Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
masja schreef:Starttijden van Houten zijn al online!!!!:D
LDRD schreef:masja schreef:Starttijden van Houten zijn al online!!!!:D
Oh jee, nu nog zien dat wij onze puber weer onder controle hebben tegen die tijd.
missmiekie schreef:wie ohw wie, kan even de startlijst van houten hier plaatsen, of in een word document zetten en mailen naar me(missmiekie90@hotmail.com) alvast bedankt.
missmiekie schreef:missmiekie schreef:wie ohw wie, kan even de startlijst van houten hier plaatsen, of in een word document zetten en mailen naar me(missmiekie90@hotmail.com) alvast bedankt.
nogmaals mijn vraag!!, ik kan hem niet inlezen op deze computer :S
Citaat:nogmaals mijn vraag!!, ik kan hem niet inlezen op deze computer :S
Citaat:Ik stuur je een mailtje....
Sabrina schreef:Mijn paard Utility (een Bruine Ruin van Nobility X Recruut) doet ook mee met mijn Instructrice. Hij wordt voorgesteld in houten (lekker thuis!). Hij moet om 10:30.
Zijn er nog meer die in houten starten bij de 4 jarige?
Sabrina schreef:Dat is idd wel jammer. Hoe heet je paard? Die van mij is ook aan het puberen op het moment! Hopen dat ie zich gedraagd! De ene dag loop ie de sterren van de hemel en de andere dag is ie harstikke kwallerig!
LDRD schreef:
Nee, helaas gaat het niet lukken voor ons. Paard is té ondeugend op het moment en tot overmaat van ramp heeft de amazone zich rottig geblesseerd ook nog.
Dat wordt een jaartje uitstel dus jammer genoeg voor ons.
Wouter24 schreef:LDRD schreef:
Nee, helaas gaat het niet lukken voor ons. Paard is té ondeugend op het moment en tot overmaat van ramp heeft de amazone zich rottig geblesseerd ook nog.
Dat wordt een jaartje uitstel dus jammer genoeg voor ons.
Balen, nu moet ik in me eentje de ring rondcrossen
Sterkte met ruiter en paard
VValar schreef:Gaan er nog mensen met hun paard (of als toeschouwer) naar de pavo oefenavond in de midden beemster vanavond?
sphinxie schreef:Ik vond het vorig jaar niet zo'n succes, dus ik ben niet gegaan. Bovendien loopt ze volop wedstrijden, dus voor het kijkerige hoef ik ook het niet te doen. Jij bent wel geweest? Hoe was het?