Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knolhupser schreef:Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat de Rabobank met een reden sponsort. Ze sponseren niet alleen maar omdat ze paardrijden zo leuk vinden, maar ze sponseren om hun naamsbekendheid te vergroten.
De meeste publiciteit krijgen ze natuurlijk door mensen in het team te zetten die regelmatig de aandacht trekken, door zich in de kijker te rijden.
Daarom is het heel logisch dat deze mensen in het Talenten team zitten, je moet het ook bekijken uit commercieel oogpunt
saluut schreef:Tsja mensen die kun talenten niet kunnen laten zien kunnen toch ook niet ontdekt worden??? Beetje raar argument vind ik dit.
Aimee schreef:saluut schreef:Tsja mensen die kun talenten niet kunnen laten zien kunnen toch ook niet ontdekt worden??? Beetje raar argument vind ik dit.
Saluutje, in de paardensport wordt alleen 'gescout' vanaf hoger niveau én onder mensen die de mogelijkheden al hebben. Dat is bij andere sporten absoluut niet zo; daar worden de talenten wel bij de plaatselijke zwemvereniging letterlijk uit het water gevisd, bij de ijsbaan om de hoek aandachtig geobserveerd en uit de meest simpele voetbalverenigingen gehaald. Bij die sporten wordt daadwerkelijk alléén naar talent gekeken en of de bond of een grotere club/sponsor er een topper van kan máken, niet of diegene dat al is (in zijn/haar leeftijdscategorie).
Uiteraard kun je niet zo midden op straat paardrijtalent gaan scouten, zonder dat die mensen op een paard zitten, een ruiter zonder paard is immers maar gewoon een mens. Dat is een totaal nutteloos uiterste, net als dit 'scout-beleid' van de Rabo, de gulden middenweg zit er imo tussenin.
Knolhupser: dáárom is een gesponsord scoutingprogramma van een sportbond ook niet juist, in ieder geval niet als het daarin op zichzelf staat.
knolhupser schreef:Ik zei ook niet dat ik het met het Rabobank beleid eens ben. Maar ik snap de opzet wel, op deze manier krijgen ze snel veel publiciteit en die publiciteit krijgen ze niet door iemand die nog in het L rijd te sponseren, want het duur nog erg lang voordat diegene zo goed rijdt dat je het in de bladen terug kan lezen
Huub schreef:Hey allemaal,
Ik ben Huub van der Mark, .........[.........]
........
Ikzelf heb inderdaad een vader die niet op de centen hoeft te letten
.
[..........]
Ik heb inderdaad
1 goed paard
van mijn vader gekregen, en daar heb ik mijn leven voor over, verder hebben wij inderdaad een
grote vrachtwagen, waar ik met trots elke dag langs loop, en ontzettend blij ben dat we er een hebben.
[...........]
Ook zei iemand dat de mensen van het talententeam over alles beschikken wat ze nodig hebben, was dat maar zo, ikzelf betaal bijna al mijn rij spullen van mijn zelfverdiende werkgeld en niet van mijn pappie of mammies geld, vorig jaar hebben we een wei gehuurd en ook dat heb ik gedeeltelijk zelf betaald.
amondi schreef:Goed zo, Huub! uitzonderingen bevestigen de regel.
patries_kjp schreef:dat vergelijken met een voetbal club is idd waar... mijn broertje voetbalt bij een doodnormaal voetbalclubje, maar omdat er wel eens scouts lopen heeft hij wel mooi aan selectie dagen mee gedaan voor o.a ajax en fc. utrecht...dit lijkt mij nou zo'n goed plan he ...
patries_kjp schreef:natuurlijk werken ze er voor!! dat kan ook niet anders, maar ik denk dat er onbegrip over de financiele steun bestaat.... (uuhm, logische zin??)
conny14 schreef:goezo huub dat jij ook een stukje hebt neergezet nu hoop ik dat mensen begrijpen dat je dus wel talent nodig hebt om erin te komen..