Oostzaan Taams

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:14

Die stal is ongeveer 7 jaar geleden helemaal zo opgebouwd met deze stallen en grote binnenbaan etc. We hebben het niet over een ouwe bende ofzo Haha!.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 14:30

Lovely schreef:
Die stal is ongeveer 7 jaar geleden helemaal zo opgebouwd met deze stallen en grote binnenbaan etc. We hebben het niet over een ouwe bende ofzo Haha!.

Klopt, het is ook geen oude bende! De stallen en de binnenbaan zijn redelijk nieuw, de buitenbak lag er al wat langer en is nu duidelijk beter geworden, evenals de losgooibak en longeerkraal. Het meest recente is de stapmolen: deze is nu echt goed! Het pad naar achter waar jij t over had is deze zomer ook wat strak getrokken: kuilen weg en dat is al veel beter. Helaas kan het niet allemaal in 1 x gedaan worden (maar dat is overal zo).
Hier vind je wat daar laat je wat.
Maar ik sta daar prima hoor.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 14:42

Oh, meiden mijn instructrice is Sandriene van Rees, heeft iemand haar nog zien rijden?
Ging erg goed! (185/190)
Daarna heb ik nog een leuke bruine en een haflinger gezien verder niemand....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:05

fresco schreef:
Oh, meiden mijn instructrice is Sandriene van Rees, heeft iemand haar nog zien rijden?
Ging erg goed! (185/190)
Daarna heb ik nog een leuke bruine en een haflinger gezien verder niemand....

Die zaten ook in de B! Ik was in het groepje daarna als laatste! Jammer dat ik je niet heb gezien. Volgende keer beter!

pretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:41

HaHa Haha! ,hier is nog zo`n verschrikkelijke wedstrijdruiter van stal taams.Ik heb gelukkig een fries(die kunnen niet zo hoog springen en bliven dus in hun stal staan!)Ik zit ook in het wedstrijdsecretariaat en ik kan je wel vertellen :het was weer supergezellig! OK dan!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:41

Lovely schreef:
Ja, dat was toen voorbij de stapmolen, waar we met de trailer moesten staan, dat was toen niet zo best, met veel gaten en rommelig enzo. Dat vind ik dus heel erg zonde omdat aan het begin van het erf lijkt alsof er heel erg veel zorg aan is besteed, dat was toen nogal een contrast met het achtererf en dat vind ik dan zonde.
En het waait er altijd Boos!.

ja maar aan het waiien valt niks te doen.
het waait toch overal denk ik wel.. Tong uitsteken

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:45

pretje schreef:
HaHa Haha! ,hier is nog zo`n verschrikkelijke wedstrijdruiter van stal taams.Ik heb gelukkig een fries(die kunnen niet zo hoog springen en bliven dus in hun stal staan!)Ik zit ook in het wedstrijdsecretariaat en ik kan je wel vertellen :het was weer supergezellig! OK dan!

ja.. jij bent zo erg!
met jou praat ik liever niet zo onsympathiek dat je bent Schijnheilig

pretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:09

haha ik ben dus een echte taams wedstrijdamazone.Jammer dat mijn paard stuk is ,maar als hij het weer doet ga ik weer lekker iedereen omver rijden op het losrijterrein! Schijnheilig

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:12

Waarschuw me even pretje dan geef ik me niet op voor die maand Schijnheilig *LOL*

BTW dat omverrijden op het losrijterrein dat deed je gisteren ook al met die volbloed Fries van je *LOL*

pretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:17

Haha dat heb je als je Z rij d op taams nivau!Ik moet gewoon nog even oefenen met sturen! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:20

pretje schreef:
Haha dat heb je als je Z rij d op taams nivau!Ik moet gewoon nog even oefenen met sturen! Haha!

Vooral doorgaan komt vanzelf wel hoor en tot die tijd rijden we gewoon iedereen lekker voor zijn sokken want bakregels die hebben wij toch niet op Taams Verward Schijnheilig

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:25

AnneOmie schreef:
Vooral doorgaan komt vanzelf wel hoor en tot die tijd rijden we gewoon iedereen lekker voor zijn sokken want bakregels die hebben wij toch niet op Taams Verward Schijnheilig

nee wat hebben we wel op taams?
alles is zwaar klote! ....GRAPJE! Tong uitsteken
en eigenlijk pretje als je Z rijd moet je daar weg, want als je Z of hoger rijd vind je bij taams niet meer wat je nodig hebt.. toch BoemBoem??

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:27

pretje schreef:
haha ik ben dus een echte taams wedstrijdamazone.Jammer dat mijn paard stuk is ,maar als hij het weer doet ga ik weer lekker iedereen omver rijden op het losrijterrein! Schijnheilig

ja inderdaad.. wij zijn zo onsympathiek!

pretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:36

Ik zit gewoon nog een beetje in de ontkennings fase,denk ik.In mij hart ben ik op en top recreatie ruiter ,maar mijn paard is daar gewoon te goed voor! Pling Maar ja op welke stal hoor ik dan thuis!? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:38

Nou, als je zoveel verbeelding hebt, dan weet ik nog wel wat stalletjes waar je je prima thuis zult voelen Nagelbijten / Gniffelen.

pretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:42

Kom maar op ,ik ben benieuwd Ben je jaloers of misschien ook een beetje gefrustreerd Verward Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:43

pretje schreef:
Kom maar op ,ik ben benieuwd Ben je jaloers of misschien ook een beetje gefrustreerd Verward Haha!

Jaloers? Ja tuurlijk joh, ik ben altijd vreselijk jaloers, ookal heb ik alles wat mijn hartje begeert lekker zelf Knipoog. Gefrustreerd ben ik uiteraard ook, waarom niet Haha!.

pretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:46

Nou van harte gefeliciteerd dan maar en slaap lekker! Schijnheilig

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:50

pretje schreef:
Ik zit gewoon nog een beetje in de ontkennings fase,denk ik.In mij hart ben ik op en top recreatie ruiter ,maar mijn paard is daar gewoon te goed voor! Pling Maar ja op welke stal hoor ik dan thuis!? Schijnheilig

tja.. ik denk volgens boemboem waar zij nu staat!
als je hoger als Z rijd.. heb je volgens haar niets te zoeken op taams, want dat zal je vanzelf merken?
nou ik heb nog niks gemekrt (ook al rijd ik maar M1) wat stelt dat nou voor he? Schijnheilig

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 20:53

Nou, meiden ik zie jullie de 11e december wel!
Tot gauw en hopen op een hoop winstpunten!
We hebben Harold Goudsmit als jury, die is wel streng, maar ook erg leuk!
See you....

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:52

fresco schreef:
Nou, meiden ik zie jullie de 11e december wel!
Tot gauw en hopen op een hoop winstpunten!
We hebben Harold Goudsmit als jury, die is wel streng, maar ook erg leuk!
See you....

als je even aangeeft onder welke naam enzo en je paard.
ga ik voor je starttijden kijken, en dan kan ik je na je wedstrijd wel even aanspreken Tong uitsteken
ik moet in de M1.. zou goudsmit ook de M1 doen? ik hoop t niet

BoemBoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 01:48

danifur schreef:
ja inderdaad anky!
dus wat nou onprofessioneel?!?!
t was toch ff een stukje rijden, maar ze twijfelen niet stappen in de auto en halen je op!
dat is hartstikke lief, en ze houden zich dus zeker wel bezig met de paarden!

Als je met een auto en een trailer kan rijden en bereid bent iemand op te halen ben je niet per definitie een paardenmens. Begrijp me niet verkeerd, ik heb opmerkingen over de kwaliteit van de stal, niet over de mensen, deze zijn gerust ok. Maar wanneer je zelf niet echt met paarden bezig bent, en dat is wat anders als biks voeren of met je tractor de bak slepen, maar aktief springen, rijden, fokken, naar keuringen gaan enzovoort, dan begrijp je ook niet altijd wat er nodig is voor zo een dier. Tuurlijk hebben ze de intentie om alles goed te doen, maar het gebeurd zo vaak dat het eerst op de goedkoopste manier gaat en als dit dan niet blijkt te werken, alles weer veranderd moet worden. Ik ben blij dat jullie allemaal tevreden zijn, en als ik eigenaar was zou ik dit gebruiken om de maandelijkse kosten in januari flink te verhogen, want als ik jullie zo hoor betalen jullie veel te weinig voor wat de stal jullie allemaal biedt.

BoemBoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 02:09

danifur schreef:
tja.. ik denk volgens boemboem waar zij nu staat!
als je hoger als Z rijd.. heb je volgens haar niets te zoeken op taams, want dat zal je vanzelf merken?
nou ik heb nog niks gemekrt (ook al rijd ik maar M1) wat stelt dat nou voor he? Schijnheilig

Kom een keer langs, kan je het zelf beoordelen, en als je zomers komt met je paard kan je rustig wennen aan de manier waarop alles hier geregeld wordt. Paard in de wei OK dan! (eigen afgezette stukje wei, met veilige omheining), daarna trainen en dan lekker je paard op stal.
Als je nooit iets anders probeert zal je het nooit te weten komen *LOL* .

Denk dat je me toch verkeerd begrijpt, gaat mij er niet om wanneer je hoger als Z rijd je niks te zoeken hebt bij Taams, alleen heb ik gemeld dat er geen ruiters zijn die hoger als Z rijden. Het is toch leuk om te zien wanneer er goede ruiters om je heen rijden.
De reden waarom ik daar mijn paard niet neer zet heb ik eerder gemeldt, maar blijkbaar heb ik dit verkeerd of stel ik andere eisen, want als ik jullie reacties lees is het daar prima.
En voor wedstrijden is het daar ok, dat heb ik vanaf het begin geschreven, en uiteindelijk begon het topic hierover en heeft de moderator aangegeven het topic hierover te willen voortzetten, dus laten we dat dan ook doen. Doei, doei

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 10:48

Ik ben trouwens Leonie Buur en start met Buur's Wisper in het M2!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 11:49

In december start je M2 bij ons toch? Ik zal op de lijst kijken tegen die tijd. Doe zelf ook mee in december. Annemieke met Omar Haha! in de B.