Drentse Indoor Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:25

Voor dressuurmuts: gebruik de zoekfunctie voor topics over het behoud van de dressuurhoed, en leef je uit!! Haha! Haha! Daar kun je genoeg discussie voeren... en mensen die het niet erg vinden dat de dressuurhoed wordt afgeschafd worden niet geweerd.. ík ben er ook Knipoog

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:25

Aimee schreef:
:D Was ook mijn aanpak; af en toe even onrust stoken in die hoedjes-topics. Helaas heb ik enkele malen maar ternauwer nood overleefd, Amsterdam-west is veiliger..... Scheve mond

gelukkig had je je helm op Ach gut Clown

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:38

essie79 schreef:
gelukkig had je je helm op Ach gut Clown

De keer dat ik de hardst klappen kreeg niet en dat heeft me een behoorlijke knauw opgeleverd..... Knipoog
Nu kan ik dan ook niet meer zonder, ik mis m'n lieve helm zelfs als ik hem niet draag. Lovers

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:40

Aimee schreef:
Nu kan ik dan ook niet meer zonder, ik mis m'n lieve helm
zelfs
als ik hem niet draag. Lovers

Lees die kromme zin nu nog maar eens...........

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:52

CGJ12 schreef:
Lees die kromme zin nu nog maar eens...........

Hoezo? ik stel ten eerste dat: - ik kan niet meer zonder helm
De rest van de zin moet je opvatten als: - ik ben zo aan die helm gehecht dat ik hem ZELFS mis als ik hem niet draag.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:28

Dressuurmuts schreef:
Okee, dan ga ik maar even stoken, want wat is er in godsnaam mis met een helm???

(

Er is niks mis met een helm.
Maar wel met het ontnemen van een vrije keuze om met helm of hoed te starten (goh, deja vu )

Ik start mijn jonge paard met helm en mijn Z-merrie met hoedje.
Weet je hoe vies dat is, een helm die nat is van het zweet na het rijden van het eerste paard opzetten om het tweede paard te rijden? Vingers aflikken Clown

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:45

Kitty schreef:
Weet je hoe vies dat is, een helm die nat is van het zweet na het rijden van het eerste paard opzetten om het tweede paard te rijden? Vingers aflikken Clown

Dan heb je duidelijk niet de juiste helm óf kan het niet anders dan dat je paard niet genoeg aan de hulpen staat. Ik heb wel eens een nat pak als ik van m'n paard stap, maar niet dat m'n helm eerst een dag moet drogen voordat ik hem weer kan gebruiken.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:52

Aimee schreef:
Dan heb je duidelijk niet de juiste helm óf kan het niet anders dan dat je paard niet genoeg aan de hulpen staat.

Da's onzin.

De één zweet gewoon stukken meer dan de ander.
Zelfs bij gelijke inspanning.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:56

Gerrie schreef:
Wat doet een rechten student in Peru Verward

Time-out of zo?

Zoiets ja, dr vriend zit daar en daar is ze heen met nog wat vrienden. Haha!

Dressuurmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:04

Kitty schreef:
Er is niks mis met een helm.
Maar wel met het ontnemen van een vrije keuze om met helm of hoed te starten (goh, deja vu )

Ik start mijn jonge paard met helm en mijn Z-merrie met hoedje.

Je moet hem gewoon ophouden tussen de paarden (lekker warm in de winter *LOL* ) en als je hem afzet en daarna weer op, dan even met een droge handdoek door de binnenkant en hij is weer lekker frissssss!

Ik spreek uit ervaring, want ik rijd al mijn paarden met helm!!!! Had ook dat probleem. Maar nu niet meer!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:16

Goh... ik dacht dat het hier over de Drentse Kampioenschappen ging Verward

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:26

Er wordt idd een beeetje afgedwaald... Tong uitsteken

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:29

Aimee schreef:
Dan heb je duidelijk niet de juiste helm óf kan het niet anders dan dat je paard niet genoeg aan de hulpen staat. Ik heb wel eens een nat pak als ik van m'n paard stap, maar niet dat m'n helm eerst een dag moet drogen voordat ik hem weer kan gebruiken.

Heb ik keuze uit die twee opties? Dan zal het mijn helm wel zijn die niet goed is. Mijn paarden staan namelijk goed aan de hulpen, durf een Z-proefje ook wel aan zonder sporen wanneer het zou mogen.
En mijn helm is een Pikeur GPA.

Daarnaast hoeft mijn helm niet de hele dag te drogen hoor. Alleen vind ik het niet prettig om de helm af te zetten, prijsuitreiking te doen en daarna weer de helm op te zetten die dan toch echt wel vies bezweet is...

Weer ontopic:
Helaas kan ik niet meerijden met de Drentse Indoor Kampioenschappen. De selecties zouden nog kunnen, maar tijdens de kampioenschappen zelf staat mijn merrie op knappen.
En de ruin rijd ik nog maar net deze maand op wedstrijd. Dus dat wordt hem ook niet...

cinvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:03

ik doe ook mee 29 januari
op pranco in de dressuur
klasse L2 cat D

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 21:12

CGJ12 schreef:
Klopt.
Ik kan ze nu ook niet meer vinden........
Misschien even zoeken via de Google cache......

Die restyling van de KNHS-sie is al bijna net zo waardeloos als die van de KWPN.
Zullen dezelfde gasten wel gemaakt hebben.

Waarom kan nu niet alles gewoon bij het oude blijven?
Waarom moet nu alles steeds overal veranderd worden.........

Ja die vernieuwde KNHS site is in 1 woord BAGGER. Je kan niet eens op de regio drenthe site komen. Mijn vader en ik zochten vraagprogramma (startlijsten.nl stond het niet op) op KNHS, en we hebben het niet kunnen vinden.. Toen maar via zoekmachine..

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 21:13

Geen springers uit Drenthe hier op bokt:(??

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:33

Verward Springen? Brrrrr..... veel te hoog. Nee ik doe mee in de Z2-dress bij de pony's catergorie E. Met een hoedje op!! Het wordt nix hoor , dus concurrenten wees gerust.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:56

krientje schreef:
:? Springen? Brrrrr..... veel te hoog. Nee ik doe mee in de Z2-dress bij de pony's catergorie E. Met een hoedje op!! Het wordt nix hoor , dus concurrenten wees gerust.

En je zus is juist zo'n echte springer, die was echt anti dressuur bij ons op de RV! Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:57

DiLiberty schreef:
Ja die vernieuwde KNHS site is in 1 woord BAGGER. Je kan niet eens op de regio drenthe site komen. Mijn vader en ik zochten vraagprogramma (startlijsten.nl stond het niet op) op KNHS, en we hebben het niet kunnen vinden.. Toen maar via zoekmachine..

http://www.paardensportdrenthe.nl Ik heb m bij favorieten staan zodat ik niet steeds hoef te zoeken.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:18

DiLiberty schreef:
Geen springers uit Drenthe hier op bokt:(??

Konden die ook lezen dan?............ Haha!

grapje !!!!..........

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 01:21

Als je goed geluisterd had cj dan had je gehoord op de ledenvergadering van de regio dat het beleid van de dressuurhoed er al door was voor het bij de regio kwam.
Ik snap niet waar jij je zo druk overmaakt. Over startcoupons: niet inschrijven als ze de gevraagde aantallen coupons niet opsturen.
Dit zijn nu eenmaal de voorwaarden, en als de combinatie zich hieraan niet wil houden, helaas niet laten starten. Ongebruikte coupons gaan weer retour naar vereniging.

Diezelfde Regio Drenthe die jij nu wilt gaan "sponsoren" heeft wel vóór die HELMVERPLICHTING gestemd............. en met de huidige samenstelling van de bond zijn we geen haar opgeschoten als je ze vergelijkt mat dat kliekje dat er vroeger zat als je het mij vraagt.........

Ik was net van plan om alle sponsors te gaan benaderen om hun bijdrage op giro 555 te gaan overmaken ipv op de rekening van de Regio Drenthe.........
Dan gebeurt er tenminste iets nuttigs met het geld.........[/quote]
Citaat:
Citaat:
Laatst bijgewerkt door dolca op 13-01-05 01:28, in het totaal 5 keer bewerkt

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 01:21

Kitty schreef:
En mijn helm is een Pikeur GPA.

Patser!! Haha!

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 01:31

Kliekje???? hahah laat me even lachen. ben blij dat ik niet bij dat kliekje van jouw hoor. Overal tegen aantrappen.

CGJ12 schreef:
Let jij wel even goed op Géjé ???

Diezelfde Regio Drenthe die jij nu wilt gaan "sponsoren" heeft wel vóór die HELMVERPLICHTING gestemd............. en met de huidige samenstelling van de bond zijn we geen haar opgeschoten als je ze vergelijkt mat dat kliekje dat er vroeger zat als je het mij vraagt.........

Ik was net van plan om alle sponsors te gaan benaderen om hun bijdrage op giro 555 te gaan overmaken ipv op de rekening van de Regio Drenthe.........
Dan gebeurt er tenminste iets nuttigs met het geld.........

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 01:37

Stilstand is achteruitgang. Zal even zoeken worden maar daar wen je aan.
Heb jij zelf wel een site? Wil ik wel zien of die 100% is.

CGJ12 schreef:
Klopt.
Ik kan ze nu ook niet meer vinden........
Misschien even zoeken via de Google cache......

Die restyling van de KNHS-sie is al bijna net zo waardeloos als die van de KWPN.
Zullen dezelfde gasten wel gemaakt hebben.

Waarom kan nu niet alles gewoon bij het oude blijven?
Waarom moet nu alles steeds overal veranderd worden.........

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 09:46

dolca schreef:
Als je goed geluisterd had cj dan had je gehoord op de ledenvergadering van de regio dat het beleid van de dressuurhoed er al door was voor het bij de regio kwam.

Maar de voorzitter van die zelfde regio heeft wel tegen de vrije keuze gestemd (van Z tm ZZ-Z) toen dat beleid er nog niet door was.
Diezelfde man die in een één op één situatie toe geeft een dressuurhoed toch ook wel mooier te vinden.