wat ben jij al eens vergeten op concours?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:39

Ik ben een keer mijn jasje vergeten Haha! was op een kampioenschap dus toen zat ik al helemaal in de stress.
En ik ben ook een keer die laarzenaantrekdingen vergeten, dat is ook een ramp Boos! met veel pijn en moeite die dingen aangekregen.
volgens mij was dat het, valt toch nog wel mee Haha!

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:54

Ik ben mijn zadel wel eens vergeten, waren gelukkig nog in de buurt toen ik erachter kwam, ook wel een een singel vergeten, kwam ik achter toen ik moest opzadelen, heb daar gelukkig een nieuwe (iets te kleine) kunnen kopen en geluk bij een ongeluk koste die 35 gulden en mijn prijzengeld was 45, had ik in ieder geval de singel en mijn inschrijfgeld eruit. Haha!
Ook wel eens mijn hoofdstel vergeten, gelukkig kon ik die van een vriendin lenen.

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:28

ja ik ook me zadel! echt erg maar was gelukkig dichtbij en waren heel erg op tijd. Dus me vader de trailer afgekoppeld en als een gek naar stal gescheurd haha. Is wel al heeeel erg lang geleden

Ken ook een verhaal van mensen die hun paard waren vergeten op de utrechtse kampioenschappen (waarschijnlijk van de zenuwen haha) maar gelukkig had iemand anders op stal dat gezien en had het paard in hun trailer ingeladen en is er snel achteraan gereden.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:07

Ik een keer mijn singel. Was in de tijd dat ik nog bij de ponys reed met een dress.zadel. Toen reed bijna iedereen bij de ponys met een veelzijdigheidszadel, waardoor ik dus geen singel kon lenen. Heb toen een veelzijdigheidszaqdel geleend van een clubgenoot. Zat echt voor geen meter *LOL*

babezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:37

haaj , ben hier juist nieuw Bloos! , woon in frankrijk , en doe hier twee uur per week les en binnen een paar weken zou ik ook tornooien gaan doen . stellen we anders eens lijstje op dat we kunne afpringen en zo nooit meer ons gerief vergeten OK dan! *LOL*
ohja, wat zijn kalkoenen Scheve mond ik ken alleen maar de franse woordenschat wanneer het om paarden gaat

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:04

babezz kalkoenen zijn die dingen die je in je ijzers van je paard draait tegen uitglijden ook wel stiften genoemd.

babezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:15

ahzoo ! thanx ; heb jij toevallig een lijstje , zodat ik voor mijn eerste concours niets vergeet?

Ojasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:33

Ik ben echt al zovaak iets vergeten. Haha!

Wat ik heel vaak ben vergeten is een singel. Ook mijn hoofdstel is een paar keer thuis blijven liggen (dan baal je wel.....) en kleine dingen zoals kalkoenen enz.

Het toppunt; we reden bijna weg zonder trailer, het paard stond er nog niet eens op........ Bloos!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:58

babezz schreef:
ahzoo ! thanx ; heb jij toevallig een lijstje , zodat ik voor mijn eerste concours niets vergeet?

nee,maar die zou je zelf ook kunnen maken Lachen
begin nu vast met schrijven en mischien bedenk je nog wel meer dingen waar van je denk hé dat moet ook mee.
en tegen de tijd dat je wedstrijd hebt pak je je lijstje erbij Knipoog

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 00:01

Cap, singel en camera...
voor de singel en camera is mn ma snel naar huis gereden en de cap had ik geleend van een vriendin..

alleen was hij te groot dus als ik ging galloperen moest ik mn hoofd naar beneden doen anders waaide hij van mn kop

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 00:03

Wat ben ik NIET vergeten voor een wedstrijd Schijnheilig
- hoofdstel; had ik de dag tevoren ingevet. Gelukkig was de wedstrijd thuis en hielp een vriendin me dus ging zij Pjelk vast zadelen terwijl ik mijn hoofdstel haalde.
- mijn handschoenen hebben ook een hoog vergeetgehalte. Die heb ik meestal wel bij me maar dan bedenk ik pas in de inrijbak dat ze nog in de auto liggen Bloos
- met Pjelks paspoort net zo. Dat had ik op een buitenwedstrijd eens in de auto laten liggen en toen ik allang aan de beurt was moest een meisje nog voor mij het hele terrein over rennen om dat ding te halen...

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 00:44

Oow ik ben wel vaker wat vergeten Scheve mond
De zweep;
Cap;
proevenboekje;
En mijn dekje Tong uitsteken
Dan heb je haast en stress en vergeet je gewoon dingen...

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:06

ik ben al eens een heel kratje met spullen vergeten voor een endurance wedstrijd!! m'n cap was het ergste! want zonder mocht je niet starten en ik kon niet meer naar huis gelukkig was het bij een manege en kon ik daar er een lenen! Haha!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:31

Ik ben nog niets vergeten, maar wat niet is...

Ik maak altijd een lijstje, en op basis daarvan leg ik alles de avond van te voren klaar. Werkt erg goed tot nu toe!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:00

Ik ben een keer m'n hoofdstel vergeten Bloos Bloos
Maar ja kon gelukkig wel een hoofdstel van een vriendin van mij lenen Haha!

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:11

ben een keer mijn hoofdstel vergeten toen ik een clinic kreeg op het CHIO in rotterdam, gelukkig konden we er eentje lenen, allen was diue veels te groot, maarja bveter iets dan niets.

ook nog een keertje gehad , dat me oma het jasje in de auto zou hangen toen had ze het jasje van me zusje in de auto gedaan ( was met een kring wedstrijd :S )
Toen koneden we ook nog van iemadn een jasje lenen gelukkig.

Maenca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:58

Ik ben ook eens een keer mn hoofdstel vergeten Bloos , maar mijn vriendin zal ik echt nooit overtreffen.
Die was jaren geleden op concours, wou pony uit de trailer halen.....euh trailer leeg Bloos! ...mevrouw stond nog doodleuk op stal te wachten tot ze weggingen Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 09:23

Ik ben mijn singel wel eens vergeten, ik kon er gelukkig ter plekke 1 lenen van iemand.

Verder laat ik op het wedstrijdterrein standaard mijn zweep liggen.

O ja, en in mijn ponytijd was ik bijna mezelf vergeten *LOL*
Mijn medeclubgenoten hadden mijn pony al op de vrachtwagen gezet en belden 's morgens om 6 uur aan of ik nog van plan was om die dag mee te doen.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:45

whaha fitzroy das ook apart,verslapen op je wedstrijd foei! Tong uitsteken

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:52

Toen ik wedstrijdsecretariaat deed kwam er een keer een gestresste jongen binnen om te betalen, hij was al wat laat. KWam vijf minuten daarna weer binnen om te zeggen dat ie toch niet mee kon doen, was zijn hoofdstel vergeten! Dus ik zeg nou je kan er vast hier wel een lenen, zegt ie tegen me dat dat niet echt waarschijnlijk is omdat hij een heel groot paard heeft en geen gewone hoofdstellen past!

Laat ik nou net ook zo'n paard hebben! Hij helemaal blij en nog winst gereden ook met mijn hoofdstelletje!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:59

haha! das wel grappig,toch voel je je op het moment van de wedstrijd denk ik erg banketstaaf!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:03

Mn stiften, haarnetje en een keer mn paspoort. Toen snel mn vriendje gebeld en die is hem net op tijd komen brengen Nagelbijten / Gniffelen

Bijna elke wedstrijd vergeet ik wel wat, heb nu een lijstje wat ik allemaal mee moet nemen! En leg dat 's avonds vaak al klaar, 's morgens nog even controleren of ik alles heb. Dat gaat dus wel beter zo Knipoog

Diedjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:13

Ik had een keer extreme haast en was super zenuwachtig de hele dag, en toen was ik mn paard vergete te vlechte Bloos Bloos Had wel stiekjes bij dus daar nog ff snel knotjes gemaakt *LOL* En idd singel wel eens vergete Boos! Verder nooit iets geloof ik Bloos

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:22

Haha, leuk topic, zo blijkt dat ik niet de enige ben die mijn singel wel eens is vergeten. Was tijdens de Almelose. Ik stond samen met Merilyn een eindje verderop. Is de vrouw bij wie we stonden helemaal voor mij heen en weer gereden Bloos Zo lief!! Verder nog nooit iets vergeten, maar als ik alle bovenstaande dingen lees zie ik het mezelf ook nog wel eens vergeten...

boer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:30

Wij zijn met een hele belangrijke menwedstrijd wel is het 1span vergeten (waar het paard tussen staat)

echt zo oenig.. maar gelukkig was het 9 km van huis af dus snel opbellen en laten brengen.
En toen we wat verder weg waren een keer het hoofdstel. Gelukkig hadden we weer hulp van lieve mensen en mochten we hun menhoofdstel even lenen....