Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chantal_cs schreef:Ik had ze zo straks ook al gezien op de site. Ziet er leuk uit!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de waterbak is voor de M...
reddytobias schreef:chantal_cs schreef:Ik had ze zo straks ook al gezien op de site. Ziet er leuk uit!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de waterbak is voor de M...
ja idd! hoe was die vorig jaar voorhet L?
ik reed toen met oeterma B, maar die schrok zich ter pletter toen die over die boom opeens het water zag haha
Citaat:ja idd! hoe was die vorig jaar voorhet L?
ik reed toen met oeterma B, maar die schrok zich ter pletter toen die over die boom opeens het water zag haha
Royaltjuh schreef:Als ze het net zo doen als vorig jaar moet je idd aan de linkerkant het water in. En dan heb je een korte en een lange variant. Kort is met een opsprong, lang weet ik niet meer precies...
Maar ik heb een paar dagen terug al even wat sprongen bekeken, zien dr vet gaaf uit!!! :d Leuke dubbels zitten er ook wel tussen
andrea16 schreef:Royaltjuh schreef:Als ze het net zo doen als vorig jaar moet je idd aan de linkerkant het water in. En dan heb je een korte en een lange variant. Kort is met een opsprong, lang weet ik niet meer precies...
Maar ik heb een paar dagen terug al even wat sprongen bekeken, zien dr vet gaaf uit!!! :d Leuke dubbels zitten er ook wel tussen
Zit het heksenoog er ook in?
reddytobias schreef:kon je je paard niet ff aan een boom binden en ff gaan kijken!
Jettie schreef:Jaa ik vind de hindernissen er ook leuk uit zien!
Ik doe niet mee hoor, maar ben er (zoals ik eerder al zei) wel!
Wanneer gaan we elkaar eigenlijk meeten?
reddytobias schreef:kon je je paard niet ff aan een boom binden en ff gaan kijken!