Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sander schreef:Ik vind het kakkerig..In de L mag het trouwens nog niet eens, pas vanaf de M1!!
Jura schreef:Ik zelf vind een cap mooier, bij Jur ben ik daar pas mee begonnen in de Z en bij Or en Razin in de L of M.
Fitzroy schreef:Dus tot het Z reed jij met hoedje en daarna met cap![]()
Ik ben ook van het principe: leven en laten leven![]()
Wie wanneer een hoed op zet is ieders eigen verantwoordelijkheid.
Overigens zie ik tegenwoordig steeds minder mensen met hoedje in B of L, dus ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Fitzroy schreef:Overigens zie ik tegenwoordig steeds minder mensen met hoedje in B of L, dus ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Rosalie123 schreef:Ben het wel een beetje eens met Trisca.
Ik vind het een beetje snakkerig, als je in de B al met hoedje rijd.
Gerrie schreef:Het is ook een kwestie van de reglementen kennen waarin staat dat iedereen vanaf de B met hoedje rijden mag!
Dat het als 'not done' kan worden opgevat is een misinterpretatie van de reglementen![]()
Of het klakkeloos opvolgen van wat de massa doet...
Jaike schreef:Ach crossmonster, vierkant in de witte bandages vind ik ook wel erg sjiek, maar in de b vind ik het nog iets té, daarom ben ik nu ook op zoek naar witte peesbeschermers![]()
Anoukie schreef:Ik heb hele mooie witte beschermers van Eskadron, maar dan niet de harde, maar van die neopreen. Ziet er net uit als een bandage, maar is veel sneller om en af te doen. Kost wat, maar dan heb je ook wat
.