Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melissamanda schreef:Ik wil er wel graag heen maar dan wil ik wel weten hoeveel het ongeveer gaat kosten...
Want wat kost ongeveer de stalling en waar kan je precies kamperen en hoe duur is dat.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het precies in zijn werk gaat.
nicole0180 schreef:ik ga met 2 paarden heeen zou eerst met 1 paard maar me jonge paard gaat toch ook maar mee 1 in de Z1 en de ander in de L1
Barbara_m schreef:nicole0180 schreef:ik ga met 2 paarden heeen zou eerst met 1 paard maar me jonge paard gaat toch ook maar mee 1 in de Z1 en de ander in de L1
He nicole, wij zijn al jaren trouw he aan de ruiterdagen!!! Dit jaar natuurlijk weer. De stallen zijn al geregeld (sta weer lekker in een buiten box) En we gaan natuurlijk even vlammen.
alexandra15 schreef:is er nog zoiets als de almelose ruiterdagen, maar dan iets kleiner en wat korter?
Barbara_m schreef:alexandra15 schreef:is er nog zoiets als de almelose ruiterdagen, maar dan iets kleiner en wat korter?
Je hebt hemelvaartconcours vriezenveen in mei, je hebt zelhem das ook in mei dacht ik, wassenaar in juli en haaksbergen in september.
Barbara_m schreef:Wie slapen er dit jaar in het theater hotel? Ik ben aan het twijfelen of ik gezellig met de vrachtwagen op de camping zal gaan staan of dat ik naar het hotel ga. Wie helpt mij mee om te beslissen???
AlexAuto schreef:Barbara_m schreef:Wie slapen er dit jaar in het theater hotel? Ik ben aan het twijfelen of ik gezellig met de vrachtwagen op de camping zal gaan staan of dat ik naar het hotel ga. Wie helpt mij mee om te beslissen???
Je komt gewoon weer met de veewagen, dan bouw ik jullie partytent weer op
nameless schreef:ikke ook alle dagen in de B dressuur, en als het goed is zijn lissy en ik ook de hele week op de camping met caravan,
en voor mijn paardje een fijne stal geregeld ( nu moet ik nog hard aan het werk om hem voor elkaar te krijgen hahahah)
ik heb er echt heel veel zin in//( hoewel mijn bankrekening deze week iets minder blij was toen er 214 euro af ging...![]()
maar ach tegen die tijd ben ik daar wel weer over heen