Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:Zit er iemand op www.cavaletti.nl en kan diegene dan de sitenaam www.dressuurhoed.nl daar noemen?, ergens eerder in het andere topic, noemde iemand deze site omdat daar ook veel voorstanders van de hoed zouden zitten
Tyrza schreef:Het maakt mij dus helemaal niet uit of ik verplicht met cap zou moeten rijden.
Ik snap eerlijk gezegd niet waar men zich zo druk om maakt?
Starbreeze schreef:Als de regel v.a. de Z tegen gehouden kan worden, heb je zowieso de keuze of je met cap of hoed wil rijden, so be my guest
Wat zou je er van vinden om met een gifgroen jasje te MOETEN rijden? Ws niet leuk want dat ziet er niet uit. En zo zijn er veel die persé met een hoed willen rijden omdat ze zo'n helm dus niet zien zitten..
Tyrza schreef:Ik vrees dat die ene "stem"van mij in het niet valt met al die bokkers die tegen zijn
Ik merk het vanzelf wel
Succes met de aktie!
essie79 schreef:Ik ben nog niet helemaal duidelijk wat betreft dat persoonsnummer.
Heb geen startcoupon bij de hand, maar is dat hetzelfde als het combinatie nummer?
Ik vind het nog niet helemaal duidelijk.
Kitty schreef:Jureer je ook Z CGJ12? Want dan zal ik mijn persoonsnummer of combinatienummer even doorsturen
Tyrza, je hebt dan wellicht geen moeite met een cap. Ik ook niet.
Ik heb er alleen wel moeite mee dat de keuze een hoedje, cap of helm te dragen ontnomen wordt. Maar goed, ik zal niet meer doorzeuren.
WWWiske schreef:ik ben niet tegen een helm, maar wil in de ring mijn hoed kunnnen dragen, verder zal ik er inderdaad ook niet meer over zeuren.