Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mylo schreef:Foto's zijn altijd leuk!!ga je ze dan op bokt plaatsen??
Michelle85 schreef:Ik moet s morgens om 9.20 en 9.50 in ring 1 en 2 in het Z2. Foto's zijn altijd leuk
Antoinette schreef:Antoinette schreef:Mensen die graag foto's willen mogen best contact met me opnemen. Dan kan ik kijken of ik alles een beetje kan inplannen. Alleen maar leuk als de foto's ook nog een bestemming hebben (ik er iemand blij mee kan maken).
Meer info per Pb om het niet te commercieel te maken
Nog een paar daagjes mensen!
Het gaat heerlijk weer worden, dus ik heb er zin in![]()
Ik heb mezelf nog even gequote voor de mensen die eventueel interesse hebben
[edit] Ik ben overigens te herkennen aan mijn camera met redelijke lens
sabje19 schreef:
Weet iemand toevallig waar deze ringen zijn 9 en 10 ik ben er wel eens geweest, maar toen waren er maar een paar ringen en niet zoveel als nu
Bonte schreef:Ik zit met al de startlijsten voor mijn neus de bokkers aan te kruisen. Ik kom vrijdag kijken en misschien zaterdagochtend. Even kijken of ik een uurtje later kan beginnen op mijn werk.
Ik heb ook een camera met een redelijke lens (sorry Antoinette, ik kom gezellig naast je staan). Laat maar weten hoelaat jullie moeten. Vind het wel leuk om bokkers te fotograveren.
ponymens schreef:Eén van onze pony's doet mee in het M2 dressuur en M springen vrijdagavond.
Bonte schreef:ponymens schreef:Eén van onze pony's doet mee in het M2 dressuur en M springen vrijdagavond.
en wie is dat dan, want er doen wel meer ponies in die rubriek mee
Antoinette schreef:Ik moet mijn excuses aanbieden![]()
Helaas heb ik maar erg weinig bokkers gezien (behalve Ladyspot).
Ik stond foto's te maken bij het springen aangezien daar ook veel bekenden reden, maar dat liep heel erg uit. En het terrein is ook nog eens zo groot!!!
Jammer, want ik had ook graag nog wat dressuurfoto's gemaakt.
Mochten er mensen zijn die toch graag een keer foto's willen, PB me als je op westrijd bent in Noord-Holland, vooral omgeving Amsterdam en wie weet kan ik nog iets doen![]()
Overigens ben ik er morgen weer, maar niet zo heel vroeg hoor!!