Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maxxie schreef:Ik had 130, maar ik was kleinen ik had altijd moeite met wat is links en wat is rechts, dus mijn moeder schreef altijd op mijn handen een grote L en een grote R. Maja toen ging mijn moeder een keer niet mee en moest ik het zelf doen
had op mijn rechterhand een L staan en op mijn linker een R
maxxie schreef:Ik had 130, maar ik was kleinen ik had altijd moeite met wat is links en wat is rechts, dus mijn moeder schreef altijd op mijn handen een grote L en een grote R. Maja toen ging mijn moeder een keer niet mee en moest ik het zelf doen
had op mijn rechterhand een L staan en op mijn linker een R
Barcelano schreef:Mijn laagste punten ooit was jaja niet schrikken 8!!!
Dat was met me eerste wedstrijd met me verzorg pony(welshxArabier)Meneer had altijd een eigen meningen we hadden een super grote bak en die was een stukkie afgezet maar aangezien meneer een crossmonster is en de bak alleen had.
Telkens als ik op de a-c lijn wou stilstaan om te groeten ging ie in volle ren gelap door die baan bokkend en al:D
Toen vloog me zadel naar vorenomdat ie zo maf deed en ben ik er af gesprongen zadel weer goed doen en nog een keer proberen.
En toen zei de juru stop er maar mee.En meneer wou de bak niet meer uit en ging alleen maar steigerendie clown
maar heb doorgezet met wedstrijden:D