Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
steffie4ever schreef:idreen zegt altijd dat het (meer dan) logidch is dat je boven de 170 rijd in de Z1... maarum ik ken er genoeg die 8 van de 10 keer onder de 170 rijden
dat is hetzelfde als 146 in de andere klasses... Yoghurt schreef:Tjonge Missmiekie, dat zijn idd hoge punten. Netjes!! Hoeveel les krijg jij wel niet zeg! Je boft wel. Ik krijg niet eens priveles, en ook al heb ik dan niet vaak 170 punten, ik kom op eigen kracht in het Z, en daar ben ik ook wel trots op!
Yoghurt schreef:Tjonge Missmiekie, dat zijn idd hoge punten. Netjes!! Hoeveel les krijg jij wel niet zeg! Je boft wel. Ik krijg niet eens priveles, en ook al heb ik dan niet vaak 170 punten, ik kom op eigen kracht in het Z, en daar ben ik ook wel trots op!
maar ik heb ze toch echt gehaald
en om even t geheim van de punten te onthullen
ik les bij Alexander de Meij daar sta ik ook bij op stal, vast wel s van gehoord hij rijdt de dekhengst Kroonjuweel, en ik reed toen maar 1 keer in de week les, want ik stond toen nog een half uur daar vandaan dus zoveel les kreeg ik toen niet( nu lekker wel
) maar het lijkt mij wel verstandig ookal wil je ''op eigen krachten'' in het Z rijden om te gaan lessen.Want op eigen krachten kom je er toch wel, je moet het in de ring toch allemaal dr zelf uitrijden dan kan je instructeur of instructrice er niet even op gaan zitten hoor dus doe je t toch zelf. En uit ervaring weet ik dat als je zonder enige begeleiding of iemand die je op je fouten wijst, je toch steeds meer fouten krijgt die erin sluipen.

gaat wel goed de laatste tijd