Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quidou schreef:Heeft iemand misschien nog een op / aan merking van vorig jaar wat dit jaar beter zou kunnen... ???
Quidou schreef:haha jah ... nah ze hebben het er druk mee dus t zal zo snel mogelijk geplaatst worden![]()
kom je dit jaar wel???
Quidou schreef:Heeft iemand misschien nog een op / aan merking van vorig jaar wat dit jaar beter zou kunnen... ???
Cinzano schreef:Ik vond het erug lang duren eer de startcoupons waren uitgedeeld, stonden mega lange rijen en er waren maar 2 dames die aan het uitdelen waren.... misschien een idee om hier overna te denken hoe dit 'sneller' kan???
Verder zou ik het wel leuk vinden als er wat meer foto's van de dressuur gemaakt worden voor de site, altijd leuk om achteraf te zien.
(maar deze opmerking is ookal in het gastenboek geplaatst op de site)
Margon schreef:ja Daphne gaat met mij meeAls ze dat nog wil
Enne we gaan bij de ijskraam meeten
Margon schreef:Ow ja Lisa jou heb ik toch ook nog een keer gemeet inderdaad toen had je Atleet nog
xxLisaxx schreef:ja Margon is zo'n beetje de enige die ik ken hahadus denk niet dat ik veel bokkers tegen kom of ga herkennen
tam20 schreef:
Mij ken je ook
xxLisaxx schreef:Margon schreef:Ow ja Lisa jou heb ik toch ook nog een keer gemeet inderdaad toen had je Atleet nog
Ja klopt toen had ik nog m'n ponyWas in de Meern ofzo toch?