pavo cup, wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

masja

Re: pavo cup, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:43

Starttijden van Houten zijn al online!!!! Haha!:D:D

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 06:31

Voor de geinteresseerden, dinsdag 23 juni is er een oefenavond in de Beemster onder leiding van Ton de Kok.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:29

masja schreef:
Starttijden van Houten zijn al online!!!! Haha!:D

Oh jee, nu nog zien dat wij onze puber weer onder controle hebben tegen die tijd Haha! .

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 22:56

LDRD schreef:
masja schreef:
Starttijden van Houten zijn al online!!!! Haha!:D

Oh jee, nu nog zien dat wij onze puber weer onder controle hebben tegen die tijd Haha! .

Nou, die van mij is al ruim een week niet meer onder zadel. En staat nu in training voor de merriekeuring van as donderdag
Dan heb ik nog 6 dagen om te trainen Bloos

Wordt dus niets gok ik, maar voor het leuk doen we mee Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 00:06

wie ohw wie, kan even de startlijst van houten hier plaatsen, of in een word document zetten en mailen naar me(missmiekie90@hotmail.com) alvast bedankt.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 07:10

Ik ga er ook eentje rijden. Het is een Metall x Jazz, bruine merrie van 5 jaar. Ben erg benieuwd, ben nog nooit bij de pavo-cup geweest.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 07:41

missmiekie schreef:
wie ohw wie, kan even de startlijst van houten hier plaatsen, of in een word document zetten en mailen naar me(missmiekie90@hotmail.com) alvast bedankt.

nogmaals mijn vraag!!, ik kan hem niet inlezen op deze computer :S

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 09:13

missmiekie schreef:
missmiekie schreef:

Ik stuur je een mailtje....

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 23:37

Heb me toch maar opgegeven Clown
Wilde eigenlijk in Houten rijden, maar had geen tijd gehad me op te geven.
Aangezien we niet op vakantie gaan, heb ik me maar ingeschreven voor Ermelo.
Ik rijd dus (zelf) in Ermelo met Tom (Ferro).

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 23:42

Citaat:

Citaat:
Ik stuur je een mailtje....

je bent een schat Haha! thanks, anders weet ik niet eens hoe laat ons paard moet starten dat zou wel erg zijn

Sabrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:10

Mijn paard Utility (een Bruine Ruin van Nobility X Recruut) doet ook mee met mijn Instructrice. Hij wordt voorgesteld in houten (lekker thuis!). Hij moet om 10:30.

Zijn er nog meer die in houten starten bij de 4 jarige?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:18

Sabrina schreef:
Mijn paard Utility (een Bruine Ruin van Nobility X Recruut) doet ook mee met mijn Instructrice. Hij wordt voorgesteld in houten (lekker thuis!). Hij moet om 10:30.

Zijn er nog meer die in houten starten bij de 4 jarige?

Huilen Huilen Huilen

Nee, helaas gaat het niet lukken voor ons. Paard is té ondeugend op het moment en tot overmaat van ramp heeft de amazone zich rottig geblesseerd ook nog.
Dat wordt een jaartje uitstel dus jammer genoeg voor ons.

Sabrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:54

Dat is idd wel jammer. Hoe heet je paard? Die van mij is ook aan het puberen op het moment! Hopen dat ie zich gedraagd! De ene dag loop ie de sterren van de hemel en de andere dag is ie harstikke kwallerig!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:03

Komt nu wel erg dichtbij! Ik heb er zin in! Helaas kan ik maar 1 weekje oefenen, maar ik ga niet om te winnen Haha! Ik ga om te zien of ik onder die stress nog een rondje kan rijden Haha!

Sabrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:04

Welk paard is van jou?

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:06

Triorette m.p. ik mag om 13.15 uur Lachen

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:07

Sabrina schreef:
Dat is idd wel jammer. Hoe heet je paard? Die van mij is ook aan het puberen op het moment! Hopen dat ie zich gedraagd! De ene dag loop ie de sterren van de hemel en de andere dag is ie harstikke kwallerig!

Ubid'or

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:02

LDRD schreef:

Nee, helaas gaat het niet lukken voor ons. Paard is té ondeugend op het moment en tot overmaat van ramp heeft de amazone zich rottig geblesseerd ook nog.

Balen, nu moet ik in me eentje de ring rondcrossen Clown

Sterkte met ruiter en paard Ach gut

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:10

Wouter24 schreef:
LDRD schreef:

Balen, nu moet ik in me eentje de ring rondcrossen Clown

Sterkte met ruiter en paard Ach gut

Dank je, en jij succes! OK dan!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:15

Gaan er nog mensen met hun paard (of als toeschouwer) naar de pavo oefenavond in de midden beemster vanavond?

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:18

Ik was dolgraag gegaan. Helaas heeft Tivoli een band beschadigd achterop z'n kogel. Hij moet 6 weken boxrust. Helaas geen Pavo cup meer voor ons... Verdrietig

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:37

VValar schreef:
Gaan er nog mensen met hun paard (of als toeschouwer) naar de pavo oefenavond in de midden beemster vanavond?

Ik vond het vorig jaar niet zo'n succes, dus ik ben niet gegaan. Bovendien loopt ze volop wedstrijden, dus voor het kijkerige hoef ik ook het niet te doen. Jij bent wel geweest? Hoe was het?

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 13:05

Ik ben geweest. De baan was echt verschrikkelijk. Heel erg zwaar met kuilen en zachte plekker erin. Er liepen een heel aantal leuke paarden in de rondte. Lotje schoots heb ik met een leuke jazz gezien en in het 2e groepje zat een hele leuke freestyle. Verder nog wel meer leuke dieren gezien maar ik had geen programmalijst meegenomen dus weet de afstammingen niet.

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 13:21

Ja, die baan had ik de 12e met wedstrijd al gezien, ik hoopte dat het nu beter zou zijn... Nou ja, ze hebben nog een maand. Misschien is het maar beter dat ik ook niet ben gaan kijken, daar wordt mijn zelfvertrouwen niet echt beter van... Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 15:18

sphinxie schreef:
Ik vond het vorig jaar niet zo'n succes, dus ik ben niet gegaan. Bovendien loopt ze volop wedstrijden, dus voor het kijkerige hoef ik ook het niet te doen. Jij bent wel geweest? Hoe was het?

Jammer dat je niet geweest bent, het was toch wel even leuk om te zien namelijk. Maar ik ben het met astridh eens; de bak was niet super. Maar als ik het goed heb onthouden, is die hetzelfde tijdens de PAVO cup (dus ook vrij zwaar). Voordeel is wel weer dat de jonge paarden hun balans goed zoeken in zo'n bodem (die achterhand treedt vaak beter onder), nadeel is wel dat wanneer je dit niet gewend bent, je je paard echt goed voorwaarts moet houden. Maar gelukkig hoef je niet gek meer rijtechnische oefeningen te laten zien dan wijken en schouderbinnenwaarts.

Zeker nog leuke paarden gezien! Ik was er vanaf 20.00, dus ik heb de eerste 3 groepen niet gezien. In groep 4 liep er een hele leuke Florestan mee onder Lotje Schoots. Ook de Zuidhorn was zeker een eyecatcher. Zo veel schwung wat daar in zat!
In groep 6 zag ik nog een hele leuke Krack C meelopen. Vrij compact, maar wel een sterke donder. In groep 7 liep er een leuke Peter Pan mee (galop was iets minder).
In groep 8 viel de Jazz me ook bijzonder goed op. Zeer correct gebouwd met correcte gangen. De Farmer was ook een speciaal ding. Volgens mij hoorde ik haar zeggen dat daar nog Jazz achter zat. In ieder geval was dat zeker pavo materiaal om het zo maar te zeggen. Wel kort in de hals, maar tijdens de juiste oprichting was daar weinig meer van te zien.
En ten slotte in de laatste groep liep er nog een leuke Flemmingh hengst mee. Vosje met een echte hengstenbouw maar kon wel leuk lopen. Alleen had ik het idee dat hij al snel moe werd (van de baan, indrukken of lange inrijden weet ik niet).

Verder nog mensen die het hebben gezien?