Actie Dressuurhoed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 22:44

Die link op de KNHS-site kan ik niet vinden...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:59

WWWiske schreef:
Zit er iemand op www.cavaletti.nl en kan diegene dan de sitenaam www.dressuurhoed.nl daar noemen?, ergens eerder in het andere topic, noemde iemand deze site omdat daar ook veel voorstanders van de hoed zouden zitten

Ja, daar heeft Yokie al voor gezorgd!

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:13

Tyrza schreef:
Het maakt mij dus helemaal niet uit of ik verplicht met cap zou moeten rijden.

Ik snap eerlijk gezegd niet waar men zich zo druk om maakt? Verward

Als de regel v.a. de Z tegen gehouden kan worden, heb je zowieso de keuze of je met cap of hoed wil rijden, so be my guest Knipoog

Wat zou je er van vinden om met een gifgroen jasje te MOETEN rijden? Ws niet leuk want dat ziet er niet uit. En zo zijn er veel die persé met een hoed willen rijden omdat ze zo'n helm dus niet zien zitten..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:20

ik vindt het ook zoo lelijk die veiligheids helms.. geef mij maar 10 keer liever een hoedje.. dan loop ik maar meer kans om een weet ik wat te krijgen maar vind het wel veel mooier..! Haha!
p.s heb de site ook even in mijn onderschift gezet Knipoog

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:30

Starbreeze schreef:
Als de regel v.a. de Z tegen gehouden kan worden, heb je zowieso de keuze of je met cap of hoed wil rijden, so be my guest Knipoog

Wat zou je er van vinden om met een gifgroen jasje te MOETEN rijden? Ws niet leuk want dat ziet er niet uit. En zo zijn er veel die persé met een hoed willen rijden omdat ze zo'n helm dus niet zien zitten..

Wat moet dat moet. Er zijn wel ergere dingen dat dit lijkt me. Het gaat om wat je toont, niet wat je op je hoofd hebt.

Als je keuze hebt, kies ik het hoedje, maar ik heb niets tegen een cap. Zit nog lekkerder ook Tong uitsteken

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:31

tot wanneer is de site online ik zit nu namelijk in tennerif en heb mijn gegevens niet bij de hand maar wil wel tekenen.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 23:35

De site is nog wel een tijdje online, maar we willen de handtekeningen graag in december inleveren.

Maar Tyrza, je hebt nu nog een mogelijkheid je keuze kenbaar te maken. Ik accepteer het ook wel als ik straks wel met helm moet rijden, maar ik rijd toch liever met hoedje.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:38

Ik vrees dat die ene "stem"van mij in het niet valt met al die bokkers die tegen zijn Haha!

Ik merk het vanzelf wel Knipoog

Succes met de aktie!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 23:38

Ach, iedere stem is er één...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:40

Als je niet stemt, dan weet je zeker dat de helmplicht er komt...

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 08:59

Tyrza schreef:
Ik vrees dat die ene "stem"van mij in het niet valt met al die bokkers die tegen zijn Haha!

Ik merk het vanzelf wel Knipoog

Succes met de aktie!

Het aantal bokkers dat tegen is, is zwaar in de minderheid bij het grote aantal bokkers dat zijn stem al heeft uitgebracht, (stemmen, wat niemand ziet, is makkelijker dan je mening op bokt plaatsen) en dan komen straks nog eens alle stemmen van mensen die heel bokt niet kennen maar via alle andere wegen (bijv. startlijsten.nl) op de site terecht komen.

Oh ja, Tyrza rijdt GP en daar zal de plicht nooit ingesteld worden Bloos als ik zo goed reed als Tyrza zou ik mij ook niet druk maken, (maar wel tekenen Haha! ) het treft je immers niet, wel jammer dat Tyrza als 1 van de toppers en boegbeelden (ik denk dat daar het punt ook ligt) niet wil tekenen voor de dressuurhoed, nogmaals ik respecteer overigens ieder zijn individuele keuze.
Zo ook een goede vriendin van me tekend niet omdat ze een hoedje truttig vind, ook een mening, alleen kan ook ik haar niet duidelijk maken dat met onze actie haar veiligheidshelm niet op de tocht staat en dat zij als ze tekend voor ons, er zelf geen last van zal onder vinden, maar dat zal wel te idealistisch zijn, want wat de diepere achtergrond ook zal zijn, ze tekend niet, maar..... even goede vrienden, de grote massa zal inderdaad voor de handtekenigen moeten zorgen.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 09:22

Hoho Wiske,

Ik heb zelf wat jong grut op stal en die zal ik binnen kort ook uit gaan brengen. En zeker niet in de GP Knipoog

Laat dat "topper" en "boegbeeld" maar achterwege hoor. Ben gewoon een bokker met een mening. Ik heb er gewoon geen moeite mee, met die cap Knipoog

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 09:24

Ik ben nog niet helemaal duidelijk wat betreft dat persoonsnummer.
Heb geen startcoupon bij de hand, maar is dat hetzelfde als het combinatie nummer?
Ik vind het nog niet helemaal duidelijk.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 09:31

essie79 schreef:
Ik ben nog niet helemaal duidelijk wat betreft dat persoonsnummer.
Heb geen startcoupon bij de hand, maar is dat hetzelfde als het combinatie nummer?
Ik vind het nog niet helemaal duidelijk.

op je startcoupon en startkaart staan 2 nummers je combinatienummmer en je persoonsnummmer, je mag ook je combinatienummer invullen als je het persoonsnummer niet zo snel kan vinden.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 09:46

Er zijn mensen met meerdere paarden waarmee ze wedstrijden rijden en dus ook meerdere combinatienummers.
Maar als je maar met één paard start, mag je combinatienummer ook. (zijn meerdere die dat nummer invullen)

Je persoonsnummer is het nummer dat boven je naam staat op je startcoupon.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:10

Goed idee dat je de lijst met persoonsnummers / combinatienummers straks even aan me doorgeeft Kitty................
........... handig met jureren als het spant om een winstpunt.........

Haha!:D:D

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 10:15

Jureer je ook Z CGJ12? Want dan zal ik mijn persoonsnummer of combinatienummer even doorsturen Haha!

Tyrza, je hebt dan wellicht geen moeite met een cap. Ik ook niet.
Ik heb er alleen wel moeite mee dat de keuze een hoedje, cap of helm te dragen ontnomen wordt. Maar goed, ik zal niet meer doorzeuren.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:27

Kitty schreef:
Jureer je ook Z CGJ12? Want dan zal ik mijn persoonsnummer of combinatienummer even doorsturen Haha!

Tyrza, je hebt dan wellicht geen moeite met een cap. Ik ook niet.
Ik heb er alleen wel moeite mee dat de keuze een hoedje, cap of helm te dragen ontnomen wordt. Maar goed, ik zal niet meer doorzeuren.

Ja dat is eigenlijk precies wat ik bedoel kitty, gisteren op een "vreemd" paard van een vriendin, zet ik mijn helm op, en ook als ik met mijn eigen paard het bos in duik, 1 konijnenhol die we niet zien en je ligt echt onderuit, ik ben niet tegen een helm, maar wil in de ring mijn hoed kunnnen dragen, verder zal ik er inderdaad ook niet meer over zeuren.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:15

Geweldig, het artikel in de Paardenkrant staat op de voorpagina!!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 12:27

He wat goed!
Heb je toevallig ook een scanner?
Of is er iemand met een scanner die het artikel even in kan scannen?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:28

KarinvdM schreef:

OK dan! OK dan! OK dan!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:32

Kitty schreef:
He wat goed!
Heb je toevallig ook een scanner?
Of is er iemand met een scanner die het artikel even in kan scannen?

De scanner is helaas niet op mijn computer aangesloten en ik kan er ook niet echt mee omgaan...

Hopelijk is er iemand anders die het kan?!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:33

WWWiske schreef:
ik ben niet tegen een helm, maar wil in de ring mijn hoed kunnnen dragen, verder zal ik er inderdaad ook niet meer over zeuren.

hier sluit ik mij bij aan..
niet dat ik nu al zover ben.. maar goe..
maar vind gewoon dat het vrij moet blijven dat je kan kiezen of je cap of hoed draagt.. het mag van mij best vast dat je tot een bepaalde klasse een veiligheids helm draagt maar dan tot de L1 ofzo en dat je daarna mag kiezen.. vind ik veel beter Tong uitsteken.

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:48

Mooie site en ga eens kijken wat ik kan doen.

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:14

KarinvdM schreef:

Echt waar? OK dan! OK dan!

Ik heb hier wel een scanner, maar (nog) geen Paardenkrant... Bloos