Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lowara schreef:ja, er hebben zich ontzettend veel afgemeld, ook een kennis van mij, maar liefst 6 starts van haar stal zijn afgemeld! (allemaal haflingers)
Vanochtend was Laura Spenkelink trouwens 1e en 2de bij de AB pony's dressuur. ( ik was ringmeester)
lowara schreef:wahaahha!! dus toch! ik zat al te twijfelen van, is dat nou haar... en is dat nou irene... wel dus..
Ik was er ook, ging even gauw kijken, maar werd algauw gepromoveerd tot ringmeester. ( ik was die doos met de microfoon en clipboard in haar hand)
Stom zeg, hem haar zelfs nog geholpen die witte vliegendeken om te doen bij de prijsuitreiking
flettie schreef:Ach... is het weer tijd voor de Kampioenschappen van Enschede??
Helaas kan ik dus nu nooit meer mee doen.... Helemaal als Heike de contactpersoon is want daar kan ik niet bij sjoemelen met mijn woonadres (die weet best wel dat ik Dld woon).
Damn.... nou worden Flet en ik nooit Kampioen van Enschede![]()
dushi88 schreef:lowara schreef:wahaahha!! dus toch! ik zat al te twijfelen van, is dat nou haar... en is dat nou irene... wel dus..
Ik was er ook, ging even gauw kijken, maar werd algauw gepromoveerd tot ringmeester. ( ik was die doos met de microfoon en clipboard in haar hand)
Stom zeg, hem haar zelfs nog geholpen die witte vliegendeken om te doen bij de prijsuitreiking
vroeg jij aan mij of fantasy iets was met een tinker?? of was dat die ringmeester voor jou ??![]()
groetjes
lowara schreef:lowara schreef:
vroeg jij aan mij of fantasy iets was met een tinker?? of was dat die ringmeester voor jou ??![]()
groetjes
??? heej!!dat was ik ja!! ik vond zijn hoofd wat weghebben van een Tinker, maar zijn lichaam weer niet ( raadsel,raadsel). jeehhhhhh weer een bokker ontmoet
Gisteren was ik praatmiep bij het springen van de paarden ( in de ring zien we bladiebladiebla met bladiebla en die heeft 4 strafpunten etc)
En jawolh! mijn vriendinneke heeft lekker gewonnen in het L1! Was wel koud trouwens, dat stomme raam had geen dubbele beglazing ( brrrr..) heej ik kan trouwens niet vanavond foto's maken van de bokkers die moeten, ik ga een videocamera kopen voor in de stal van lowara ivm haar veulentje.