Ragne schreef:Nee hij is al een keer GP gestart..(op een ZZGP)
Ging jij ook nog rijden in het ZZ-licht?
ow hoe ging dat?
Ik heb vanmorgen gereden, was 8e in het ZZlicht met 64,53%
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ragne schreef:Ben je zelf tevreden? 64% is best lekker
Anoukie schreef:Nou dat is idd niet verkeerd, ik zag wat moeite met de wissels en de pirouettes, waarschijnlijk spanning. Hij ontplofte echt een paar keer met het losrijden, best heftig!
Magique"]
Je doel was toch Young riders ? Wanneer kom je daar eigenlijk voor in aanmerking ?
[/quote]
[quote="Aimee schreef:Eerlijk gezegd had ik wel gedacht dat het je doel zou zijn om voor EK-selectie in aanmerking te komen....
DaniellevA schreef:Mijn doel voor dit jaar is zo goed mogelijk bij de Young Riders mee rijden, omdat het me laatste jaar is dat ik hier voor in aanmerking kom.![]()
Aimee schreef:Zo goed mogelijk is in mijn ogen EK-deelname, denk je dat er een kans is dat dat er in zit?
Ik bedoel; Tommie rijdt GP, Angela won afgelopen jaar individueel zilver, Dominique heeft twee 70 % paarden in de LT, Jenny Schreven rijdt niet onverdienstelijk en dan vergeet ik er zeker nog een heleboel....
Aimee schreef:De toekomst zal het brengen hè, nieuwsgierige aagjes proberen echter altijd die toekomst te snel af te zijn....