Arjan Teeuwissen is boos op de KNHS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jazzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:03

Pipo schreef:
Dat vind ik geen gek idee! Ollright heeft goede dingen laten zien. En Laurens heeft het ook wel verdiend Haha!

Helemaal mee eens!!!
Heb alle vertrouwen in deze combinatie...

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 00:12

Ik vind dat bert geliiijk heeft. Elke combinatie moet knokken om in het A kader te komen en te blijven (minimaal 3x boven de 70%). Kijk maar wat er pas in de paardenkrant over Gibraldi stond. Hij was naar een Duirse wedstrijd geweest en haalde boven de 70% . Er stond toen in dat Gibraldi in het A kader mocht blijven. Ik vind dat Arjen er te lang is uitgeweest en niet om negatief te fdoen, maar toen ik hem op indoor brabant zag, was voor mij de glans eral af. Ik vind dat hij een goede beslissing neemt om goliath terug te trekken. Hij mag dan ook niet verwachten vind ik dat hij gewoon weer in de wereldbekerkwalificaties mag starten terwijl daardoor een andere combinatie (die zich dit jaar bewezen heeft) thuis moet blijven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 06:31

Misschien een beetje OffTopic, maar is Lingh nog steeds geblesseerd en waarom horen we niets meer van Jarwo of Rubiquil? Scheve mond

Ben het een beetje kwijt Blond

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:57

Met Lingh gaat het volgens mij wel weer goed, want vrijdag stond er ieen artikel in de hoefslag over Edward. Daarin stond oa dat hij met Lingh en Gribaldi mee wilde doen aan de wereldbekerkwalificatiewedstrijden. En hij op het laatst pas beslist wie er in maastricht in de baan komt OK dan!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 12:40

Cayenne schreef:
Misschien een beetje OffTopic, maar is Lingh nog steeds geblesseerd en waarom horen we niets meer van Jarwo of Rubiquil? Scheve mond

Ben het een beetje kwijt Blond

En ik meen dat Antoinette een tijdje geleden naar buiten had gebracht dat de terugkeer van Jarwo nog even werd uitgesteld.
Rubiquil wordt tegenwoordig gereden door Leunis van Lieren hè, geen idee hoe fanatiek die zelf is met wedstrijd rijden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:33

Ah, ben ik ook weer even bijgepraat

Dank Lachen

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:42

Maar als Arjan uit het A-kader is gezet, betekent toch ook dat Antoinette die ook lang uit de running is geweest, niet meer in het A-kader kan zitten? Of zie ik dat verkeerd??? Regels zijn regels.....Ik ben het spoor even bijster!!!!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:46

Javelin schreef:
Maar als Arjan uit het A-kader is gezet, betekent toch ook dat Antoinette die ook lang uit de running is geweest, niet meer in het A-kader kan zitten?

Antoinette heeft dit jaar in Nijmegen nog mee gereden....
Dat is 'iets' minder lang dan Arjen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:31

Heeft Arjen eigenlijk nog meer (potientiele) GP paarden? Kan me herinneren dat ik ooit wel eens iets erover gelezen heb, maar op andere paarden zien we hem toch niet zo vaak voorbij komen :s

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:11

Cayenne schreef:
Heeft Arjen eigenlijk nog meer (potientiele) GP paarden? Kan me herinneren dat ik ooit wel eens iets erover gelezen heb, maar op andere paarden zien we hem toch niet zo vaak voorbij komen :s

Dat lijkt dan wel weer duidelijk.....

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:01

Cayenne schreef:

Killer is denk ik de eerste, scoort niet super in de Prix st. George.
Libido was van Strating, die is nu dus verkocht.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:05

Dus Arjen zit nu ook zonder Libido begrijp ik?

Haha!:D:D

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:53

CGJ12 schreef:

Haha!
dat moeten we even aan Frank vragen Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:53

CGJ12 schreef:

Hahaha Een paar pilletjes doet wonderen CG!! Dat zou jij toch moeten weten... Schijnheilig Knipoog

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:20

Het bericht van ooksjefke is inmiddels gewijzigd in dit: 23 november 2004

Gestion Goliath is weer in topvorm en zoals aangekondigd hebben we ons opgegeven voor de eerste wereldbekerwedstrijden, Maastricht, Mechelen en Amsterdam, tot ons per fax werd meegedeeld dat Gestion Goliath uit het A kader was gehaald.Dit betekend dat we eerst weer drie keer nationaal moeten starten en boven de 70% moeten scoren om weer in aanmerking te komen voor grote wedstrijden.Je zou denken wanneer een paard als Gestion Goliath weer in de ring zou verschijnen iedereen weer blij zou zijn, blijkbaar niet dus.Toen we te horen kregen dat het A kader herzien zou worden heeft Frank meteen een afspraak gemaakt met de voorzitter van de K.N.H.S de Hr de Jong en duidelijk afspraken gemaakt Deze afspraken waren: dat we de kans zouden hebben om in Maastricht, Mechelen en Amsterdam zouden mogen rijden en daarna zouden kijken of we in het A kader zouden blijven of niet.Een week later kregen we de fax thuis dat we uit het A kader waren geplaatst.We hebben twee keer een individuele medaille weten te behalen op een Europees kampioenschap, Nederlands kampioen diverse grote overwinningen Olympiade Sydney enz. Maar helaas is de K.N.H.S vergeten wie Gestion Goliath ook weer was.We hebben Goliath altijd kunnen verkopen, maar hebben ervoor gekozen om hem zelf voor Nederland in de sport te houden, we hadden dan ook wel op een beetje steun van de bond gehoopt, maar helaas, Door deze beslissing van de Nederlandse Bond hebben we dan ook besloten dat Gestion Goliath niet meer in de ring zal verschijnen!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:24

Euh.. Dat stond er toch al heel lang Verward

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:26

Bettine"]
Euh.. Dat stond er toch al heel lang Verward
[/quote]

[quote="ooksjefke"]
maar helaas, op dit moment is het dan voor ons onbekend of Gestion Goliath ooit nog weer in de ring zal verschijnen.
[/quote]

[quote="www.arjenteeuwissen.nl schreef:
Door deze beslissing van de Nederlandse Bond hebben we dan ook besloten dat Gestion Goliath niet meer in de ring zal verschijnen!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:29

Vind het wel een nogal rigoreuze beslissing........
Klinkt een beetje alsof ze 'de bond' ermee willen pesten.... Verward

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:37

Wouter24 schreef:
Het bericht van ooksjefke is inmiddels gewijzigd in dit: 23 november 2004
Door deze beslissing van de Nederlandse Bond hebben we dan ook besloten dat Gestion Goliath niet meer in de ring zal verschijnen!

Ik denk dat ze vooral hun zelf ermee hebben om hem niet meer in de sport uit te brengen. Want je rijd toch voornamelijk voor je eigen plezier de ring in, omdat je het leuk vind om te doen en niet om de Nederlandse Bond een plezier te doen. Verward

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:09

DaniellevA schreef:
Ik denk dat ze vooral hun zelf ermee hebben om hem niet meer in de sport uit te brengen. Want je rijd toch voornamelijk voor je eigen plezier de ring in, omdat je het leuk vind om te doen en niet om de Nederlandse Bond een plezier te doen. Verward

OK dan!

Jij snapt het.
Ik denk dat dit dan ook wel eens de laatste stuiptrekkingen konden zijn van stal Teeuwissen.
Maar misschien heb ik het mis.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 11:50

Nou niet zo negatief ,hij heeft wel wat bereikt velen hier doen het hem niet na.
Ik vind het heel jammer weer een minder Lachen Lachen Lachen

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 12:22

temkey schreef:
Nou niet zo negatief ,hij heeft wel wat bereikt velen hier doen het hem niet na.
Ik vind het heel jammer weer een minder Lachen Lachen Lachen

Dat klopt.

Maar Goliath deed toch het meeste werk..........
Daar had best nog meer in gezeten denk ik. Die moest tenslotte een vent van 100 kg meezeulen..........

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:12

CGJ12 schreef:
Maar Goliath deed toch het meeste werk..........
Daar had best nog meer in gezeten denk ik. Die moest tenslotte een vent van 100 kg meezeulen..........

Ik denk dat weinig "lichtere" personen hem aan de gang hadden gekregen. Scheve mond

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:52

CGJ,
heb je Arjen ook wel eens andere paarden zien rijden?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:08

CGJ12 schreef:
Ik had het over de ruin Parzifal........... niet over de hengst Parcival..............
Dat scheelt namelijk meer dan 10%....... Haha!

parcival is beter dan men denkt.
van een nietszeggende combinatie naar een veelbelovend plaatje.
wie weet!

beetje jammer dat arjen zo reageert,hij heeft gewoon vormbehoud te tonen,net als iedere andere ruiter/amazone.
daarbij is hij idd een eendagsvlieg/eenpaardsruiter,want met killer etc staat hij er meer niet dan wel bij in de uitslagen.
daarbij,een paard word blijft niet voor niets zo lang uit de running(verkeerde trainingsopbouw ofzo...)
en dat hij goliath niet heeft verkocht is ook bull-oliebol natuurlijk,de volgende olympische spelen loopt ie alweer met pensioen waarschijnlijk.
verheug me op de jonkies!!!