Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dressuurmuts schreef:Okee, dan ga ik maar even stoken, want wat is er in godsnaam mis met een helm???
(
Kitty schreef:Weet je hoe vies dat is, een helm die nat is van het zweet na het rijden van het eerste paard opzetten om het tweede paard te rijden?![]()
Kitty schreef:Er is niks mis met een helm.
Maar wel met het ontnemen van een vrije keuze om met helm of hoed te starten (goh, deja vu)
Ik start mijn jonge paard met helm en mijn Z-merrie met hoedje.
Weet je hoe vies dat is, een helm die nat is van het zweet na het rijden van het eerste paard opzetten om het tweede paard te rijden?![]()
Aimee schreef:Dan heb je duidelijk niet de juiste helm óf kan het niet anders dan dat je paard niet genoeg aan de hulpen staat. Ik heb wel eens een nat pak als ik van m'n paard stap, maar niet dat m'n helm eerst een dag moet drogen voordat ik hem weer kan gebruiken.
CGJ12 schreef:Klopt.
Ik kan ze nu ook niet meer vinden........
Misschien even zoeken via de Google cache......![]()
Die restyling van de KNHS-sie is al bijna net zo waardeloos als die van de KWPN.
Zullen dezelfde gasten wel gemaakt hebben.
Waarom kan nu niet alles gewoon bij het oude blijven?
Waarom moet nu alles steeds overal veranderd worden.........
DiLiberty schreef:Ja die vernieuwde KNHS site is in 1 woord BAGGER. Je kan niet eens op de regio drenthe site komen. Mijn vader en ik zochten vraagprogramma (startlijsten.nl stond het niet op) op KNHS, en we hebben het niet kunnen vinden.. Toen maar via zoekmachine..
Citaat:
Citaat:
CGJ12 schreef:Let jij wel even goed op Géjé ???
Diezelfde Regio Drenthe die jij nu wilt gaan "sponsoren" heeft wel vóór die HELMVERPLICHTING gestemd............. en met de huidige samenstelling van de bond zijn we geen haar opgeschoten als je ze vergelijkt mat dat kliekje dat er vroeger zat als je het mij vraagt.........
Ik was net van plan om alle sponsors te gaan benaderen om hun bijdrage op giro 555 te gaan overmaken ipv op de rekening van de Regio Drenthe.........
Dan gebeurt er tenminste iets nuttigs met het geld.........
CGJ12 schreef:Klopt.
Ik kan ze nu ook niet meer vinden........
Misschien even zoeken via de Google cache......![]()
Die restyling van de KNHS-sie is al bijna net zo waardeloos als die van de KWPN.
Zullen dezelfde gasten wel gemaakt hebben.
Waarom kan nu niet alles gewoon bij het oude blijven?
Waarom moet nu alles steeds overal veranderd worden.........
dolca schreef:Als je goed geluisterd had cj dan had je gehoord op de ledenvergadering van de regio dat het beleid van de dressuurhoed er al door was voor het bij de regio kwam.