Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Maar helaas, gemeente piekert er vooralsnog niet over om toestemming te geven. Aantasting buitengebied e.d.
...............
Maar ja, dan heet je ook jan met de korte ( schep) achternaam. Niks tegen jan, hoor. Prima vent alleen de gemeente...
Magique schreef:Bij zo iemand als CvB wordt er gejureerd met een bepaalde "verwachtingswaarde" (Zoiets als in het verleden behaalde resulaten gelden mee in de waardering ) als die dan rond de 65% scoort mag je er wel vanuit gaan dat ie nog lang niet voor elkaar is.
CGJ12 schreef:Och, dat vind ik wel meevallen.
DVB scoort toch best verdienstelijk in alle klassen.
Zo'n Radar blijft natuurlijk een uit de kluiten gwewassen New-Forest, en dat valt het mij allemaal nog niks tegen.
Ik vind het best knap.
Magique schreef:In die klasses rijdt er relatief weinig
serieuze concurrentie en dan iemand met zo'n bagage en toch kwalitatief sterke paarden verwacht ik meer, zeker op proeftechnisch gebied.
amondi schreef:Toch wel, je vindt het knap.
Maar voor dat jaar heeft Wilmer er ook al een jaar mee gerwerkt! Dat vergeet je schijnbaar.
Let wel! ik ben een Kigalifan. Prima hengst voor een goed paard voor een basisruiter! Alleskunner, goed karakter. Mijn mening, dus je mag ervan verschillen
Magique schreef:Je zou juist denken van zo'n gerenommeerde stal dat ze alleen starten als de 70% (voor zover dat wat zegt dan bij zo iemand) een formaliteit is om te halen.
CGJ12 schreef:Magique schreef:Je zou juist denken van zo'n gerenommeerde stal dat ze alleen starten als de 70% (voor zover dat wat zegt dan bij zo iemand) een formaliteit is om te halen.
Die ouwe Zoer wil nog wel graag wat dek-centen terugzien dit voorjaar denk ik........
Magique schreef:Dat zal inderdaad, toch jammer dat als je zo'n spulletje hebt opgebouwd het nog steeds van zo'n HH moet hebben
risthia schreef:En idd dat telkens terugkerende excus van hij staat er pas 1,5 jaar...... dan moet je zo'n dier gewoon thuis houden als ie er (nog) niet klaar voor is!
Sjuimpje schreef:Wat ik opvallend vind is dat naast het hoge aantal Jazzen, Gribaldi ook aardig vertegenwoordigd was
Sjuimpje schreef:Als je het vergelijkt met Ferro wel ja