28 mei wouwse plantage, wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pikolino

Re: 28 mei wouwse plantage, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 18:40

missmiekie schreef:
Michelle85 schreef:
@ Missmiekie, sorry hoor maar ik heb vandaag zitten schrijven en Laurens is terecht 3e geworden! Een vrije gewone kur, maar jezus wat kan dat beest draven Haha! En Mara der nieuwe kur was en blijft geweldig, he maar!

dan heb ik vrede MET DE UITSLAG, maar verder niet, iedereen heeft toch wel zijn of haar favo persoon?? en omdat dat in dit geval mara niet is krijg je via pb's meteen weer allemaal commentaar, nou het spijt me hoor voor mn mening Clown tsss

tja typisch bokt he Rolleyes
als je een eigen mening hebt dat je bijvoorbeeld laurens wat beter vond [hier meld zich nog een laurens/hoby fan Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen ]
krijg je gelijk de volle lading Haha!

iig heel erg gefeli met behaalde punten en prijzen iedereen!

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 20:16

Tot nu toe anders niks van gemerkt dat jullie de volle lading gekregen hebben hoor Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 20:18

benneton schreef:
Tot nu toe anders niks van gemerkt dat jullie de volle lading gekregen hebben hoor Haha!

ik wel, via pb Boos! sjonge jonge, lekker triest, je mag blijkbaar ook niet meer je eigen mening hebben Boos! tsssss

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 21:46

Wiehoe het was echt top!!!
Echt zo lachen, Laurens in een rok en Astrid in een boxer Tong uitsteken
En Mara we zullen die andere roddels maar even achterwegen laten Tong uitsteken Haha! ofnie? Wij vette spionnen!!! Tong uitsteken Tong uitsteken
Maarja was super gave wedstrijd!!

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 07:38

jaa...we houden ze maar achterwegen ja! Partners in Crime hahaha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:07

Hee, jullie maken ons nieuwsgierig! Haha!
Zijn jullie al een beetje bijgeslapen of nog niet? En de pony's ook al?
Ik heb gisteren mijn pony voor te dekken weggebracht, en Robin, Lamento was nog moe! Stond een beetje schaapachtig te kijken in de stal. Of was dat misschien omdat ie die rare spikkel weer had geroken? Tong uitsteken

O ja Mara, nog bedankt voor de moeite die je hebt gedaan, maar.....het telefoonummer klopte niet! Maar het maakte niet uit, ben dus toch gekomen en heb echt genoten ervan.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:22

Ik heb wel mensen foto's zien maken tijdens de prijsuitreiking van de kleine finale. Maar ja of jij het nou was, Neonlight, dat weet ik ook niet Knipoog

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:22

Want het waren er zoveel die Lamento gaaf vonden !

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:38

Neonlight schreef:
Hee, jullie maken ons nieuwsgierig! Haha!
Zijn jullie al een beetje bijgeslapen of nog niet? En de pony's ook al?
Ik heb gisteren mijn pony voor te dekken weggebracht, en Robin, Lamento was nog moe! Stond een beetje schaapachtig te kijken in de stal. Of was dat misschien omdat ie die rare spikkel weer had geroken? Tong uitsteken

O ja Mara, nog bedankt voor de moeite die je hebt gedaan, maar.....het telefoonummer klopte niet! Maar het maakte niet uit, ben dus toch gekomen en heb echt genoten ervan.

Hihi ja dat klopt hij was echt moe na het weekend, toen Jan hem op kwam halen ging Lamento met zijn hoofd op ons mams schouders hangen zo van ik ben moe! Tong uitsteken En hij stond ook de hele tijd met zijn hoofd op de vensterbank Tong uitsteken haha Schatje!

AngelStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:32

Ik ben er vrijdagavond geweest! Toen had ik les op een vervelende rothaf.. Stond wel lekker voor gek, ging racend en bokkend die bak door en er waren allemaal mensen Haha! Maarja dat beest had nooit eerder met al die muziek en andere dingen daar gelopen Tong uitsteken

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:37

Michelle85, ik heb inderdaad foto's gemaakt van de prijsuitrijking van de kleine finale, die staan bij HAW. Ik had een wit bloesje aan en een creme-kleurige broek. Maar ik kwam toen pas net aan, heb dus niks van de kleine finale gezien.

En Robin, Lamento is echt een droppie. Ik zie het al helemaal voor me hoe hij dat deed! Haha! Gisteravond keek hij echt zo van: vooruit, ik doe mijn hoofd omhoog en mijn ogen open, maar voor de rest slaap ik gewoon door. Maar het is ook niet niks, hij was zondag al moe en is ie gisteren weer naar Jan moeten verhuizen. En vandaag mag hij weer op die nep-merrie......och arm.....nog eens geen echte! Tong uitsteken

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:39

was een leuke wedstrijd ja!lekker weertje vooral!!zaterdagavond hadden jullie wel lol zag ik, gelukkig is de tafel nog heel haha!ik was er maar tot 10 uur toen ben ik naar roosendaal gegaan om daar te stappen.
enne Mara, veel plezier met Rubberball!!

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 10:04

ja...Aarhus was tog niet zo gezellig als Wouw...Wouw was echt toppie joppie he peopels!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 17:25

haha Ik vond van wel Tong uitsteken