Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:alle leden of aankomende talenten ofzoiets, dat zijn allemaal zoons of bekende van topruiters, die gewoon een duur paard onder de kont krijgen en al iedere dag begeleiding thuis hebben.Als ze eens iemand hebben die niet de mogelijkheid heeft om iedere dag bij een topruiter te lessen of zo'n duur paard hebben, dan zou het nog helpen.Die anderen komen er met behulp van hun ouders ook wel
Citaat:Nou dit is in het meeste van de gevallen wel zo Misssisa! OF ze hebben thuis al een manege/trainingsstal of ze hebben een bekende papa!
MissSisa schreef:Fout............... ik ken er wel
een waar dat niet zo is............. wel kansen, maar moet er wel zelf voor zorgen!!! Dus dat vind ik een beetje gelul van jullie.............
lindaB schreef:Hmm dan blijven er iig nog 11 anderen over van het twaalfdelige "talenten/vriendejespolitiekplan" die het bovengenoemde wel allemaal aangereikt krijgen.
![]()
Dan blijkt MissSisa dat in de meerderheid der gevallen er wel degelijk sprake is van Ons kent ons. In plaats van OBJECTIEF kijken wie er daadwerkelijk talent heeft.
Wouter24 schreef:Arthurvos schreef:Het idee was om een proef te maken tussen de lichtet toer en de zware toer zoals dat er ook in duitsland is.
de DS proeven zijn hier ook "toegestaan" maar worden zelden of nooit uitgeschreven
Magique schreef:Ok
Het gaat mij er niet zo zeer om hoe ze er nou precies bij gekomen zijn.
Ik snap het idee niet om degene die meedoen aan die Future test gebeuren veelal al in de belangstelling staan en "bekenden" zijn in die wereld, waarom moeten die dan nu weer de aandacht op zich gevestigd moeten krijgen ?
Het idee van die tussenproef tussen PsG & GP is wel aardig maar het ontgaat me totaal om hier een YR & Rabobank tintje aan te hangen ......
Ook de grens van 25 kan mijns insziens naar boven bijgesteld worden net als in de Pikeur trophy naar max 30 jaar of iets zo ga je tenminste voorbij aan de mensjes die in een kader zitten of hebben gezeten.
Odie schreef:Ja de leeftijd zal wel omhoog gaan, want dan kan Imke tenminste ook nog meedoen met OOseven.
Odie schreef:Ja de leeftijd zal wel omhoog gaan, want dan kan Imke tenminste ook nog meedoen met OOseven.
amondi schreef:Aantekeningen maken als er iemand kijkt en ons volledig informeren over de arme sloebers die met hun 3e hands trailertje wat van de sponsorgelden opsnoepen.
Aimee schreef:Moet ik wel een Rabo-sticker hebben en weten hoe laat ik er moet zijn....
Aimee schreef:Haha, ik weet intussen dat publiek welkom is en dat het van 10 tot ongeveer 15.30 uur duurt. Dus als er nog meer mensen willen komen....