misschien leuk om ze bij HAW te zetten! Ben wel benieuwd! En dan kan ik natuurlijk ook heel trots aan mn vrienden, kennissen en bekenden laten zien waar ik 4 weken heb rondgehangen!!

Ow en ik zat bij het secretariaat en later stond ik ook bij het springen op te bouwen en mensen over de hindernissen heen te helpen hahahahaha......

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:15

annepanne schreef:
Tja spekky jammer dat het zo slecht ging (stond in het team achter je!!) maar dressuur ging echt super geloof ik (168!). Heb je niet zien rijden, was aan het schrijven in een andere baan.

Hahaha... dat je dat nog weet zeg .... Maar dressuur ging inderdaad super, 1 puntje te weinig voor een 3e prijs ... Springen minder Volgens mij heeft Karriebarrie mij dan nog wel over een hindernis gejaagd

Enne... foto's wil ik ook wel zien

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:20

Hoeveel mensen hebben er in totaal aan meegedaan?

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:46

Volgens mij heeft Karriebarrie mij dan nog wel over een hindernis gejaagd

Ehm en ik!! Vandaar dat ik het nog weet!! Maar je was niet de enige die we eroverheen moesten jagen

We hadden ongeveer 53 deelnemers (mensen die en dressuur en springen deden zijn twee keer geteld...)
Dus best nog volle bak (maar we hadden 4 dressuurbanen en niet zo heel veel springers dus ging perfect!)

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 11:16

Ja er waren inderdaad maar weinig paardjes die in 1 keer netjes alles sprongen! Maar daar is het ook een oefenconcours voor!
Maar ik was dat meisje met de blonde staart.. We hadden allemaal ook wel naamkaartjes op maar ja daar let je ook niet op als je je pony over de hindernis probeert te krijgen!!

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:27

Hee ook nog een nawoord van de organisatie. Leuk! Ze heeft alleen foto's van mij genomen voor zover ik weet. In mijn onderschrift staat de link naar mijn topic. Op een ander forum.

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 11:48

Ow, dus dat was jij! Haha leuk om dat zo te zien terwijl ik je ook in het echt heb zien springen!