4-6 Veenhuizen, wie doen er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: 4-6 Veenhuizen, wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 10:39

Iepke schreef:
@Trisca, kwam ik jou tegen toen k met dat pak zaagsel aan het slepen was? Tong uitsteken Bloos k reed met de friezen, over de punten zullen we het maar niet hebben...Bloos Was met de hengst 1e keer M1 en hij liep zo lekker met inrijden...!Kom je de proef binnen (nadat de jury lekker rustig had aan gedaan tot de ringmeester eraan kwam of ik nog ging starten) weg reactie..Kon doen wat ik wou, maar meneer had geeeen zin meer! *aaaaaahhhh!!!* Heb m de proef door moeten slepen, vreselijk..Had 145 en 151. En met de andere in de L2, die zag monsters in de bosjes Bloos Maar verder voor zijn doen had ie zn hoofd er wel goed bij, mist alleen nog wat aan de afwerking, maar 138 had ik niet verwacht.. Boos! 2e was 147...
Oke, deze dag vergeten we maar even weer Knipoog
Volgende keer beter!

Ja, dat was ik Haha! . We reden om elkaar heen in Clown . Toch wel een leuk idee toch zo'n troostprijs Knipoog .

Ik had een halster plus touw Tong uitsteken maar ook twee winstpunten *o/*

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:08

Zouden de uitslagen nog ergens komen te staan, vind ik altijd wel leuk om even te zien Haha!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 13:10

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar... Haha!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 13:18

Ik denk op startlijsten bij uitslagen, maar dat weet ik niet zeker.

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 13:32

beetje laat maar moest gister in de B starten.... Tong uitsteken ze zag ook spoken Clown maarjah dit is de 5e keer dat ie mee is op buitenconcour. En ze weet ooknog niet helemaal wat een ring is whah Haha! maar beide proeven gingen niet goed de 1e proef had ik 142 en de 2e proef 165 Pling (snapte der niks van) en een 5e prijs (paardensnoepjes Vork )dus wel lekker heb nu 5 winstpunten in de B Haha! *o/*

En mijn oude pony moest voor het eerst met haar nieuwe baasje in de B Haha! (eigenlijk niet zo eerlijk, was met hem Z2 Bloos )Ze heeft zelf nog nooit wedstrijden gereden. Eindresultaat 172 en 167 Bloos! punten 2x 1e geworden +hoofdstel en waaardebon gewonnen.. Dus super goed voor de 1e keer. OK dan!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 15:24

Ik ben ook een beetje laat met reageren, maar goed:
Ik moest eerst springen. Ging heeel netjes, maar ik was weer zo'n koe om een hindernis teveel te springen. Ik had het wel door toen ik erover heen ging, maar het maakte niet zoveel uit want het was niet voor de winstpunten en ook niet voor de prijzen (BB). Ik was dus gediskwalificeerd Haha!
Dressuur ging ook wel aardig, heb nu eindelijk een winstpunt, 157! Tweede proef ging iets minder maar de jury was ook strenger en daar had ik 149.

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:21

Iepke, wat had dhr. Timmer dan allemaal te bespreken met je? Het duurde inderdaad eindeloos. Ik was nr. 5 in die ring en bij mij ging ook niet alles zoals gepland. We reden richting de bomen en ze zette de kop er toch op! Kennelijk vond de jury dit niet zo'n probleem, want ik werd 4e met maar liefst 165 punten. Bij de tweede proef was het op en viel ze op de voorhand, de punten vond ik wel fair (146), maar het verschil met de 1e proef was in punten wel wat groot...

Nog iemand interesse in een kunststof laarzentrekker? Dat kreeg je bij als prijs. Op zich vind ik gebruiksvoorwerpen prima, zeker wanneer het inschrijfgeld laag is (wat hier niet het geval was). Maar doe dan iets wat je altijd wel nodig hebt. Zoals een halster of borstel...

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:31

Mirjam schreef:
Iepke, wat had dhr. Timmer dan allemaal te bespreken met je? Het duurde inderdaad eindeloos.

Eigenlijk niet zoveel..Hij heeft heel lang met zijn schrijfster zitten praten, waren geloof ik met briefjes bezig. En toen mn moeder eindelijk de papieren mocht laten zien bleek dat ze die van het verkeerde paard had meegenomen.. Koe Maar hij vond het niet zo heel erg, dus mocht daarna wel gewoon starten. Met startnr. 1 duurde het ook al een aardig tijdje geloof ik!Niet handig Knipoog

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:48

Iepke schreef:
@Trisca, kwam ik jou tegen toen k met dat pak zaagsel aan het slepen was? Tong uitsteken Bloos k reed met de friezen, over de punten zullen we het maar niet hebben...Bloos Was met de hengst 1e keer M1 en hij liep zo lekker met inrijden...!Kom je de proef binnen (nadat de jury lekker rustig had aan gedaan tot de ringmeester eraan kwam of ik nog ging starten) weg reactie..Kon doen wat ik wou, maar meneer had geeeen zin meer! *aaaaaahhhh!!!* Heb m de proef door moeten slepen, vreselijk..Had 145 en 151. En met de andere in de L2, die zag monsters in de bosjes Bloos Maar verder voor zijn doen had ie zn hoofd er wel goed bij, mist alleen nog wat aan de afwerking, maar 138 had ik niet verwacht.. Boos! 2e was 147...
Oke, deze dag vergeten we maar even weer Knipoog
Volgende keer beter!

volgens mij heeft mijn moeder jou voor gelezen of niet??

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:49

Rieta schreef:
volgens mij heeft mijn moeder jou voor gelezen of niet??

Ow, dat zou best kunnen Knipoog In de M1?

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:00

Wel fijn dat ze wou voorlezen!Was bezig met inrijden maar moest nog iemand vinden omdat mn moeder er nog niet was, had inmiddels al 6 mensen gehad die niet konden of wouden..Hopeloze situatie Knipoog Maar later had mijn moeder jouw moeder dus net op tijd gevonden, haha

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:00

jah klopt Haha!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:07

oh gelukkig maar mijn moeder heeft die dag 4 mensen voor gelezen whahaha Haha!........jammer van je punten :S

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:08

Haha, dan had ze het dus druk! Knipoog Naja, punten in de M1 waren zeker verdiend..Volgende keer beter en hopen dat mn paard niet zoiets heeft van *Ik ben voorbij de A, doe de rest zelf maar!* Clown

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 23:27

Iepke schreef:
Mirjam schreef:
Iepke, wat had dhr. Timmer dan allemaal te bespreken met je? Het duurde inderdaad eindeloos.

Eigenlijk niet zoveel..Hij heeft heel lang met zijn schrijfster zitten praten, waren geloof ik met briefjes bezig. En toen mn moeder eindelijk de papieren mocht laten zien bleek dat ze die van het verkeerde paard had meegenomen.. Koe Maar hij vond het niet zo heel erg, dus mocht daarna wel gewoon starten. Met startnr. 1 duurde het ook al een aardig tijdje geloof ik!Niet handig Knipoog

Dan had je wel mazzel! Volgens mijn vriend deed hij de controle wel heel bijzonder. Hij hield de coupon voor zich en vroeg mijn vriend wat het combinatienummer was. Die wist niet eens waar het over ging, maar gaf uiteindelijk het goede nummer door Haha!

Gelukkig wil mijn vriend voorlezen, het lijkt me heel vervelend als je dat op de wedstrijd nog moet regelen. Of anders uit je hoofd leren en hopen dat je niets vergeet Clown

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 23:40

Hihi, ja zo'n jury heb ik ook wel es gehad, die naar het combinatienumer vroeg er de rest wel geloofde Tong uitsteken En idd, ik zorg ook altijd voor een voorlezer, 'k wil liever niet die stress er ook nog bij hebben op zo'n dag Knipoog

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 15:26

heyy anneloes
Annemarie had ook nog een de pech prijs gewonnen. Maar jullie waren al weg.......

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 16:04

Rieta schreef:
heyy anneloes
Annemarie had ook nog een de pech prijs gewonnen. Maar jullie waren al weg.......

Had Chantal ook nog een pech/ troostprijs?

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 16:55

Rieta schreef:
heyy anneloes

Ja?!?!?! Clown Whaha, we waren idd al weg... was niet de moeite om te blijven wachten en we hadden dus ook niet aan die pechprijs gedacht Knipoog Btw, wat was het, weet je dat nog?! Wel leuk trouwens dat ze dat deden!!! Ach gut

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 14:12

beetje laat maar ik was er ook!! reed natuurlijk weer met rieta mee:d toen ik op het terrein kwam was die al aan het struiteren beetje druk dus. 1 ste proef groeten stonden we op de achterbenen ging niet echt goed 148 en 2de proef had ik mazzel toen kwam er een bonte naast en aangezien rieta op een bonte rijd was mars in 1 keer op zijn gemak en was die een stuk rustiger toen 160 punten. maar was wel tevreden!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 14:39

nee chantal had niks....... maar was ook niet de laagste hoor... en zo laag had ze ook weer niet...
anneloes:
mmm volgens mij was het een pak zaagsel Haha!

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:01

Mirjam schreef:
Dan had je wel mazzel! Volgens mijn vriend deed hij de controle wel heel bijzonder. Hij hield de coupon voor zich en vroeg mijn vriend wat het combinatienummer was. Die wist niet eens waar het over ging, maar gaf uiteindelijk het goede nummer door Haha!

Gelukkig wil mijn vriend voorlezen, het lijkt me heel vervelend als je dat op de wedstrijd nog moet regelen. Of anders uit je hoofd leren en hopen dat je niets vergeet Clown

Das idd erg apart Knipoog Ach ja, er gaat bij mij altijd iets mis met een 1e keer M1 starten, nu dus verkeerde papieren, vorige keer las mn moeder de verkeerde proef voor (30, dan 25..maar ze vond blijkbaar 25, dan 30 logischer Haha! ) Maar verder gaat er eigenlijk nooit iets fout hoor, voor jullie denken dat ik altijd mazzel heb dat het wel eens goed gaat Tong uitsteken
Mijn moeder leest dus ook altijd voor, alleen was ze net vorige week haar stem echt helemaal kwijt, dus ik moest nu wel iemand zoeken..Mn moeder zou ook wel iemand gaan zoeken, maar ze was er nog niet, dus was ik alvast maar begonnen..Maar idd, handig is het niet, haha.Uit mn hoofd leren heb ik ook wel eens gedaan, met binnenwedstrijden!Moet zeggen dat dat heel relaxed rijdt en het is dan echt heeeel stil, haha. Maar ooow die stress als je je proef rijdt en je ineens bedenkt dat je het niet meer weet.. Frusty

Enneh, het was idd een pak zaagsel, haha.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 22:15

Haha, pak zaagsel Tong uitsteken Die hebben we genoeg Knipoog Maar toch leuk dat ze zoiets doen, al zal degene waar het om draait er niet zo blij mee zijn dattie laatste is... Knipoog
Ennuh, er zijn (nogsteeds) geen uitslagen online he?! Boos!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 22:35

denk ook niet dat ze online komen....