in meerdere opzichten he siz en ky

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_MaanMeisje_ schreef:haha ik schaam me diep, ook al heeft mijn moeder alles ingedeeld, ik zou niet weten wanneer ik waar moest rijden
Lorette Meijerink met Conchita in de M2/D
Ik maak morgen wel even het goede lijstje
love_sodera schreef:haha ja cker Jorientje dat t gezellig gaat worden....
in meerdere opzichten he siz en ky
heidehofs schreef:hoeveel wp heb jij nouw? rij je lang z1..weet ik even wat voor concurentie ik kan verwachten...
love_sodera schreef:ik heb jou in Wezep wel zien rijden Irene, zag er wel netjes uit!!!
hahaha wees niet bang, ik heb al mensen gehoord die voor t eerst met n groene pony gaan springen enzo dus als we om je moeten lachen ben je niet de enige!!!
Kylan schreef:Gezellie irene!
We zullen elkaar nog wel tegenkomen. Leuk dat je gaat springen . Moet toch goed komen . Dressuur ziet er iig altijd netjes uit.
heidehofs schreef:k mag dus aan nemen dat irene een goed concurentie voor mij is?
heidehofs schreef:wie weet waar je het beste langs kunt rijden, vanaf de A28- zwolle. ze zeggen dat je het beste via de A50 kunt rijden..i.v.m afsluiting van wegen.
heidehofs schreef:zou je moeder voor ons nog een groot plezier willen doen?
m'n zusje moet eerder dan ik. maar mijn pony word echt gek in de trailer als die niet bij m'n zusje's pony in de trailer staat. nu hebben we al heen gebeld of m'n zusje ook later kon..maar dit kan niet..
maar ik ga je het nog 1 keer vragen of mijn zusje ook wat later mag starten in de L1 categorie D!