Siegerswoude 19/2 26/2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Re: Siegerswoude 19/2 26/2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:55

hmmm. Een vriendin/collegaatje van mij reed met een Fries mee in de B. Heb haar proef gezien en die was op de galop na (verprutst) echt heel netjes...
Ze had maar 148 punten... Kennissen hadden al eens door jury horen zeggen dat zij vond dat Friezen voor de kar hoorden... niet in de dressuur...

Ik snapte er in elk geval niets van. Als ze er nu nog duidelijk commentaar bij had geschreven waarom het niet goed genoeg was, maar niets hoor! Slechts 2x commentaar...
Tja, wat moet je dan? Daar kun je toch niets mee?

Begin al wel een idee te krijgen wie dit jurylid kan zijn geweest, als ik de naam en bijnaam hoor Haha! Tong uitsteken Zou het kunnen dat ik haar ken als instructrice bij een rijvereniging uit onze kring, een jaar of 15 geleden?...

Gefeliciteerd hoor, jullie allebei!
Weten jullie toevallig hoe de M1 is gereden? Of komen de uitslagen snel online? Een clubgenootje reed met haar pony daarin mee namelijk...

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:56

Gefeliciteerd allemaal met de goede punten!! Hoe is de bak in Siegerswoude. Ik moet er namelijk volgende week rijden en ik ben daar nog nooit geweest Haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:59

Het is een vrij kijkerige bak, in elk geval voor kijkerige paarden Bloos Knipoog
Er ligt een gangpad langs de wedstrijdbaan waar mensen en kinderen langs lopen, en de muur naar losrijdbak is open. Paarden kunen elkaar horen.

Er is een deur die van de kantine uitkomt in de losrijdbak, die is overigens vrij klein en smal (15 meter) en je mag met zijn 5en tegelijk losrijden. Stallen liggen gelijk achter de muur. Dat geeft soms geluid Bloos Tong uitsteken Clown

De wedstrijdbak is qua bodem zwaarder dan de inrijdbak. Maar goed te doen.

Goed, dit zijn een paar opmerkingen.

Verder rijd ik graag in Siegerswoude omdat de sfeer er goed is. Iedereen doet gewoon, en vriendelijke mensen. weinig gemopper.
Het is lekker dichtbij en je kunt binnen inrijden.

Dat kijkerige went wel na een paar wedstrijden Knipoog

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 08:57

He Joyce! Gefeliciteerd! Dan heeft het vorige week toch nog geholpen Haha! Knipoog

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 10:31

Gefeliciteerd allemaal! Ik had ook maar twee keer commentaar staan.. Maar toch vond ik mn punten wel verdiend eigenlijk! Volgens mij hadden de eerste 6 een winstpunt van de 20 ofzo.

Nou Minke, nu weet je in ieder geval dat jullie toe zijn aan de L1 met zulke punten!

De bak was gisteren heel kijkerig, ze hadden de buitendeur open staan, en daar waren natuurlijk allemaal trailers en paarden. Ook stond de ringmeester aan die kant steeds met zn armen te zwaaien en aan die karren te rommelen Vork Maar ja, ik heb niks te klagen, lekker thuis rijden Lachen

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:06

Is toch super dat t zo goed is gegaan (jammer voor jouw nynke...) Maar nou kan ik dus misschien zaterdag niet meedoen!

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:24

Ik heb meegereden in de Z1 en had 175 pnt. De 3de prijs (Jessica Jansen) had echter maar 177 pnt. dus mijn punten waren niet zo slecht Haha!
Had al 2 maanden geen wedstrijden meer gereden met Kingston en was ook absoluut niet ontevreden. Zaten nog wat kleine foutjes in de proef (en 1 grote fout, Kingetje ging stilstaan tijdens de eenvoudige wissel ... oeps... Bloos ) en ik kon me wel vinden in het commentaar van de jury.
Hopen dat ik er volgende week nog bij kan Haha!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:58

Jeroentje schreef:
Is toch super dat t zo goed is gegaan (jammer voor jouw nynke...) Maar nou kan ik dus misschien zaterdag niet meedoen!

Waarom niet?

NehnaDagmar schreef:
Nou Minke, nu weet je in ieder geval dat jullie toe zijn aan de L1 met zulke punten!

2 april pas hè. Ze is ook nog maar 4.

joyce B schreef:
Begin al wel een idee te krijgen wie dit jurylid kan zijn geweest, als ik de naam en bijnaam hoor Zou het kunnen dat ik haar ken als instructrice bij een rijvereniging uit onze kring, een jaar of 15 geleden?...

Ze jureert heel veel op kringwedstrijden, of zij ook instructrice is geweest weet ik niet. Maar ze jureert over het algemeen niet zo hoog en geeft ook niet gauw winstpunten weg.

joyce B schreef:
Of komen de uitslagen snel online?

Ik denk niet dat de uitslagen op internet komen. Het is bijna al een wonder dat de startlijsten erop staan.

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:05

Omdat ze bij de kampioenschappen in Vries zo dom zijn geweest om op internet te zetten dat t de 27e is... nu krijg ik een starlijst (en in de paard & sport) en daar staat leuk in dat t de 26e is... Nu moet ik dus voor 9 uur daar starten (2 dressuurproeven) en dan zou ik savonds pas vaardigheid moetens starten...

Maar ik ga denk ik maar de vaardigheid afzeggen zodat ik smiddags nog in Siegerswoude kan rijden... (misschien kan ik dan zelfs savonds nog wel weer naar Vries maar ja dat is ook zo'n gedoe! haha...)

Maar dan hoor je t nog wel hoor Minke!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 14:23

Pff jammer Tonnie, je moet eigenlijk wel mee doen met de laatste wedstrijd voor het veulen.
Jammer dat er weer geen uitslagen zijn, was benieuwd hoe mensen uit de laatste groep hadden gereden!

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 15:03

joyce B schreef:
Of komen de uitslagen snel online?

Ik denk niet dat de uitslagen op internet komen. Het is bijna al een wonder dat de startlijsten erop staan.
[/quote]

Maar de startlijsten zijn bij jou toch altijd goed geregeld??? (vind ik wel tenminste!!!)

Iedereen van de wâldrâne: TOT VANAVOND!!!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:24

Potverdorie!

Ik moest eigenlijk werken zaterdag, maar een vriendin wou wel voor mij werken, zodat ik toch nog kon starten.
Alleen nu is zij ziek Ach gut
Dus hoop dat ik niet hoef te werken zaterdag!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 11:13

GJILKEEE Boos! Clown Tis ook altijd wat met jou he Haha!
Jammer zeg.. maaaar er is vast wel een ander die kan werken toch?

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:28

Ze zegt dat ze wel kan werken, dus daar gok ik dan maar op Clown

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:53

Gjilke schreef:

Ach een griepje (dat is het vast) duurt toch nooit zo heel lang??

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:58

TequilaRos schreef:
Gjilke schreef:

Hangt er vanaf natuurlijk! haha.... kan heel lang duren maar is voor gjilke niet te hopen! Veel suc6 zaterdag TequilaRos... ik moet in de middaggroep maar misschien ben ik er savonds wel ff... dan kan ik je ook s ff zien rijden!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:09

TequilaRos schreef:
Gjilke schreef:

Natasja heeft een afweerstoornis, en is dus best vaak ziek. Hoop dat het dit keer niet zo erg is...

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:09

Jeroentje schreef:
Hangt er vanaf natuurlijk! haha.... kan heel lang duren maar is voor gjilke niet te hopen! Veel suc6 zaterdag TequilaRos... ik moet in de middaggroep maar misschien ben ik er savonds wel ff... dan kan ik je ook s ff zien rijden!

Moet jij dan niet in Vries zijn????

(Tequila krijgt echt een fanclub Haha!)
Gjilke schreef:
Natasja heeft een afweerstoornis, en is dus best vaak ziek. Hoop dat het dit keer niet zo erg is...

Maar dat kon ik ook niet weten, hopen maar dat ze niet zo erg is. Dan kan jij toch lekker rijden. Anders moeten we maar ruilen Knipoog Jij 's avonds in de B en ik 's middags in de Z. Moet geen probleem zijn voor Tequila Pling

marina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:45

YES! Ik ben toch nog geplaatst voor de 26e. Ja Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht, dus ben nu heel blij! Haha!

Ik start in de M2 als 24e, dus ben ook nog redelijk op tijd aan de beurt. (begint al om 8 uur) Perfect dus! Iedereen heel veel succes in elk geval en misschien zie ik nog wel een paar van jullie.

Groetjes Marina

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:00

TequilaRos schreef:
Jeroentje schreef:

Moet jij dan niet in Vries zijn????

(Tequila krijgt echt een fanclub Haha!)
Gjilke schreef:

Maar dat kon ik ook niet weten, hopen maar dat ze niet zo erg is. Dan kan jij toch lekker rijden. Anders moeten we maar ruilen Knipoog Jij 's avonds in de B en ik 's middags in de Z. Moet geen probleem zijn voor Tequila Pling

Ik moet eigenlijk savonds vaardigheid rijden: heb vandaag gehoord dat ze misschien pas vanaf 20.00 uur gaan starten!!! das vet kloten dus dan kan ik smiddags wel meerijden...

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:06

marina1998 schreef:
YES! Ik ben toch nog geplaatst voor de 26e. Ja Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht, dus ben nu heel blij! Haha!

Ik start in de M2 als 24e, dus ben ook nog redelijk op tijd aan de beurt. (begint al om 8 uur) Perfect dus! Iedereen heel veel succes in elk geval en misschien zie ik nog wel een paar van jullie.

Groetjes Marina

Ik wist wel dat je blij zou zijn.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:16

Ga je mij ook nog blij maken???? Bloos Cool Knipoog Haha, 'k ben nr 5 op de wachtlijst in de L1... *zucht* Ben al opgeklommen van 9 naar 5... maar van 5 naar 'geplaatst' in 2 dagen... hmmm Verdrietig

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:35

Royaltjuh schreef:
Ga je mij ook nog blij maken???? Bloos Cool Knipoog Haha, 'k ben nr 5 op de wachtlijst in de L1... *zucht* Ben al opgeklommen van 9 naar 5... maar van 5 naar 'geplaatst' in 2 dagen... hmmm Verdrietig

Weet ik niet, afhankelijk hoeveel uitvallers ik nog ga krijgen.
Tot nu toe zijn dit er nog niet zo heel veel geweest. Maar het kan ook wezen dat mensen van de wachtlijst zich nog afmelden, dan schuif je zo weer een paar plaatsen op.

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:13

YES! misschien kan ik zelfs savonds nog weer naar Vries voor de vaardigheid (ben ik zondag wel kapot denk ik maar das niet erg! haha)
Ik heb ff gekeken Minke maar ik moet tegen 4 uur of niet???

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:49

Hopelijk gaat er nog 1 iemand uitvallen in de B.... dan mag ik namelijk ook meedoen Haha!