Pipo schreef:Dat vind ik geen gek idee! Ollright heeft goede dingen laten zien. En Laurens heeft het ook wel verdiend
Helemaal mee eens!!!
Heb alle vertrouwen in deze combinatie...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Misschien een beetje OffTopic, maar is Lingh nog steeds geblesseerd en waarom horen we niets meer van Jarwo of Rubiquil?
Ben het een beetje kwijt
Cayenne schreef:Heeft Arjen eigenlijk nog meer (potientiele) GP paarden? Kan me herinneren dat ik ooit wel eens iets erover gelezen heb, maar op andere paarden zien we hem toch niet zo vaak voorbij komen :s
Bettine"]
Euh.. Dat stond er toch al heel lang
[/quote]
[quote="ooksjefke"]
maar helaas, op dit moment is het dan voor ons onbekend of Gestion Goliath ooit nog weer in de ring zal verschijnen.
[/quote]
[quote="www.arjenteeuwissen.nl schreef:Door deze beslissing van de Nederlandse Bond hebben we dan ook besloten dat Gestion Goliath niet meer in de ring zal verschijnen!
Wouter24 schreef:Het bericht van ooksjefke is inmiddels gewijzigd in dit: 23 november 2004
Door deze beslissing van de Nederlandse Bond hebben we dan ook besloten dat Gestion Goliath niet meer in de ring zal verschijnen!
DaniellevA schreef:Ik denk dat ze vooral hun zelf ermee hebben om hem niet meer in de sport uit te brengen. Want je rijd toch voornamelijk voor je eigen plezier de ring in, omdat je het leuk vind om te doen en niet om de Nederlandse Bond een plezier te doen.
CGJ12 schreef:Ik had het over de ruin Parzifal........... niet over de hengst Parcival..............
Dat scheelt namelijk meer dan 10%.......