Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_m

Re: Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:35

ALMELO!!!! het leukste (basis) concours dat ik ken..... ga al sinds 1998, ben een vaste klant dus. Heb m zelfs een keer gewonnen, in 2001 met mijn paard Mion in het M2. en met mn pony was ik een keer 2e in het Z2 tijden de finale. Hopen dat t weer dit jaar wel mee zit. Heb alles al geregeld.... nog even geduld.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:26

Ik ben natuurlijk ook weer van de partij. Mooie thuiswedstrijd. In 2001 was ik kampioen in de B dressuur met mijn D-pony. In 2003 reservekampioen in het Z en winnaar van de kür met mijn E-pony en in 2004 heb ik alle proeven, kür en de finale gewonnen in het Z.

Dit jaar met een paard (het paard is er nog niet, haha, maar dat is wel de bedoeling), klasse nog onbekend Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:29

Melissamanda schreef:
Ik wil er wel graag heen maar dan wil ik wel weten hoeveel het ongeveer gaat kosten...
Want wat kost ongeveer de stalling en waar kan je precies kamperen en hoe duur is dat.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het precies in zijn werk gaat. Lachen

www.almelose-ruiterdagen.nl

vivumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:38

ik ben er 3 jaar geleden geweest met mijn zus en 2 jaar geleden heb ik er zelf gereden. vorig jaar kon ik niet omdat mijn zus examens had en dit jaar wil ik dus zeker omdat ik vorig jaar niet ben geweest. maar nou heb ik net gekeken, valt het net in het weekend dat mijn oma 75 word dus kan waarschijnlijk dit jaar weer niet Huilen Huilen Huilen
niet leuk. niet leuk. niet leuk.
ik hoop dat mijn oma haar verjaardag een week later wil vieren, zodat ik toch kan gaan Bloos

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:24

ik ga met 2 paarden heeen zou eerst met 1 paard maar me jonge paard gaat toch ook maar mee 1 in de Z1 en de ander in de L1 Haha!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:01

nicole0180 schreef:
ik ga met 2 paarden heeen zou eerst met 1 paard maar me jonge paard gaat toch ook maar mee 1 in de Z1 en de ander in de L1 Haha!

He nicole, wij zijn al jaren trouw he aan de ruiterdagen!!! Dit jaar natuurlijk weer. De stallen zijn al geregeld (sta weer lekker in een buiten box Haha! ) En we gaan natuurlijk even vlammen.

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:19

Ik doe voor het eerst mee in M2 (misschien/hopelijk) ook wel in het Z1. We zullen zien, eerst zondag aanstaande daar nog indoor 2 proeven starten!

Kratoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:36

Ik wil wel heel graag mee doen, maar k denk niet dat t gaat lukken i.v.m. school...

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:37

Barbara_m schreef:
nicole0180 schreef:

He nicole, wij zijn al jaren trouw he aan de ruiterdagen!!! Dit jaar natuurlijk weer. De stallen zijn al geregeld (sta weer lekker in een buiten box Haha! ) En we gaan natuurlijk even vlammen.

haha jaja een concours waar je gewoon echt heen moet gaan met of zonder paard het is altijd onwijs gezellig !!! wij hbbn onz stalletje ook alweer geregeld 1tje waar 4 paardjes in kunnen zn vaste box en daar 8ter heb je dan nog een kleedruimte en waar je je zadelkast enzo kan neerzetten echt super!! we gaan zkr vlammmen ff alle prijzuh binnen halen hahah:D Haha!

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:40

Het valt bij mij ook midden in de herkansingsweek... een goede motivatie om de tentamens in 1x goed te leren!

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:43

is er nog zoiets als de almelose ruiterdagen, maar dan iets kleiner en wat korter?

eefje_rudmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:06

ik ben dit jaar ook van de partij, wij komen met een groepje vanm ongeveer 8 mensen en 4 paarden waarvan 2 friezen. ben benieuwd of er nog meer friezen mee gaan doen dit jaar! wie o wie???

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:48

Wat betreft de problemen met de website van de Almelose-Ruiterdagen:
Vanaf 's avonds 21 februari lag de website eruit tot en met 23 februari 2005. Dit kwam door een storing bij de provider. Normaal is het geen probleem omdat de website van de Ruiterdagen op www.alexautonet.nl/ruda draait (hier ben ik dan beheerder van). Echter, op de bewuste dag heb ik 's middags de website overgezet. Hierdoor was het dus niet mogelijk om informatie op te halen.

Op 23 februari (na een volle dag offline) heb ik op mijn locatie de site weer online gezet, echter alle inschrijfformulieren - evenals de vraagprogramma's - waren niet toegankelijk omdat ze op de andere server stonden. Op woensdag 24 februari deed alles het als het goed is weer, al waren er wat dingen in het vraagprogramma die anders moesten; deze zijn als het goed is gecorrigeerd.

Mijn excuses voor diegene die toen geen formulieren heeft kunnen downloaden. Daarvoor hebben we alvast wat dingen op het Internet gezet:
- Activiteiten (Showband 'Beethoven' speelt tijdens de Ruiterbal);
- Fotoimpressie met foto's van Melissen (in totaal 150+ foto's in blokken van 25 willekeurige foto's gepubliceerd);
- inschrijfformulier voor de camping (van de scoutinggroep)

Voor Bokt zal ik dit jaar voor de startlijsten wat gaan programmeren, iets wat vorig jaar - door de vele werkzaamheden voor de Ruiterdagen - niet meer af kwam. Vingers aflikken

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:59

alexandra15 schreef:
is er nog zoiets als de almelose ruiterdagen, maar dan iets kleiner en wat korter?

Je hebt hemelvaartconcours vriezenveen in mei, je hebt zelhem das ook in mei dacht ik, wassenaar in juli en haaksbergen in september.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:29

Ik ben vorig jaar voor het eerst heen geweest met mijn pony in de Z2, dat was niet heel erg goed gegaan want was de 1e keer in de Z2 hihi Clown Maar ging als nog redelijk

Dit jaar gaat mijn zusje mss heen in de L1 A/B en ik wil eigenlijk met mijn paard heen in de L2

Was vorig jaar echt heel gezellig Ja

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:34

Ik ga dit jaar voor het eerst met mijn paard naar de Almelose Ruiterdagen!

Inprincipe ga ik nog L2 starten, maar wie weet wel M1 of promoveer ik die week.

Gaan er nog meer mensen uit de regio Den Haag?
Zijn er misschien mensen die wel willen gaan maar een vervoer probleem hebben, en die in de buurt staan van manege Berestein??

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:54

Ik ben al aan het aftellen...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:59

Barbara_m schreef:
alexandra15 schreef:

Je hebt hemelvaartconcours vriezenveen in mei, je hebt zelhem das ook in mei dacht ik, wassenaar in juli en haaksbergen in september.

vriezenveen is wel een stuk duurder (jaja, nog duurder, erg he)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:32

dat valt ook wel mee....
vriezeveen is in de B 8 euro per proef, en stalling voor 4 dagen 100 euro, tegen 27,50 per dag in almelo..
doet elkaar dus niet zo heel veel.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 14:34

Wie slapen er dit jaar in het theater hotel? Ik ben aan het twijfelen of ik gezellig met de vrachtwagen op de camping zal gaan staan of dat ik naar het hotel ga. Wie helpt mij mee om te beslissen???

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:16

Barbara_m schreef:
Wie slapen er dit jaar in het theater hotel? Ik ben aan het twijfelen of ik gezellig met de vrachtwagen op de camping zal gaan staan of dat ik naar het hotel ga. Wie helpt mij mee om te beslissen???

Je komt gewoon weer met de veewagen, dan bouw ik jullie partytent weer op Bloos

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:19

AlexAuto schreef:
Barbara_m schreef:

Je komt gewoon weer met de veewagen, dan bouw ik jullie partytent weer op Bloos

Haha, oke alex afgesproken.Lijkt me gezellie. Bouw je die van Leontine en Denise dan ook op?

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:32

zo vandaag alles maar eens op de post gedaan en heb me dan ingeschreven onder voorbehoud B springen en alle dagen dressur klasse B --> misschien kom ik wel in de finale Hyper!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:15

ikke ook alle dagen in de B dressuur, en als het goed is zijn lissy en ik ook de hele week op de camping met caravan,
en voor mijn paardje een fijne stal geregeld ( nu moet ik nog hard aan het werk om hem voor elkaar te krijgen hahahah)
ik heb er echt heel veel zin in//( hoewel mijn bankrekening deze week iets minder blij was toen er 214 euro af ging... Clown
maar ach tegen die tijd ben ik daar wel weer over heen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:35

nameless schreef:
ikke ook alle dagen in de B dressuur, en als het goed is zijn lissy en ik ook de hele week op de camping met caravan,
en voor mijn paardje een fijne stal geregeld ( nu moet ik nog hard aan het werk om hem voor elkaar te krijgen hahahah)
ik heb er echt heel veel zin in//( hoewel mijn bankrekening deze week iets minder blij was toen er 214 euro af ging... Clown
maar ach tegen die tijd ben ik daar wel weer over heen

ik zal vanavond nog ff bij paps en mas informeren over de caravan Lachen als het doorgaat kan paps ons maandagavond wel brengen met de caravan